Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز شنبه گروه فرهنگی ایرنا از پایگاه اطلاع‌رسانی ددلاین، دیوید بکام ستاره سابق دنیای فوتبال و خانواده‌اش موافقت کردند با نتفلیکس در ساخت سریال مستندی که به زندگی حرفه‌ای و شخصی کنونی آنان می‌پردازد، همکاری کنند.

روزنامه انگلیسی سان در گزارشی اعلام کرد مستند نتفلیکس با همکاری کمپانی فیلمسازی استودیو ۹۹ بکام ساخته شده و آن چه در خانواده بکام می‌گذرد را از نزدیک به تصویر می‌کشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  

این سریال مستند با استفاده از آرشیو خانواده بکام، برای اولین بار عکس‌ها و خاطرات خصوصی درباره زندگی حرفه‌ای کاپیتان سابق تیم ملی فوتبال انگلیس و روابط شخصی وی با همسرش ویکتوریا و چهار فرزندشان را برای مخاطب نمایش می‌دهد. همزمان یک تیم فیلمبرداری با دیوید بکام مالک کنونی باشگاه فوتبال اینترمیامی در رسیدگی و مدیریت بر کسب و کار و فعالیت‌های خیریه‌اش همراه شده و لحظه لحظه فعالیت‌هایش را ثبت می‌کنند.

هم‌تیمی‌های سابق و دوستان بکام از جمله جیمز گوردن، هنرپیشه و کمدین شناخته شده انگلیسی، نیز در ساخت این مستند همکاری خواهند کرد.

نتفلیکس تاکنون درباره این برنامه اظهارنظری نکرده اما گزارش سان را تکذیب هم نکرده است.

برچسب‌ها نتفلیکس دیوید بکام مستند

منبع: ایرنا

کلیدواژه: نتفلیکس دیوید بکام مستند نتفلیکس دیوید بکام مستند اخبار کنکور دیوید بکام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۰۹۶۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مستند «زندگی با فلسفه» در شبکه چهار سیما

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، این مستند درباره «انشاءالله رحمتی» استاد فلسفه و مترجم نامدار آثار حکمی و عرفانی، خاصه آثار هانری کُربن و سید حسین نصر است.

رحمتی در کنار تحقیق و تدریس ، سردبیری فصلنامه تخصصی اطلاعات حکمت و معرفت را هم برعهده دارد. «زندگی با فلسفه» دوازدهمین فیلم از مجموعه مستند «آئینه عمر» است که درباره زندگی ، سلوک علمی و فرهنگی و میراث پژوهشی ۲۶ چهره نامدار حوزه علوم انسانی، فرهنگ و هنر ایران ساخته شده است.

مستند ۴۰ دقیقه‌ای زندگی بافلسفه» جمعه ساعت ۱۲:۳۰ هم تکرار می شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • روایت شهید فاطمیون + فیلم
  • ستاره پرسپولیس مقابل تیم سابق اما با لباس شخصی
  • تبریک تولد 49 سالگی دیوید بکام / فیلم
  • زلاتان ابراهیموویچ: هنوز هم بهترین هستم؛ به خاطر بچه‌هایم تصمیم به خداحافظی از فوتبال گرفتم
  • شناسایی پیکر مطهر شهید دفاع مقدس پس از ۴۲ سال
  • (عکس) استایل جدید و غیرمنتظره دیوید بکام
  • راه‌های تقویت اعتماد به نفس با افزایش سن
  • مستند «زندگی با فلسفه» در شبکه چهار سیما
  • رونمایی از مدل موی جدید دیوید بکام + عکس
  • ببینید | «ابو جهاد» به روایت مستند