Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-01@08:17:06 GMT

تست کرونای کمانداران منفی شد

تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۸۱۰۰۴۶

تست کرونای کمانداران منفی شد

 به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از سایت فدراسیون تیراندازی با کمان، پس از منفی بودن تست کمانداران و کادرفنی، اردوی تیم ملی تیراندازی با کمان کشورمان در دو ماده کامپوند و ریکرو و با حضور تمامی کمانداران به صورت رسمی از امروز در تهران آغاز شد.

مشکل خوابگاه برای مردان و زنان کشورمان با تدبیر فدراسیون حل شده و اردو با نفرات کامل برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قرار است این اردو تا 22 آبان ماه ادامه داشته باشد.

نفرات دعوت شده در ماده کامپوند:

محمد صالح پالیزبان، گیسا بایبوردی و آرزو طاهریان از تهران، کیارش فرزان و آرمین پاکزاد از البرز، دانیال حیدرزاده از چهارمحال بختیاری، هادی نوری از اصفهان، شیرین ریحانی از خراسان رضوی، فاطمه عزیزی از زنجان

سرمربی: اسماعیل عبادی

نفرات دعوت شده در ماده ریکرو:

محمد صادق کبودانی و پارمیدا قاسمی از تهران، شیوا شجاع مهر، میلاد وزیری و صادق اشرفی از آذربایجان شرقی، امین پیرعلی، امیر یزدانی(انتخاب سرمربی)، رویا نوریان(انتخاب سرمربی) از اصفهان، سوگند رحمانی از کیش، زهرا نعمتی از کرمان

سرمربی: مجید میررحیمی

 مدیر تیم‌های ملی: امید نجاری

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: تیروکمان اردو ویروس کرونا کامپوند ریکرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۱۰۰۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیش از ۲ هزار مسؤول برای حضور در نمایشگاه کتاب دعوت شدند

به گزارش خبرنگار مهر، محمدحسین آزادبخت رییس کمیته مراسم و میهمانان ویژه با بیان اینکه این دوره از نمایشگاه از نظر ابعاد مختلف با دوره‌های پیشین تفاوت‌های جدی دارد، گفت: تلاش دست‌اندرکاران ستاد برگزاری بر این است که یک نمایشگاه متفاوت‌تر و درخور مردم در اردیبهشت برگزار شود.

وی ادامه داد: با افتخار چشم انتظار حضور مقام معظم رهبری (مدظله العالی) به عنوان میهمان خاص نمایشگاه هستیم. کمیته مراسم و میهمانان ویژه سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران همراه با سایر کمیته‌های نمایشگاه برنامه‌ریزی جدی برای حضور مسؤولان و چهره‌های مختلف سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی در دستور کار دارد. از ابتدای اردیبهشت ماه سال جاری کار دعوت از مسوولان و چهره‌ها را آغاز کردیم و تاکنون بیش از دو هزار و ۳۰۰ مسوول و چهره‌های مختلف سیاسی، اجتماعی و اقتصادی، روسای سازمان‌ها و نهادها، سران سه قوه، وزرا، معاونان رئیس جمهور، نمایندگان جدید مجلس شورای اسلامی و… را برای حضور در نمایشگاه دعوت کردیم. این کمیته در کنار مسوولان، دعوت از چهره‌های فرهنگی و اجتماعی را هم در دستور کار قرار داده است. این چهره‌ها سال‌های گذشته نوعاً خودشان در نمایشگاه حضور پیدا می‌کردند، اما امسال تلاش کردیم این دعوت از جانب ستاد برگزاری نمایشگاه باشد تا میزبان آنها باشیم.

رییس کمیته مراسم و میهمانان ویژه سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با تاکید بر اینکه از سال گذشته با تدبیر یاسر احمدوند؛ رییس نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران و معاون امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برنامه‌ریزی‌هایی انجام شده که حضور مسوولان در نمایشگاه خروجی مناسبی برای صنعت نشر داشته باشد، افزود: سال گذشته تفاهم‌های خوبی بین مسوولان برقرار و برنامه‌های جدی در دستور کار قرار گرفت. بسیاری از این تفاهم‌ها در طول سال و بعد از برگزاری نمایشگاه کتاب سی‌‎وچهارم تا برگزاری نمایشگاه سی‌وپنجم عملیاتی و برای بهبود وضعیت صنعت نشر به کار گرفته شدند.

آزادبخت ادامه داد: در این دوره از نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران برنامه جدی‌تری برای استفاده از حضور مسوولان در نمایشگاه برای صنعت نشر داریم. در قالب رصدهای صورت گرفته از طریق جلسه‌هایی که معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و ستاد برگزاری نمایشگاه با نمایندگان ناشران، شورای برنامه‌ریزی و شورای سیاست‎‌گذاری نمایشگاه برگزار کرد، مشکلات و دغدغه‌های ناشران با سازمان‌ها و نهادها اخذ شد. بنابراین تلاش می‌کنیم با حضور روئسای این سازمان‌ها و فعالان صنعت نشر این مشکلات را برطرف کنیم.

آزادبخت گفت: با توجه به حضور نمایندگان جدید مجلس شورای اسلامی پیش بینی می‌کنیم میزبان تعداد بیشتری از چهره‌های سیاسی، اقتصادی و اجتماعی در این دوره از نمایشگاه باشیم و امیدواریم فضایی ایجاد شود که صنعت نشر با استفاده از این حضور و بستر دیده شدن در جشن آغاز کتاب در سال ۱۴۰۳ بتوانند بخشی از مشکلات خود را حل کند و گام رو به جلویی برای بهبود این صنعت بردارد.

وی در پایان با اشاره به میهمان ویژه سی‌وپنجمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران گفت: کشور مقاوم و پیروز یمن میهمان ویژه سی‌وپنجمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران خواهد بود و با افتخار میزبان برادران یمنی خواهیم بود. تلاش شده چهره‌های فرهنگی و ادبی و مسوولان صنعت نشر دولت یمن در نمایشگاه حضور پیدا کنند.

کد خبر 6093861 فاطمه میرزا جعفری

دیگر خبرها

  • بیش از ۲ هزار مسؤول برای حضور در نمایشگاه کتاب دعوت شدند
  • حضور گلبالیست قزوینی در اردوی تیم ملی
  • سوگواره شعر «صادقانه ها» در قم برگزار می‌شود
  • معرفی نفرات برتر جشنواره کیش بهشت خانواده
  • مربی برزیلی به تیم ملی والیبال پیوست
  • اعلام برنامه شهادت امام صادق در آستان علی بن باقر
  • دعوت ۱۸ بازیکن به اردوی تیم ملی والیبال/ عبادی پور در لیست جایی ندارد
  • ۱۸ بازیکن از فیلتر پائز رد شدند/ عبادی‌پور و سعادت غایبان مطرح سرمربی تیم ملی والیبال
  • شایعه داغ در اصفهان؛ «محمد» نام جدید ژوزه مورایس؟
  • اسامی نفرات دعوت شده اردوی هفتم تیم کشتی آزاد جوانان