Web Analytics Made Easy - Statcounter

بازدید میدانی بررسی وضعیت مناسب سازی معابر شهرستان ملارد توسط اینانلو سرپرست فنی و عمرانی فرمانداری، مهندس کولیوند شهردار ملارد به همراه زهرا باقرپور معاون اداره، سهیلا همزه کارشناس مناسب سازی بهزیستی صورت گرفت.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ این بازدید با هدف بررسی وضعیت معابر و امکان دسترسی هر چه آسانتر معلولین و سالمندان و استفاده از خدمات داخل شهرستان انجام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باقرپور معاون اداره با بیان اینکه مناسب سازی از حقوق اولیه تمامی مردم مخصوصا معلولین میباشد گفت : کارشناسان مناسب سازی حوزه توانبخشی با انجام بازدیدهای میدانی و دوره ای و همچنین برگزاری کمیته مناسب سازی با حضور نمایندگان ارگانهای فعال در شهرستان به بررسی وضعیت اماکن و معابر پرداخته و گزارش اقدامات صورت گرفته و نیز مشکلات موجود را جهت رفع در کمیته مناسب سازی مطرح می نمایند.

کولیوند شهردار ملارد نیز ضمن بررسی وضعیت موجود گفت : شهرداری سعی میکند مشکلات موجود را با توجه به بودجه مورد نیاز برطرف نماید.

در پایان این بازدید مقرر گردید کارشناسان مناسب سازی شهرستان موانع را با ذکر مکان جهت رفع به فرمانداری و شهرداری شهرستان اعلام نمایند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: بهزیستی شهرستان ملارد بررسی وضعیت مناسب سازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۱۰۴۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری جلسه بررسی نحوه تقسیم و توزیع آب در دشت هراز

روابط عمومی آب‌ منطقه‌ای مازندران، جلسه بررسی وضعیت تقسیم و توزیع آب در دشت هراز در فصل زراعی جاری در با حضور مدیرعامل، معاونین حفاظت و بهره‌برداری و طرح و توسعه شرکت آب‌منطقه‌ای مازندران و فرمانداران شهرستان‌های محدوده دشت هراز برگزار شد. 

داودیان مدیرعامل شرکت آب‌منطقه‌ای مازندران در این جلسه ضمن تشریح آخرین وضعیت بارش و منابع آب استان در دشت هراز گزارشی نیز درخصوص آخرین وضعیت آبدهی رودخانه هراز ارائه کرد.

برنامه تقسیم و توزیع آب در دشت هراز و سهم هر شهرستان، نحوه توزیع و نوبت بندی در حال انجام در این دشت نیز تشریح شد.

فرمانداران شهرستان‌های محدوده این دشت نیز در این جلسه ضمن بیان مشکلات شهرستان‌های خود در حوزه تامین آب کشاورزی، پیشنهادات خود را به منظور بهبود وضعیت تقسیم و توزیع آب مطرح نمودند.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • برگزاری میزخدمت و بررسی مشکلات بخش گل تپه با حضور نماینده مردم شهرستان‌های کبودراهنگ
  • مدیریت بحران شهرستان تفتان در خصوص وضعیت جوی اخطاریه صادر کرد
  • برگزاری جلسه بررسی نحوه تقسیم و توزیع آب در دشت هراز
  • فاصله زیاد تهران تا مناسب سازی شهر برای معلولان
  • ۲۶۱ هکتار از مزارع آذربایجان غربی علیه بیماری زنگ زرد غلات سم پاشی شد
  • طلسم پروژه انتقال زندان زرند به خارج از شهر شكست/قول تخصيص بودجه
  • بررسی پرونده‌ها و کالاهای موجود در انبار مرکزی اموال تملیکی گیلان
  • بررسی وضعیت طرح های عمرانی مسکن مهر صفادشت
  • بررسی مسائل و وضعیت فاضلاب معابر شهر سلماس
  • بازدید میدانی استاندار کرمان از مناطق سیل‌زده شهرستان زرند