Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-28@15:31:55 GMT

نرم افزار یکپارچه مالی با کیفیت چیست؟

تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۸۱۰۵۳۵

نرم افزار یکپارچه مالی با کیفیت چیست؟

در دیدگاه ما ایرانیان هرموقع که صحبت از کیفیت می‌شود، ناخودآگاه ذهن ما به سمت محصولات خارجی می‌رود و کیفیت را مساوی با محصولی که خارج از ایران تولید شده باشد، می‌دانیم.

به گزارش ایسنا، بنابراعلام حساب رایان پارس، واقعیت این است که محصولاتی که در ایران تولید می‌شوند هم توانایی رقابت با محصولات خارجی را دارند و حتی گاهی با توجه به نیازهای متناسب داخلی، از نمونه خارجی آن‌ها بهتر هم هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برای مثال نرم افزار یکپارچه مالی که توسط متخصصان ایرانی تولید شده، با توجه به شناخت دقیقی که تولیدکنندکان آن از فضای اقتصادی و کسب و کاری ایران دارند، کیفیت بسیار مناسبی دارند.

در واقع اگر بخواهیم تخصصی‌‎تر نگاه کنیم، کیفیت به معنی دستیابی به استانداردهایی هستند که از پیش تعیین شده‌اند. این استانداردها با توجه نیازها و انتظارات مشتریان مشخص می‌شوند و بر اساس ویژگی‌های یک محصول که  به آن استاندارد تعمیم داده می‌شود، می‌توانیم بگویم که بگوییم یک محصول با کیفیت است یا خیر!

اهمیت کیفیت در تولید نرم افزار یکپارچه مالی

کیفیت نرم افزار در مبحث مهندسی نرم افزار به دو رده مرتبط ولی مجزا تحت عنوان «کیفیت عملیاتی نرم افزار» و «کیفیت ساختاری نرم افزار» تفکیک می‌شود که برای آن استانداردهایی در نظر گرفته شده است.

. کیفیت عملیاتی نرم افزار یکپارچه مالی

شاخص میزان تطابق نرم افزار با نیازمندی‌های عملیاتی

. کیفیت ساختاری نرم افزار یکپارچه مالی

شاخص میزان تطابق با نیازمندی‌های غیر عملیاتی مانند قابلیت نگهداری، طول عمر و...

همانطور که در بالا اشاره شد، کیفیت ساخت نرم افزار یکپارچه مالی در وهله اول از لحاظ ساختار عملیاتی نرم افزار، سطح تکنولوژی و ساختار درونی و کد آن سنجیده می‌شود اما در مرحله دیگر  مسائلی مانند سهولت در استفاده، پویایی و... مورد بررسی قرار می‌گیرند که البته موضوع کیفیت ساختاری صرفا با ارزیابی کاربران و افرادی که تجربه کار با نرم افزار را دارند، قابل سنجش است.

در واقع اندازه گیری کیفیت نرم افزار یکپارچه مالی در بررسی میزان تطابق نرم افزار با پنج ویژگی قابلیت اطمینان، کارایی، امنیت، قابلیت نگهداری و اندازه مناسب سنجیده می‌شود.

اهمیت کیفیت نرم افزار یکپارچه مالی

همانطور که تولیدکنندگان هر محصول فیزیکی برای جلب رضایت مشتریان خود توجه زیادی به ساختار، ظاهر و در مجموع کیفیت کلی محصول تولیدشده توسط خودشان می‌کنند، تولیدکنندگان نرم افزار نیز مسئولیت مهمی در توجه به کیفیت نرم افزار خود دارند.

علاوه بر این توجه به کیفیت تولید نرم افزار یکپارچه مالی، سبب می‌شود تا هزینه‌های بعدی مانند توسعه نرم افزار  و دوباره کاری‌های بهینه‌سازی ساختار نرم افزار کاهش یابد.

تضمین کیفیت سیستم‌های نرم افزاری مخصوصا نرم افزارهای یکپارچه مالی و اداری، کلید موفقیت شرکت‌های تولیدکننده آنهاست چرا که موجب رضایت همه ذی‌نفعان (چه مشتری چه شرکت تولید کننده نرم افزار مالی) خواهد شد.

صاحبان کسب و کارها، سازمان‌ها و بنگاه‌های اقتصادی، نیز به مانند دیگر مشتریان عادی که به دنبال محصول با کیفیت هستند به دنبال نرم افزار یکپارچه مالی با کیفیت هستند تا بتواند نیازهای اساسی سازمان را مرتفع کند.

روز ملی کیفیت در ایران

هر ساله هجدهم آبان ماه را به عنوان روز ملی کیفیت در ایران گرامی می‌دارند، این روز توسط شورای عالی فرهنگ عمومی در تقویم رسمی کشور درج شده که به برترین شرکت‌ها و بنگاه‌های اقتصادی ایرانی دارای شرایط احراز، جایزه ملی کیفیت ایران اعطا می‌شود.

 هدف از نام‌گذاری این روز به روز ملی کیفیت، توجه به فرآیندها و فعالیت‌های تولیدکنندگان به صورت مستمر با نیازها و انتظارات مشتریان است تا سطح کیفی محصولات و خدمات در کشور افزایش یابد.

نرم افزار یکپارچه مالی و اداری یکی از همان محصولاتی به شمار می‌رود که با توجه به بومی‌سازی و توجه به شرایط داخلی کشور، از محصولات با کیفیت ایرانی به حساب می‌آید.

شرکت‌های زیادی در سطح کشور هستند که به تولید نرم افزارهای یکپارچه مالی می‌پردازند و شرکت حساب رایان پارس نیز یکی از تولیدکنندگان نرم افزار یکپارچه مالی و اداری است که با توجه به تجریه دو دهه فعالیت در زمینه نرم افزارهای یکپارچه مالی محاسبان، شناخت کاملی از نیاز روز جامعه ایرانی دارد و علاوه بر داشتن توجه زیاد به کیفیت نرم افزارهای محاسبان، در چهارگوشه کشور دفاتر نمایندگی برای جلب رضایت مشتری دائر کرده و به همین دلیل این شرکت توانسته که جایزه ملی اهتمام به کیفیت را در سال ۱۳۹۸ و گواهینامه‌های ایزو ۱۰۰۰۲ و ایزو ۱۰۰۰۴ را دریافت نماید.

شرکت حساب رایان پارس در حال حاضر به مناسبت روز ملی کیفیت اقدام به اعطای نمایندگی در سرتاسر کشور می‌نماید تا در کنار کیفیت خوب نرم افزارهای یکپارچه مالی خود، برای پشتیبانی و جلب رضایت هرچه بیشتر مشتریان خود به صورت متمرکزتر گام‌های استوار بردارد.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: ایسنا

کلیدواژه: شرکت حساب رایان پارس نرم افزار یکپارچه مالی روز ملی کیفیت نرم افزار یکپارچه مالی کیفیت نرم افزار روز ملی کیفیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۱۰۵۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امروز در هوای تهران نفس بکشید

شاخص کیفیت هوای تهران بنا بر اعلام شرکت کنترل کیفیت هوا، اینک بر روی عدد ۸۴ قرار گرفته و کیفیت هوای تهران شرایط قابل قبولی دارد. از ابتدای سال تا به امروز، تهران ۵ روز هوای پاک و ۳۳ روز هوای قابل قبول داشته است.

براساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، شاخص کیفیت هوا در حال حاضر بر روی عدد ۸۴ قرار گرفته است و کیفیت هوای تهران قابل قبول است.
به گزارش مهر، همچنین این شاخص در ۲۴ ساعت گذشته میانگین بر روی عدد ۹۰ قرار گرفته بود و وضعیت هوا در شرایط قابل قبول بوده است.

تهران از ابتدای سال ۵ روز هوای پاک و ۳۳ روز هوای قابل قبول داشته است.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: هوای پایتخت ناسالم برای گروه‌های حساس هوای تهران همچنان در شرایط قابل قبول

دیگر خبرها

  • آشنایی با برترین سازندگان جرثقیل سقفی در جهان
  • یکپارچه سازی هوش مصنوعی اوپن ای آی و گوگل در آیفون‌های جدید
  • چرا باید در کسب و کار خود از نرم افزار مالی استفاده کنیم؟
  • توصیه‌های سازمان ملل متحد به مناسبت هفته جهانی روانشناس/ رسیدگی به مسائل نابرابری اجتماعی
  • کیفیت‌سنجی بیش از ۳۵هزار تُن انواع کود وارده به استان گلستان
  • کیفیت‌سنجی بیش از ۳۵ هزار تُن انواع کود وارده به استان گلستان
  • امروز در هوای تهران نفس بکشید
  • به برکت نگاه اسلام، شاهد ارتقای جایگاه کار و کارگر پس از انقلاب هستیم
  • برگزاری با کیفیت کنکور مورد توجه دولت سیزدهم است
  • یکپارچه سازی اراضی لرستان ضروری است