Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-27@23:04:26 GMT

اراده‌ای برای حل مشکلات کشور وجود ندارد

تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۸۱۰۵۸۹

اراده‌ای برای حل مشکلات کشور وجود ندارد

حجت‌الاسلام حسین میرزایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان، اظهار داشت: پس از تحولات اقتصادی بسیار ناگواری که اتفاق افتاده بود و این که روند طرح سؤال از رییس‌جمهور طی نشد، طرح استیضاح رییس‌جمهور مطرح شد.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: بیش از ۷۰ نفر این طرح را امضا کردند و اگر تقریباً به تعداد ۹۶ امضا می‌رسد، یک سوم نمایندگان مجلس طرح استیضاح را امضا کرده‌ و بنابر قانون استیضاح رییس‌جمهور کلید می‌خورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی‌ تصریح کرد: امروز مردم کشور انتظار دارند مجلس شورای اسلامی در برابر این نابسامانی‌های اقتصادی و ناکارآمدی‌های دولت، اقدامی انجام دهند، ما نیز مشکل اصلی کشور را معیشت مردم می‌دانیم.

میرزایی عنوان کرد: مسأله اصلی کشور ما سقوط یا ثبات دولت نیست بلکه حل مشکلات معیشتی مردم است؛ دولت هیچ اراده و انگیزه‌ای برای حل مشکلات کشور ندارد و روز به روز اوضاع اقتصادی مردم بدتر می‌شود.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: ما امضاکنندگان استیضاح، حرفمان این است، اگر دولت اراده‌ای برای حل مشکلات مردم داشته باشد، ما نیز کمک خواهیم کرد اما اگر برای حل مشکلات معیشتی مردم اراده‌ای ندارد هرچه سریع‌تر کنار رود تا یک دولتی حاکم شود که انگیزه داشته باشد و شروع به حل مشکلات مردم کند.

وی افزود: ما قسم نخوردیم که با دولت دست به یقه شویم اما قسم خوردیم که بایستیم، خدمتگزار مردم باشیم و مشکلات معیشتی آن‌ها را حل کنیم و مسأله استیضاح هم به دلیل آن است که دولت سرخط شود.

میرزایی ادامه داد: اگر با این استیضاح دولت متعهد شود که مشکلات معیشتی مردم حل شود، تلاش می‌شود که استیضاح به نتیجه نهایی نرسد ولی اگر دولت این کار را انجام دهد استیضاح به مرحله نهایی خواهد رسید و شاهد رأی عدم کفایت به رییس‌جمهور خواهیم بود.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی درخصوص بیانات اخیر مقام معظم رهبری گفت: فرمایشات مقام معظم رهبری ناظر به استیضاح نبود و ناظر به توهین بود؛ انتقاد حق نمایندگان مجلس است اما نباید توهینی صورت بگیرد؛ رهبر معظم انقلاب در خصوص استیضاح یا عدم استیضاح و سؤال یا عدم سوال از رئیس‌جمهور مطلبی بیان نکردند.

انتهای پیام/۶۳۱۱۹

منبع: فارس

کلیدواژه: استیضاح رییس جمهور طرح سؤال از رئیس جمهور استیضاح حسین میرزایی مجلس شورای اسلامی برای حل مشکلات مشکلات معیشتی رییس جمهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۱۰۵۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تأکید ائمه جمعه اردبیل بر رفع مشکلات معیشتی معلمان و کارگران

 به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز اردبیل؛ ائمه جمعه شهرهای مختلف استان اردبیل امروز در خطبه های نماز جمعه، بر رفع مشکلات معیشتی معلمان و کارگران تأکید کردند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تأکید ائمه جمعه اردبیل بر رفع مشکلات معیشتی معلمان و کارگران
  • حل مشکلات تولیدکنندگان کشتارگاه اقلید نیازمند اراده مسوولان است
  • مسؤولان پیگیر رفع بیکاری و مشکلات معیشتی مردم باشند
  • دولت نباید اقتصاد کشور را به موضوع ارز گره بزند
  • رئیسی: عملیات وعده صادق برای دوستان انقلاب اسلامی پیام همبستگی و برای دشمنان پیام مقاومت داشت
  • رئیسی: بانک هایی که مقررات را رعایت نکنند منحل خواهند شد/مطلقا به فساد و مفسد رحم نمی‌کنیم/دستورات رئیسی برای رفع مشکلات درمانی، آموزشی و بافت فرسوده در جنوب غرب تهران
  • عملیات وعده صادق برای دوستان انقلاب اسلامی پیام همبستگی و برای دشمنان پیام مقاومت داشت
  • رییسی مطرح کرد؛کاهش نرخ بیکاری در کشور/ بر عهد خود با شما مردم باقی هستم
  • رئیس جمهور: مطلقا به فساد و مفسد رحم نمی‌کنیم
  • بارها گفته‌ام مخالف هرگونه رابطه ناسالم و پارتی‌بازی در همه ادارات هستیم