Web Analytics Made Easy - Statcounter

پیشکسوت فوتبال و فوتسال کشورمان گفت: تلاش وزارت ورزش و جوانان همیشه این بوده که مدیرانی را برای دو باشگاه استقلال و پرسپولیس انتخاب کند که آنها بهترین شرایط را برای سرخابی‌های پایتخت مهیا کنند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ محمود خوراکچی درباره انتخاب مدیرعامل جدید تیم پرسپولیس اظهار داشت: در این سال‌های اخیر اتفاقاتی در دو باشگاه استقلال و پرسپولیس افتاد که بعضا ناراحتی هواداران و پیشکسوتان را درپیش داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: تلاش وزارت ورزش و جوانان همیشه این بوده مدیرانی را برای دو باشگاه انتخاب کند که آنها بتوانند بهترین شرایط را برای سرخابی‌های پایتخت مهیا کنند و شادی را برای مردم به ارمغان بیاورند.

فوتسالیست اسبق کشورمان یاداور شد: هواداران و پیشکسوتان پرسپولیس در این چند وقت اخیر نگرانی‌هایی داشتند که با توجه به شرایط حساس تیم این نگرانی‌ها قابل درک است.

او تصریح کرد: با شناختی که از آقای سمیعی دارم و دو ویژگی مهم او که سلامت بودن و دانایی است قطعا می‌تواند کمک زیادی برای رفع مشکلات تیم باشد.

خوراکچی گفت: همه خواسته هواداران و پیشکسوتان پرسپولیس در همان پنج هدفی که آقای سمیعی در روز اول ترسیم کردند محقق می‌شود. اهدافی مثل حمایت از تیم‌های پایه و مبارزه با فساد که قطعا در توانایی سمیعی است. همه ما باید همدل باشیم و نباید مقابل هم قرار بگیریم.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس گفت: از روزی که این انتخاب برای باشگاه انجام شده یک شور و نشاط در خانواده پرسپولیس ایجاد شده و به زودی اثرات مثبت آن را می‌بینیم و اتفاقات خوبی برای تیم خواهد افتاد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: پرسپولیس جعفر سمیعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۱۰۷۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مثبت خبر؛ اخبار خوب هفته در استان سمنان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان در بخش مثبت خبر، طرح‌هایی که به رفع مشکلات مردم و توسعه پایدار استان سمنان منجر می‌شود بازگو خواهد شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تخلف زیر گوش وزارت بهداشت / داروخانه‌ها دیگر کاره‌ای نیستند+فیلم
  • تخلف زیر گوش وزارت بهداشت/داروخانه‌ها دیگر کاره‌ای نیستند+فیلم
  • انتخاب جنجالی برای داوران پرسپولیس و استقلال در هفته ۲۶ لیگ برتر فوتبال؛ چراغ سبز به بلوا
  • اثرات تورم بر زندگی مردم با اختصاص سهمیه بنزین به نفر خنثی می شود
  • مثبت خبر؛ اخبار خوب هفته در استان سمنان
  • آمادگی لازم برای مقابله با اثرات مخرب بارندگی را داریم
  • جانشین خطیر مثل غریبه‌ها آمد و رفت!
  • پشت‌پرده انتخاب حجازی به‌عنوان سرپرست استقلال
  • اعتراض هواداران میلان به سیاست باشگاه؛ در سن سیرو هیچ صدایی شنیده نخواهد شد
  • دیدار نکونام و سمیعی در مراسم ختم پیشکسوت استقلال