Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-29@21:09:22 GMT

تست کرونای کمانداران ملی پوش منفی شد

تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۸۱۱۱۶۵

پس از منفی بودن تست کرونای کمانداران و کادرفنی تیم ملی تیراندازی با کمان در دو ماده کامپوند و ریکرو، اردوهای ابن دو تیم به صورت رسمی از امروز در تهران آغاز شد.

خبرگزاری میزان - طبق اعلام روابط عمومی فدراسیون تیراندازی با کمان، پس از منفی بودن تست کمانداران و کادرفنی، اردوی تیم ملی تیراندازی با کمان کشورمان در دو ماده کامپوند و ریکرو و با حضور تمامی کمانداران به صورت رسمی از امروز در تهران آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مشکل خوابگاه برای مردان و زنان کشورمان با تدبیر فدراسیون حل شده و اردو با نفرات کامل برگزار خواهد شد. قرار است این اردو تا ۲۲ آبان ماه ادامه داشته باشد.

نفرات دعوت شده در ماده کامپوند:

محمد صالح پالیزبان، گیسا بایبوردی و آرزو طاهریان از تهران، کیارش فرزان و آرمین پاکزاد از البرز، دانیال حیدرزاده از چهارمحال بختیاری، هادی نوری از اصفهان، شیرین ریحانی از خراسان رضوی، فاطمه عزیزی از زنجان

سرمربی: اسماعیل عبادی

نفرات دعوت شده در ماده ریکرو:

محمد صادق کبودانی و پارمیدا قاسمی از تهران، شیوا شجاع مهر، میلاد وزیری و صادق اشرفی از آذربایجان شرقی، امین پیرعلی، امیر یزدانی (انتخاب سرمربی)، رویا نوریان (انتخاب سرمربی) از اصفهان، سوگند رحمانی از کیش، زهرا نعمتی از کرمان

سرمربی: مجید میررحیمی

مدیر تیم‌های ملی: امید نجاری

بیشتر بخوانید: مشایخی: هر دو روز یک بار بازی کردن شرایط را سخت می‌کند/ بازیکنان باکیفیت در تیم‌ها پخش شده‌اند

انتهای پیام/

برچسب ها: فدراسیون تیراندازی با کمان کامپوند ریکرو

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: فدراسیون تیراندازی با کمان فدراسیون تیراندازی با کمان کامپوند ریکرو تیراندازی با کمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۱۱۱۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقبال خانواده از سرمربی قهرمان آسیا با پرچم متبرک

به گزارش خبرنگار مهر، کاروان تیم ملی فوتسال ایران پس از قهرمانی در رقابت های جام ملت های فوتسال آسیا، امروز از طریق فردوگاه امام به ایران بازگشتند.

خانواده وحید شمسایی برای استقبال از او و کاروان تیم ملی فوتسال در فرودگاه حاضر شدند و پرچمی منقش به نام متبرک حضرت قمر بنی هاشم (ع) را با خود به فرودگاه آورده بودند.

هدایت ممبینی دبیر کل فدراسیون فوتبال و برخی دیگر از مسوولان فدراسیون به همراه مسئولان سازمان لیگ فوتسال برای استقبال از کاروان تیم در ورزشگاه حضور دارند.

کد خبر 6092362

دیگر خبرها

  • استقبال خانواده از سرمربی قهرمان آسیا با پرچم متبرک
  • جلالی: ۳ گزینه سرمربیگری را برای هر رده ملی در نظر داریم
  • برگزاری مسابقات تیراندازی با کمان کارگران گرامیداشت هفته کار و کارگر
  • رکورد تیمی ریکرو بانوان ایران شکسته شد
  • تیراندازی با کمان کاپ جهانی| رکورد تیمی ریکرو بانوان ایران شکسته شد
  • مرادی: برای انتخاب سرمربی تیم ملی یک ماراتن را پشت سر گذاشتیم
  • مهار آتش در هتل محدوده میدان ولیعصر تهران و آخرین وضعیت مسافران آن
  • تیر و کمان در زمین‌های تنیس شیرودی! / فدراسیون تماشاگر حراج کورت‌های تنیس
  • جام جهانی پاراتیراندازی| ۳ طلا، نقره و برنز برای ایران
  • جواب منفی مجیدی به زنوزی؛فرهاد فقط به نیمکت استقلال فکر می‌کند