Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جماران، وزیر آموزش و پرورش در حساب کاربری خود در توئیت در واکنش به انتشار  انتشار اظهارات اخیرش در رابطه با اعتراض معلمان به حقوق خود نوشت: «متاسفانه گفتگوی من با معاونان و مدیران کل برای بکارگیری همه توان برای خدمت، به نادرست خطاب به معلمان و حقوق آنان تلقی شده.سخت کوشی و خلاقیت معلمان در شرایط دشوار کرونایی موجب بالندگی و افتخار ایران است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در یکسال مسئولیتم از هیچ کوششی برای عادلانه سازی حقوق معلمان دریغ نکرده‌ام.»

گفتنی است ساعاتی پیش ویدئویی از بخشی از صحبتهای  وزیر آموزش و پرورش منتشر شد که در آن حاجی میرزایی گفته بود: «حقوق معلمی را قبول ندارید امضا نکنید. می توانید نپذیرید، هر کسی قرارداد معلمی را امضا کرد یعنی باید با جان و دل کار کند اگر نمی‌تواند کسی او را مجبور نکرده است.»


 

اخبار مرتبط اتصال تمام مدارس کشور به اینترنت وزیر آموزش و پرورش: توزیع سیم‌کارتهای دانش‌آموزی منتفی شد/ با مشکلات «شاد»مدارا کنید وزیر آموزش و پرورش: در شرایط بحران هستیم/ ممکن است هر لحظه تصمیم دیگری بگیریم پرداخت پاداش پایان خدمت 47 هزار فرهنگی بازنشسته مدرسه در تمام روزهای تحصیل باز است/ اصل بر حضور دانش‌آموزان در مدارس است

منبع: جماران

کلیدواژه: سهام عدالت نقل و انتقالات لیگ برتر ویروس کرونا حاجی میرزایی اعتراض معلمان به حقوق واکنش حاجی میرزایی سهام عدالت نقل و انتقالات لیگ برتر ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی وزیر آموزش و پرورش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۱۱۲۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش توییتر باشگاه رم به برد مقابل اودینزه با انتشار تصویری از سردار آزمون

دیدار نیمه تمام اودینزه و آاس رم در هفته ۳۲ سری آ ۲۰۲۳/۲۴ با برتری ۲-۱ جالوروسی به پایان رسید. این بازی دو هفته پیش تا دقیقه ۷۱ با تساوی ۱-۱ در جریان بود اما پس از اینکه ایوان اندیکا دچار تنگی نفس شد، تقابل دو تیم نیمه تمام ماند. سردار آزمون در ۲۰ دقیقه پایانی این دیدار که از سر گرفته شد، در ترکیب اصلی تیم ده روسی به میدان رفت. توییتر باشگاه رم بعد از این برد ارزشمند، با تصویری از سردار آزمون به این پیروزی واکنش نشان داد.

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • تمام مدارس غیردولتی استان کرمان شهریه‌های متفاوتی دارند
  • معاون وزیر آموزش و پرورش: ۱۶ طرح عفاف و حجاب در مدارس در حال اجرا ست
  • واکنش توییتر باشگاه رم به برد مقابل اودینزه با انتشار تصویری از سردار آزمون
  • تجلیل از ۲۴ معلم نمونه بیرجند
  • واکنش صحرایی به گزارش مهر/ ۱۰ امتیاز در رتبه بندی دانشجو معملمان
  • ۱۰ امتیاز برای دانشجومعلمان در مرحله ارتقای رتبه‌بندی
  • پایان دوره توانمند سازی معاونین و مربیان پرورشی مدارس سمپاد در قم
  • هیچ منع قانونی برای ثبت‌ نام دانشجومعلمان در طرح مسکن فرهنگیان وجود ندارد
  • حقوق کدام معلمان دو برابر می‌شود؟
  • نرخ حق‌التدریس معلمان ۲برابر می‌شود