Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - رئیس شبکه بهداشت و درمان کاشان ضمن اشاره به افزایش انجام آزمایش سرپایی به ۲۰۰ نمونه گفت: مسئولان در مبارزه با کرونا هنوز آرایش جنگی نگرفتند. - اخبار استانها -

مسعود دهقانی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کاشان، با بیان اینکه بارها از محدودیت‌ها صحبت شده است، اظهار داشت: آنچه که مورد انتظار ما بود و اعمال محدودیت‌های لازم صورت پذیرفت و مسئولان بالا دستی نظرشان به تعطیلی نیست و بیشتر تاکید دارند که نظارت‌ها تشدید و با صنوف متخلف برخورد شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ضمن اشاره به تعطیلی باشگاه‌ها و تالارها افزود: این موضوع بنا به اصرار و پیگیری‌های صورت گرفته مقرر شده است تا تعطیل شوند و از طریق فرمانداری این ابلاغ صورت می‌پذیرد و خوشبختانه ستاد اقامه نماز جمعه، اداره اوقاف و امور خیریه تمکین کردند.

رئیس شبکه بهداشت و درمان با بیان اینکه آنچه انتظار است تعطیلی و عدم برگزاری هرگونه تجمعات است، ابراز داشت: آنچه که امروز تجربه می‌کنیم بدترین شرایط ممکن است و تعداد آمار فوتی‌ها بسیار بالا است و با بررسی‌های صورت گرفته شهرستان کاشان و آران و بیدگل در مقایسه با دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور پنجمین دانشگاهی است که آلودگی در آن وجود دارد.

دانشگاه علوم پزشکی ایلام: آزمایش‌های کرونا در استان "به‌موقع" انجام می‌شودتوضیحات دبیر کمیته علمی مبارزه با کرونا درباره تبدیل شدن بیماران کرونایی ایرانی به "موش‌ آزمایشگاهی"فوت یکی از افراد شرکت‌کننده در آزمایش‌ بالینی واکسن آکسفورد

وی با اینکه شرایط، شرایط خاصی است، گفت: متاسفانه این شرایط فرسایشی شده و لازم است تا مردم صبوری کنند و از طرف دیگر از نظر بُعد روانی نیز لازم است تا همه همکاری کنند و اگر مردم و مسئولان همت کنند و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی تا دو ماه دیگر این اپیدمی فروکش می‌کند.

دهقانی ضمن اشاره به ورود کارشناسان بهداشت به بازار و پاساژها تصریح کرد: از شهرداری خواستیم تا برای کنترل ورود افراد به بازار نیروهای ویژه در این زمینه اختصاص دهند چراکه در بازار و نانوایی‌ها بدترین میزان رعایت پروتکل‌های بهداشتی را شاهد هستیم و بالای 80 درصد در بازار ماسک استفاده نمی‌کنند و اگر شاهد رعایت نباشیم مجبور هستیم تا برخوردهای تحکمی داشته باشیم.

وی با بیان اینکه تمامی این اقدامات باید با مشارکت مردم و مسئولان و عدم برگزاری تجمعات همراه باشد، تاکید کرد: الان نمونه‌های سرپایی از روزی 60 نمونه به 200 نمونه افزایش یافته است و حجم بالایی بر روی آزمایشگاه است و برنامه‌ریزی شده با توجه به شرایط و تاخیر در جوابدهی به دلیل افزایش آزمایشات جوابدهی تا ظرف 48 ساعت انجام شود.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان کاشان ضمن اشاره به مشخص شدن نقاط آلوده افزود: با مشارکت سپاه و شهرداری گندزدایی محیط در این مناطق صورت می‌پذیرد و آموزش‌های لازم نیز در این زمینه ارائه می‌شود تا کمتر شاهد ابتلا و درگیری با ویروس کرونا را در آن مناطق شاهد باشیم.

وی با بیان اینکه مسئولان ما آرایش جنگی به خود نگرفته‌اند، ابراز داشت: بعد از پیام رهبر معظم انقلاب سپاه و بسیج ورود باقدرت و خوبی را داشته است اما مسئولان آرایش جنگی به خود نگرفتند و امید است با ورود همگانی مسئولان این موج شدید و بسیار بد را بتوانیم کنترل کنیم.

انتهای پیام/801/ ت

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ضمن اشاره آرایش جنگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۱۱۶۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کابینه جنگی اسرائیل مرحله اول عملیات رفح را تایید کرد

به گزارش خبرگزاری مهر، روزنامه یدیعوت آحارونوت در گزارشی نوشت: پس از آنکه به ساکنان جنوب نوار غزه هشدار داده شد که به مناطق امن بروند، وزرای کابینه جنگی اسرائیل به اتفاق آرا به عملیات علیه رفح، در پی حمله حماس به گذرگاه کرم ابوسالم و شکست مذاکرات آزادی اسرا، رأی مثبت دادند.

هنوز جزئیات بیشتری از این خبر منتشر نشده است.

کد خبر 6098439 محمدعلی تخت رونده

دیگر خبرها

  • کابینه جنگی اسرائیل مرحله اول عملیات رفح را تایید کرد
  • چرا کمتر شاهد خبرنگاری تحقیقی و پژوهشی هستیم؟
  • شارژ رفاه با دورکاری؛ کرونا با زندگی ما چه کرد؟!
  • دبیرکل سازمان جهانی بهداشت: تفاهم‌نامه‌ مقابله با همه‌گیری‌های آینده باید امضا شود
  • عکس| آخرین تصویر از بازیگر پایتخت پیش از فوت /دلیل مرگ
  • کاشت مو ، کلید داشتن موهایی جوان و شاداب
  • آیا وضو یا تیمم با وجود آرایش و لاک ناخن صحیح است؟
  • آنروا: جنگ در غزه همچنان جنگی علیه زنان است
  • (عکس) آخرین تصویر از بازیگر پایتخت پیش از فوت
  • آخرین تصویر از بازیگر پایتخت پیش از فوت/ عکس