Web Analytics Made Easy - Statcounter

نجات زلزله زدگان از زیر آوار در شهر ازمیر ترکیه/ رویترز بایدن چهل و ششمین رییس جمهوری آمریکا/ گردهمایی انتخاباتی "جو بایدن" در شهر "دس موینس" در ایالت آیوا آمریکا/ رویترز تحقیر فرماندار دموکرات ایالت میشیگان در گردهمایی انتخاباتی ترامپ در فرودگاه شهر "واتر فورد" میشیگان. حامیان ترامپ روی پلاکاردی نصب شده نوشته‌اند: "فرماندار ما یک احمق است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

" ترامپ نیز پیشتر بارها در سخنرانی‌های خود به فرماندار دموکرات این ایالت توهین کرده است./ رویترز دریاچه مصنوعی عشق در دوبی/ گلف نیوز آماده کردن تابوت یک فوتی کرونایی در بیمارستانی در ترکیه/ عکس از خانم "دیلک اویار" از ترکیه یکی از 5 عکس برنده جایزه بورس تحصیلی عکاسی "تیموتی الن" شده است./ عصرایران مجموعه زندگی در میان زباله‌ها. عکسی از عکاس ایرانی "عطا رنجبر زیدانلو" در میان عکس‌های برگزیده و برنده جایزه بین‌المللی بورس تحصیلی عکاسی "تیموتی الن"/ عصرایران معترضان در شهر پیشاور پاکستان در حال آتش زدن پرچم فرانسه/ رویترز گردهمایی اعتراضی به مواضع" ضداسلامی" امانوئل ماکرون رییس جمهوری فرانسه در نوار غزه/ گاردین اعتراض کارکنان بخش سرگرمی به تعطیلی‌ها و محدودیت‌های کرونایی/ شهر روم ایتالیا/ EPA "شی جین پینگ" رییس جمهوری چین در جایگاه ریاست جلسه نوزدهمین دوره نشست کمیته مرکزی حزب کمونیست چین/ پکن/ آسوشیتدپرس یک ماسک مستعمل رها شده در خیابان در دستان یک میمون کنجکاو/ مالزی/ خبرگزاری فرانسه یک کارخانه تولید کفش در شهر "وونسان" کره شمالی/ خبرگزاری فرانسه بیشتر بخوانید: دیدنی‌های امروز؛ از بازگشایی شهر ملبورن استرالیا تا انتخابات آمریکا لینک کوتاه: asriran.com/003A68

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: دیدنی های امروز عکس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۱۱۶۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فراخوان جشنواره فیلم کوتاه تهران


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ چهل‌ویکمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران به‌منظور شناسایی و معرفی آثار کوتاه برگزیده در سطح ملی و بین‌المللی، جریان‌سازی و رقابت سازنده بین فیلم‌سازان و ارج نهادن به خلاقیت سینماگران جوان، برگزار می‌شود و فیلم‌سازان ایرانی بایستی تا یکم مردادماه 1403، نام‌نویسی کرده و اثر خود را در سامانه بارگذاری فرمایند. این جشنواره از 27 مهرماه تا 2 آبان‌ماه 1403 در تهران برگزار خواهد شد. گزارش: 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ترکیه به تلاش برای توقف جنگ وحشیانه علیه غزه ادامه می دهد
  • متلاشی شدن ۴۵۴ باند تبهکاری در ترکیه در ۱۰ ماه گذشته
  • دومین جشنواره بین‌المللی کوچ عشایر در جعفرآباد مغان
  • مهلت یک ماهه فرماندار مشهد به مسئولان بینالود
  • فراخوان جشنواره فیلم کوتاه تهران
  • دیدنی های امروز؛ از سالگرد نسل کشی ارامنه تا اعتراضات دانشجویی در آمریکا
  • دیدنی های امروز؛ از اعتراضات ضداسراییلی دانشگاه های آمریکا تا اوضاع غزه
  • معرفی برگزیدگان سومین جشنواره پژواک/ وعده معاون صدا برای برگزاری دور چهارم به صورت بین‌المللی
  • چهارمین جشنواره پژواک بین المللی می شود
  • جشنواره پژواک رادیو با تقدیر از پیشکسوتان و برنامه‌سازان برگزار شد