Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش پارسینه؛ حجت‌الاسلام حسن روحانی رئیس‌جمهور در جلسه امروز ستاد ملی مقابله با کرونا با اشاره به جلسه گذشته این ستاد با مقام معظم رهبری اظهار داشت: تمام بیانات و توصیه‌های ایشان برای ما راهگشا خواهد بود و ما از ایشان تشکر می‌کنیم.

وی افزود: همه ما باید به وظایف خود در مقابله با کرونا عمل کنیم. دولت یک وظیفه‌ای بر عهده دارد به معنای عام و وزارت بهداشت که در میدان است به معنای خاص انجام دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دوم وظیفه مردم است، مردم ما اگر در این زمینه با همه توان به صحنه نیایند و همکاری خودشان را مدنطر قرار ندهند مطمئنا در مقابله با این بیماری موفق نخواهیم بود.

رئیس‌جمهور تصریح کرد:‌امروز تصمیمات جدیدی برای محدودیت‌های ۱۰ روزه در ۲۵ استان کشور گرفتیم.   خبر به مرور تکمیل میشود....

منبع: پارسینه

کلیدواژه: ستاد ملی مقابله با کرونا حسن روحانی رئیس جمهور ستاد ملی مقابله با کرونا پارسی خبر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۱۱۸۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خاخام صهیونیست: ما جلوی موشک‌های ایران را گرفتیم!

 یوسف اسحاق، خاخام اعظم یهودیان سفاردی در رژیم صهیونیستی ادعا کرد که آنچه این رژیم را از دست موشک‌های ایران و راکت‌هایی که از نوار غزه و لبنان پرتاب شد نجات داد، ارتش نبود، بلکه خاخام‌های تورات بودند.

براساس گزارش القدس العربی، وب سایت واللا در این خصوص گفت: این سخنان در یک سخنرانی در جریان درس هفتگی خاخام یوسف اسحاق در قدس اشغالی در شامگاه شنبه بیان شد.

خاخام اعظم در ادامه ادعا‌های خود گفت: ۱۳۰۰۰ موشک به کشور از جمله از ایران پرتاب شد. چه معجزات و شگفتی‌هایی برای ما پیش آمده؟ چرا تشکر از رئیس ستاد، ما به لطف خوانندگان تورات و به لطف مدارس دینی با این موشک‌ها مقابله کردیم.

یوسف اسحاق ادعا کرد: زمانی که دشمنان ما در جنوب و شمال به ما حمله کردند، از تمام این جنگ جان سالم به در بردیم. با تشکر از چه کسی؟ به لطف دانش آموزان یشیوا و خاخام‌های تورات، آنها از همه سربازان و همه مردم اسرائیل محافظت می‌کنند.

 بیش از یک ماه پیش، خاخام اعظم یهودیان سفاردی هنگامی که درباره بحران سربازی حریدیم (یهودیان فوق ارتدکس) و دانش آموزان مدارس مذهبی صحبت کرد، سر و صدایی به پا شد.

اودر آن زمان گفت: اگر ما را مجبور به سربازی کنند، همه به خارج از کشور می‌رویم. بلیط میخریم و میرویم سکولار‌ها باید بفهمند که بدون تورات هیچ موفقیتی برای ارتش وجود نخواهد داشت.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل خاورمیانه

دیگر خبرها

  • خاخام صهیونیست: ما جلوی موشک‌های ایران را گرفتیم!
  • شهید مطهری به معنای واقعی کلمه روشنفکر و عارف بود
  • کارگران از ارزشمندترین اقشار جامعه هستند
  • سامانه بارشی جدیدی در راه کشور | رگبار بهاری در این استان ها | چه زمانی هوا گرم تر می شود؟
  • شهید مطهری به معنای واقعی کلمه روشنفکر و عارف بود/ در برابر مخالفین با سعه‌صدر و حُسن‌خلق رفتار می‌کرد
  • اردوغان: رادار ناتو در ترکیه موشک‌های ایران به‌سوی اسرائیل را رهگیری نکرد
  • وظیفه «هیئت»، مقابله با جنگ شناختی و عملیات روانی دشمن است
  • سفر رئیس سازمان اورژانس کشور به کهگیلویه و بویراحمد
  • آمریکا به معنای واقعی شیطان بزرگ است
  • تصمیم جدید برای بازماندگان از کنکور در مناطق سیل‌زده