Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، علی خاکی صدیق با اشاره به زیرساخت های آموزش الکترونیکی دانشگاه ها گفت: آموزش الکترونیکی در کشور نسبت به ترم قبل خیلی بهتر شده است، چراکه زیرساخت های دانشگاهی آماده تر شده است و اساتید آموزش های لازم را دیده و توانمندسازی اساتید صورت گرفته است.

معاون آموزشی وزیر علوم افزود: متاسفانه یک شکاف زیادی بین دانشگاه های خوب و دانشگاه ها و موسسات ضعیف تر داریم، هرچند الان باید همه دانشگاه ها از حدی از آموزش های الکترنیکی برخوردار شده باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: قرار است رتبه بندی دانشگاه ها در زمینه آموزش های مجازی انجام شده و نتایج اعلام شود سپس براساس آن سیاست هایی را برای ارائه مجوز دوره ها خواهیم گذاشت.

خاکی صدیق افزود: با توجه به شرایط، چاره ای نداریم به جز اینکه آموزش الکترونیکی را با تمام توان پیگیری کرده و بعد از پسا کرونا هم آموزش ترکیبی را جلو ببریم.

وی یادآورشد: دیگر دوران آموزش سنتی صد درصد چهره به چهره به اتمام رسیده است و باید رویکرد نوین آموزشی را پی بگیریم که ترکیبی از این دو است.

کد خبر 5060290 زهرا سیفی

منبع: مهر

کلیدواژه: علی خاکی صدیق آموزش مجازی ویروس کرونا وزارت علوم تحقیقات و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی آموزش مجازی ویروس کرونا وزارت علوم تحقیقات و فناوری ثبت نام دانشجویان توهین به پیامبر سازمان سنجش وام دانشجویی دانشگاه های علوم پزشکی دانشجویان دوره دکتری دانشگاه ها دانشگاه پیام نور آزمون کارشناسی ارشد گروه پزشکی دانشگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۱۲۰۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخشش دانشگاه بیرجند در نظام رتبه بندی جهانی اشپرینگر نیچر

مؤسسه اشپرینگر نیچر نظام رتبه‌بندی سالانه مؤسسه‌های جهان را بر پایۀ سنجه‌های گوناگون ارزیابی میکند و نام ۵۰۰ مؤسسۀ برتر دنیا را براین اساس منتشر می‌کند.

براساس رتبه بندی اشپرینگر نیچر، دانشگاه بیرجند با میزان مشارکت ۱/۸۰ درپدیدآوری مقاله توانست رتبه ۱۹ را در بین ۱۱۲ مؤسسه علمی و آموزشی کشور بدست آورد.

هرساله «نیچر ایندکس» به رتبه بندی مؤسسه‌ها در سراسر جهان بر پایۀ خروجی‌های پژوهشی آنها در سال گذشته که کیفیت بالایی دارند می‌پردازد.

«نیچرایندکس» با شمارش شمار مقاله‌های پدیدآوران در نشریه‌های نمایه شده اش، رتبه بندی مؤسسه‌ها را بر پایۀ دو سنجۀ «شمار آثار» و «میزان مشارکت در پدیدآوری آثار» شدنی می‌سازد.

در سال ۲۰۲۳ میلادی مقاله‌های منتشرشده از ژانویه تا دسامبر سال ۲۰۲۲ میلادی در ۱۵۰ نشریۀ برتر (journals#faq/index-nature/com.nature) در حوزه‌های شیمی، علوم محیط و زمین شناسی، علوم زیستی، بهداشت و علوم فیزیکی شمارش و ارزیابی شده‌اند.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • ارتقای ۱۱۳۱ پله‌ای رتبه جهانی دانشگاه بیرجند
  • تمامی معلمان رتبه‌بندی می‌شوند / ۶۷ هزار فرهنگی در شرایط بازنشستگی 
  • افزایش ۲ برابری حق‌الزحمه ساعت اضافه تدریس معلمان | همه معلمان رتبه‌بندی می‌شوند مگر اینکه...
  • موافقت با افزایش حق‌الزحمه ساعت اضافه تدریس معلمان
  • حق‌الزحمه ساعت اضافه تدریس معلمان دو برابر می شود/ ۶۷ هزار فرهنگی در آستانه بازنشستگی
  • هوشمند شدن خدمات دولت برای کسب وکار واحد‌های صنفی در اردبیل
  • صعود دانشگاه جهرم به رتبه ۲۳ فهرست نیچر ایندکس در بین دانشگاه‌های کشور
  • خدمات هوشمند دولت برای واحد‌های صنفی با صدور مجوز‌های الکترونیکی
  • درخشش دانشگاه بیرجند در نظام رتبه بندی جهانی اشپرینگر نیچر
  • صدور الکترونیکی مجوز‌ها پیش‌نیاز توسعه اقتصادی و تسهیل مشارکت مردم در کسب‌وکار‌های خرد