Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-26@20:55:15 GMT

هزینه چهار میلیارد دلاری کرونا برای آمازون

تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۸۱۲۳۰۲

هزینه چهار میلیارد دلاری کرونا برای آمازون

فروشگاه اینترنتی آمازون پیش بینی کرد هزینه های مربوط به کووید ۱۹ نظیر تست، ضدعفونی کردن، تمدید مرخصی کارمندان و تدابیر فاصله گذاری اجتماعی حدود چهار میلیارد دلار هزینه در سه ماهه چهارم امسال خواهد داشت.

به گزارش ایسنا، این فروشگاه اینترنتی در گزارش درآمد سه ماهه سوم خود همچنین پیش بینی کرد درآمد عملیاتی در سه ماهه چهارم بین یک تا ۴.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۵ میلیارد دلار خواهد بود. اختلاف ۳.۵ میلیارد دلاری بین حداقل و حداکثر پیش بینی درآمد آمازون، توجه بسیاری از سرمایه گذاران را برانگیخت. پیش بینی درآمد آمازون در مدت مشابه سال گذشته ۱.۷ میلیارد دلار و برای سال ۲۰۱۸ حدود ۱.۵ میلیارد دلار بود.

برایان اولساوسکی، مدیر عملیاتی آمازون در جلسه با تحلیلگران گفت: هر سه ماهه چهارم به دلیل تعطیلات و الگوهای جوی متغیر، ابهاماتی را در بر دارد و تاکنون از نظر درآمد، بزرگترین بخش سال برای آمازون بوده است و انتظار می رود فروش آمازون در سه ماهه چهارم امسال از ۱۰۰ میلیارد دلار فراتر رود.

اما پایان سال ۲۰۲۰ غیرقابل پیش بینی است. رویداد خرید بزرگ سالانه آمازون امسال به دلیل شرایط کرونایی از ژوییه به اکتبر موکول شد. انتخابات آمریکا هفته جاری برگزار می شود و معلوم نیست کنترل کاخ سفید و سنا به دست چه کسانی می افتد. حتی فیس بوک و والمارت ناآرامی داخلی در واکنش به نتیجه انتخابات را پیش بینی کرده اند.

بر اساس گزارش شبکه CNBC، با وجود این که آمازون درآمد و سود بهتر از حد مطلوب در سه ماهه سوم را گزارش کرد اما ارزش سهام این شرکت افت کرد و در معاملات روز جمعه با ۵.۵ درصد کاهش بسته شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: آمازون کرونا در جهان سه ماهه چهارم میلیارد دلار سه ماهه پیش بینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۱۲۳۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پالیتیکو: آمریکا آماده امضای قرارداد ۶ میلیارد دلاری تسلیحاتی برای اوکراین است

روزنامه پالیتیکو به نقل از دو مقام آمریکایی امروز (جمعه) گزارش داد، واشنگتن در حال آماده شدن برای امضای قراردادهایی با شرکت‌های دفاعی آمریکایی به ارزش ۶ میلیارد دلار برای تحویل تسلیحات و تجهیزات نظامی به اوکراین است.

به گزارش ایسنا، ایالات متحده در حال انجام اقداماتی نهایی در یکی از بزرگترین بسته‌های کمک نظامی خود به اوکراین است که ممکن است امروز (جمعه) اعلام شود.

به نقل از خبرگزاری تاس، بر اساس گزارش پالیتیکو، این بسته شامل سامانه‌های دفاع هوایی پاتریوت، گلوله‌های توپخانه، پهپاد، تجهیزات ضد پهپاد و موشک‌های هوا به هوا است.

این بسته به بودجه ۶۱ میلیارد دلاری اوکراین که روز چهارشنبه توسط جو بایدن، رئیس‌جمهور ایالات متحده امضا شد، اضافه می‌شود.

این روزنامه همچنین نوشت، تسلیحات مذکور احتمالا تا چندین سال به اوکراین ارسال نمی‌شود چون این مبلغ تحت ابتکار کمک امنیتی اوکراین تخصیص می‌یابد. در ارتباط با این ابتکارعمل، پنتاگون قراردادهایی را با شرکت‌های دفاعی ایالات متحده برای تولید تسلیحات و تجهیزات نظامی جدید برای اوکراین، در مقابل برداشت از ذخایر فعلی آن، منعقد می‌کند.

روز سه‌شنبه، سنای آمریکا بسته‌ای از لوایح را برای ارائه کمک‌های نظامی به اوکراین، رژیم صهیونیستی و تایوان، مصادره دارایی‌های مسدود شده روسیه به نفع به کی‌یف و اعمال تحریم‌های بیشتر علیه چین تصویب کرد.

در ۲۰ آوریل، این لوایح در مجلس نمایندگان ایالات متحده تصویب شد. حجم کل بسته بالغ بر ۹۵ میلیارد دلار است که شامل ۶۱ میلیارد دلار برای اوکراین، ۲۶ میلیارد دلار برای رژیم صهیونیستی و همچنین کمک‌های بشردوستانه به غیرنظامیان در مناطق درگیری از جمله نوار غزه است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • بسته تسلیحاتی 6 میلیارد دلاری آمریکا در مسیر اوکراین
  • بیت‌کوین جهش کرد/ پیش‌بینی ۱۴۰هزار دلاری برای رهبر بازار رمزارز!
  • پالیتیکو: آمریکا آماده امضای قرارداد ۶ میلیارد دلاری تسلیحاتی برای اوکراین است
  • سود شرکت ایلان ماسک نصف شد​
  • انتقاد از رایگان نشدن هزینه سمپاد دهک اول تا چهارم
  • ضرر ۳۵۵ میلیون دلاری بوئینگ
  • پیش بینی سود پتروشیمی بوعلی سینا در سال ۱۴۰۳/ بوعلی در سال ۱۴۰۲ چقدر سود ساخت؟
  • پیش‌بینی ما از منافع وقف در سال جاری ۲۰ همت است/ هزینه چهار هزار میلیارد تومان برای نیات واقفان
  • بودجه روسیه برمبنای نفت ۶۵ دلاری تنظیم می‌شود
  • ناتوانی مردم آمریکا در پرداخت اقساط وام‌ها