Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون اجرایی پرسپولیس گفت: کمتر از ۵۰ روز تا فینال آسیا زمان داریم و امیدوارم همه کمک کنند و همدل شوند در این مدت کم آرامش را به تیم برگردانیم. اینکه تیم آرامش داشته باشد مهمترین نکته است. خبرگزاری میزان - ابراهیم شکوری در جمع خبرنگاران در خصوص انتخابش به عنوان معاون اجرایی باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: خوشحالم در جمع خانواده پرسپولیس هستم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امیدوارم با همدلی، اتحاد و همبستگی موفقیت‌های زیادی را رقم بزنیم. این امکان پذیر نیست مگر اینکه هواداران، کادر فنی بسیار خوب تیم، بازیکنان خوب که ۴ دوره قهرمان شده و اتفاق بزرگ رقم زده‌اند و مدیریت باشگاه همدل باشند.

وی افزود: همان طور که مدیرعامل گفت کمتر از ۵۰ روز تا فینال آسیا زمان داریم و امیدوارم همه کمک کنند و همدل شوند در این مدت کم آرامش را به تیم برگردانیم. اینکه تیم آرامش داشته باشد مهمترین نکته است، چون از نظر فنی تیم دارای توانایی‌های بالاست که هر تیم در آسیا آرزوی این تیم و هواداران آن را دارد.

معاون اجرایی پرسپولیس درباره مشکلات تیم، گفت: از روزی که مسئولیت گرفتم به رصد کردن مشکلات پرداختم. البته از قبل تقریبا با مشکلات آشنا بودم. امیدوارم در چند روز آینده بیشتر است موضوع را رصد کنیم. از روز گذشته هم این کار‌ها صورت گرفته و امیدوارم مشکلات را پشت سر بگذاریم. این اتفاق قطعا شدنی است، چون ما پشتوانه ۴۰ میلیونی هواداری داریم که در این مسیر به ما کمک می‌کند.

شکوری درباره نامه رادوشوویچ و فسخ قرارداد، تصریح کرد: ما باید اول قرارداد‌ها را ببینیم که شرایط چگونه است. ما با هیچ مربی و بازیکنی به مشکل نخواهیم خورد. چون من بازیکن بودم و مشکلات بازیکنان را می‌دانم. اصلا نگرانی وجود ندارد. سعی کردیم با رادو هم صحبت کنیم و فکر نمی‌کنم مشکل خاص و بزرگی باشد. فقط باید بررسی کنین و ببینیم درخواست او چیست و چه مطالباتی دارد.

وی همچنین در پاسخ به سوال خبرنگاری که درباره چند دستگی در بین پیشکسوتان وجود دارد، گفت: نه این طور نیست. وقتی من می‌گویم هوادار قطعا پیشکسوتان را هم شامل می‌شود. همه آن‌ها که برای تیم بازی کرده‌اند قلبشان با تیم است و اگر صحبتی می‌کنند هدفشان کمک به تیم است. من اول همه را به همدلی دعوت می‌کنم. این زمان، زمان طلایی برای ماست و این خواسته هواداران است. در این فاصله ۵۰ روز همه کمک کنند تیم در آرامش باشد و هر کاری می‌تواند انجام دهد تا بازیکنان و کادر روی تک بازی تمرکز کنند تا با توانایی که دارند بتوانیم موفق شوند.

معاون پرسپولیس درباره باز شدن پنجره نقل و انتقالاتی، حضور شریفی و برنامه برای تقویت تیم، گفت: مسائل فنی به کادرفنی مربوط است و گل محمدی در این خصوص تصمیم می‌گیرد. ما باید فضا را رصد کنیم و امروز مستقر شویم ببینیم چه می‌شود.

شکوری همچنین درباره ادامه همکاری انصاری، عنوان کرد: بحث فنی با کادر فنی است و هر چه تشخیص دهند همان می‌شود. بیشتر بخوانید: سمیعی: امیدوارم در کوتاه‌ترین مدت شرایط را برای قهرمانی پرسپولیس فراهم کنیم/ بزرگترین مشکل باشگاه مسائل اقتصادی است.

انتهای پیام/

برچسب ها: پرسپولیس ابراهیم شکوری

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: پرسپولیس ابراهیم شکوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۱۲۳۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیب تیم مسعود شجاعی با یک بازیکن ناشناخته

به گزارش "ورزش سه"، هوادار تهران در چارچوب مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی میزبان مس سونگون در ورزشگاه پاس قوامین است.

هواداری‌ها که فصل گذشته به نیمه نهایی جام حذفی رسیده بودند حالا در پی رسیدن دوباره به جمع تیم‌های پایانی هستند‌.

مسعود شجاعی در این بازی از آرشا شکوری، گلر زیر ۱۹ سال و ادریس رحمانی خرید زیر ۲۳سال این تیم در پنجره زمستانی از استقلال ملاثانی استفاده می‌کند.

ترکیب هوادار:
آرشا شکوری، محسن سفیدچقایی، امیرحسین پورمحمد، صائب محبی، بابک مرادی، داریوش شجاعیان، محمد میری، مرتضی منصوری، ادریس رحمانی، یونس شاکری و عبدالکریم اسلامی

دیگر خبرها

  • کنایه سنگین یک استقلالی؛ رکورد پرسپولیس را در گینس ثبت کنید | سه بار کامبک خوردن کار هر تیمی نیست
  • ترکیب تیم مسعود شجاعی با یک بازیکن ناشناخته
  • سورپرایز مسعود شجاعی در بازی جام حذفی
  • هواداران از پرسپولیس ۲ قهرمانی می‌خواهند
  • بهترین لحظه تاریخ معلمی مجتبی شکوری (فیلم)
  • منافی: انتخاب سرمربی پرسپولیس باید به پایان فصل موکول شود
  • واکنش مطهری به حضور یحیی در تراکتور / اینجا سعی می‌کنم کمتر حرف بزنم و بیشتر کار کنم!
  • نبی: پرسپولیس در دهه 70 خصوصی بود
  • پیام وحید امیری برای امیر قلعه‌نویی
  • پیام وحید امیری برای سرمربی تیم ملی/ ستاره پرسپولیس قصد خداحافظی ندارد