Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد رضا شانه ساز گفت:ماسک با کیفیت در تمامی داروخانه ها با قبمت مصوب ۱۳۰۰تومان توزیع شده است.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ نشست خبری محمدرضا شانه ساز، رییس سازمان غذا و دارو امروز صبح به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد.

شانه ساز در ابتدای این نشست گفت: از نیمه دوم شهریور با تخصیص ارز نگرانی ها از تامین دارو کاهش یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این اقدام بسیاری از داروها که تولید داخل ندارند به ذخایر داروی ما بازگشت و داروهایی که تولید داخل ندارد نیز تامین می شود. بیماران نگران تامین دارو نباشد. 

شانه ساز افزود: با تخصیص ارز از طریق بانک مرکزی میزان تامین دارو افزایش می یابد. هم اکنون برای تامین نیازهای کادر درمان کمبودی وجود ندارد. اغلب اخباری که برای تامین دارو به گوش می رسد از سوی محافل غیر بیمارستانی است. برای مثال برخی از بیماران برای تامین داروهای کرونا به شکل خود خواسته با مشکل  رو به رو می شوند. 

این مقام مسئول درباره توزیع ماسک تاکید کرد: ماسک با کیفیت در تمامی داروخانه های توزیع شده است. تامین اکسیژن در زمینه تولید از سوی معاونت دارو پیگیری و قیمت آن از سوی کمیسیون قیمت گذاری دارو تهیه شده و مشکلات برطرف شده است. 

او درباره قیمت پن انسولین افزود: قیمت پن انسولین در کشور ما بیش از دیگر کشورها توزیع می شود و در پی کاهش قیمت آن هستیم. حواشی بسیاری در زمینه کمبود انسولین وجود دارد اما در زمینه تامین پن بیش از سال گذشته ارز تخصیص داده و از قاچاق این محصول از سوی سامانه تی تک  و گمرک جلوگیری شده است.

شانه ساز اخبار در زمینه پن انسولین را شیطنت رسانه ای از سوی شبکه های معاند دانست و  افزود: این شبکه ها بسیاری از پیشرفت های دارویی را منعکس نمی کنند ، اما اخبار کذب را در زمینه داروهای ایرانی را منتشر کردند. 19 کامیون دارو در کشور عراق ایرانی نبوده اند اما شبکه های معاند خارجی همچنان بر روی مخاطبان ساده لوح جو خبری ایجاد می کنند.

در حال تکمیل...

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ماسک غذا و دارو شانه ساز داروخانه ها خروج دارو تامین دارو شانه ساز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۱۲۴۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرزده با دوربین روشن در درمانگاه مطهری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، در این گزارش شهروندان از صف‌های طولانی برای گرفتن نوبت، کمبود نیرو برای پذیرش و همچنین کمبود پزشک متخصص گلایه‌مند بودند.
مدیر درمانگاه چشم پزشکی پوستچی هم با بیان اینکه اقدامات زیادی در شش ماه گذشته در این درمانگاه انجام داده ایم گفت: کمبود فضای فیزیکی باعث شده تا نتوانیم خدمات بهتری را به شهروندان ارائه دهیم.
پناهی گفت: روز انه بیش از هزار و ۳۰۰ نفر بیمار به این مرکز مراجعه می‌کنند که دانشگاه علوم پزشکی با اداره اوقات در حال ساخت بیمارستان بزرگ چشم پزشکی هستند.
وی همچنین از شهروندان خواست برای دریافت نوبت حضوری مراجعه نکنند و به صورت اینترنتی از سایت  nobat .sums.ac.ir   وقت مورد نظر خود را دریافت کنند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • توهین دو وزیر به خرد بدنه دارویی نظام‌سلامت
  • پایان شگرد گران‌فروشی «عجله» برای اسنپ و تپسی
  • قیمت مصوب انواع میوه اعلام شد/ جدول قیمت
  • گران فروشی در نمایندگی فروش خودرو، گران تمام شد
  • ترکیب منچستریونایتد متحول می‌شود/ ۳ بازیکن فروشی نیستند
  • اعلام قیمت عمده انواع میوه و سبزی+جدول
  • سرزده با دوربین روشن در درمانگاه مطهری
  • تلاش ایلان ماسک برای افزایش فروش تسلا در سفر سرزده به چین
  • گران‌فروشی در مادرید: رئالی‌ها شاکی‌اند!‏
  • بلیط فروشی بازی استقلال و تراکتور آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط ticket.tractor-club.com