Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-27@11:29:19 GMT

هشدار لیون به کومان: دست از سر دیپای بردار

تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۸۱۲۶۲۵

هشدار لیون به کومان: دست از سر دیپای بردار

سرمربی لیون به رونالد کومان سرمربی بارسلونا هشدار داد که از تلاش برای اغوای ممفیس دیپای ستاره این تیم با هدف انتقال او به بارسلونا دست بردارد.

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا مدتها است که به صراحت از علاقه خود به جذب ممفیس دیپای ستاره هلندی لیون صحبت می‌کند اما رودی گارسیا سرمربی لیون به همتایش در بارسلونا رونالد کومان هشدار داد که دست از سر دیپای بردارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

رونالد کومان در تابستانی که گذشت به صراحت از علاقه اش برای جذب ممفیس دیپای صحبت کرد ولی با اینکه ستاره هلندی شخصاً با بارسا به توافق رسید اما در نهایت نتوانست راهی نوکمپ شود. کومان چندی پیش اعلام کرد همچنان به جذب دیپای امیدوار است. سرمربی بارسا از او به عنوان بازیکنی بزرگ یاد کرد.

 

اما رودی گارسیا از کومان به دلیل صحبتهایش درباره بازیکنی که هنوز با باشگاه دیگری قرارداد دارد ناراحت شده و در صحبتهای خود به این ناراحتی اشاره کرد.

 

 

سرمربی لیون در این باره گفت: " یادم بیندازید وقتش که رسید کومان را تکل کنم. هنوز وقتش نرسیده ولی هر وقت که زمان مناسب برسد این کار را خواهم کرد. همه خواهید دید که این کار را می‌کنم".

 

رودی گارسیا در آستانه دیدار تیمش با لیل در لیگ فرانسه گفت: " در مورد آینده دیپای باید صبر کنیم و ببینیم چه پیش می آید. در حال حاضر قرار نیست او از ما جدا بشود ولی مسلماً باشگاه هایی هستند که به زودی برای جذب او تلاش کنند".

 

 

لیون بارسلونا ممفیس دیپای

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: لیون بارسلونا ممفیس دیپای ممفیس دیپای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۱۲۶۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش توییتر رسمی باشگاه بارسلونا به ماندن ژاوی؛ فراتر از یک مربی

نظر ژاوی تغییر کرد و او را در فصل آینده هم روی نیمکت بارسلونا خواهیم دید.

طرفداری | ژاوی سرمربی بارسلونا تصمیمش را عوض کرد و حالا قرار است فصل 25-2024 هم روی نیمکت بلوگرانا بنشیند.

پس از حرف و حدیث‌های فراوان ژاوی تصمیم گرفت در بارسلونا بماند و امروز ماندن او در بارسا شکل رسمی به خود گرفت. سه ماه قبل و پس از شکست سنگین بارسلونا برابر ویارئال با نتیجه ۵-۳، ژاوی هرناندز اعلام کرده بود که در پایان فصل جاری جمع آبی و اناری پوشان را ترک می‌کند و هیچ اتفاقی تصمیم او را تغییر نخواهد داد. با این حال، اصرار لاپورتا و دکو نظر سرمربی جوان اسپانیایی را تغییر داد و او را برای ماندن در بارسلونا متقاعد کرد.

توییتر رسمی باشگاه بارسلونا به ماندن ژاوی واکنش نشان داد و با الهام گرفتن از شعار اصلی بارسا فراتر از یک باشگاه نوشت:

فراتر از یک مربی

فراتر از یک مربی

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • چراغ سبز گواردیولا به برناردو سیلوا؛ می‌توانی به بارسلونا بروی!
  • مسی به یاد مربی افسانه‌ای: چقدر زود رفتی تیتو!‏
  • ژیرونا خواهان جذب اریک گارسیا به صورت دائمی
  • مذاکرات آژاکس با ژاوی پیش از ماندگار شدن این سرمربی در بارسلونا
  • هشدار بارسا به ژاوی: رفتارت را درست کن
  • واکنش توییتر رسمی باشگاه بارسلونا به ماندن ژاوی؛ فراتر از یک مربی
  • ژاوی در بارسلونا ماندنی شد
  • ژاوی در بارسا ماندنی شد
  • «ژاوی» در بارسلونا ماندنی شد
  • فوری؛ ژاوی در بارسلونا می‌ماند