Web Analytics Made Easy - Statcounter

 سیستم همکاری در فروش، جاده ابریشم کسب درآمد اینترنتی + معرفی 1 سیستم

کسب درآمد اینترنتی؛ آن هم به صورت نامحدود و بدون هیچ سرمایه اولیه‌ای و تنها با کمک یک سیستم همکاری در فروش! واقعا میشه؟

مطلبی را که هم اکنون خواندید باور می‌کنید؟! اگر نگاهی به صفحات جستجو گوگل بیندازید متوجه می‌شوید که این روزها اکثر صفحات پر شده‌اند از تیترهای جنجلالی و وسوسه انگیر! تیترهایی با عنوان‌های:

عضو شوید و یک شبه پولدار شوید راز میلیاردر شدن تنها با یک کلیک! چگونه در عرض چند ماه ثروت خود را چند برابر کنیم؟!

در این مطلب قرار نیست به شما از رازها و فرمول‌های عجیب و غریب برای یک شبه پولدار شدن بگوییم! فرمول کار خیلی ساده است، همکاری در فروش.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اگر به دنبال راهی برای کسب درآمد آسان هستید با من همراه باشید.

فکر کردن کافی است؛ کسب درآمد اینترنتی را شروع کنید

به درآمدزایی فکر می‌کنید؟ سرمایه آنچنانی برای راه اندازی کسب و کار خودتان ندارید؟ می‌خواهید بدون سرمایه و تنها با کمک یک سیستم و اینترنت درآمدتان را افزایش دهید؟

پس فکر کردن کافی است؛ به کمک یک سیستم همکاری در فروش دست به کار شوید! می‌خواهم یک تجربه شخصی را با شما در میان بگذارم و این تجربه چیزی نیست جز عضویت در یک سیستم افیلیت مارکتینگ. چقدر راجع‌به سیستم‌های بازاریابی مشارکتی شنیده‌اید؟

سیستم همکاری در فروش چیست؟

سیستم همکاری در فروش یا افیلیت مارکتینگ، یکی از سیستم‌های رایج درآمدزایی در سرتاسر دنیا است. به عنوان یکی از نام آشناترین آن‌ها می‌توانیم به آمازون اشاره کنیم. کسب درآمد آسان از طریق این سیستم بزرگ‌ترین دلیل محبوبیت آن میان افراد به شمار می‌رود.

در این سیستم شما به عنوان یک بازاریاب واسطه اقدام به فروش محصولات و تولیدات یک شرکت خواهید کرد و در ازای هر فروش خود پورسانت دریافت می‌کنید.

به عبارتی ساده‌تر شما به عنوان شریک تجاری یک شرکت و یا گروه تولیدی، در فروش و سود بیشتر آن شرکت سهیم می‌شوید و به ازای هر فروش درصدی به عنوان کمیسیون و یا پورسانت دریافت می‌کنید.

چگونه به کمک بهترین سیستم همکاری در فروش به درآمد رسیدم؟

آیا واقعا می‌توان از طریق افیلیت مارکتینگ affiliate marketing کسب درآمد کرد؟ این سوالی است که ممکن است ذهن شما را به خود درگیر کند! پاسخ کوتاه به این سوال مثبت است.

اگر بتوانید از پتانسیل‌های این سیستم به درستی استفاده کنید، می‌توانید حتی بیشتر از شخصی که تمام روز بیرون از خانه کار می‌کند درآمد داشته باشید!

چرا از اینترنت و یا صفحات مجازی خود درآمدزایی نمی‌کنید؟

وعده رسیدن به درآمد از طریق اینترنت و یا صفحاتی که در شبکه‌های اجتماعی دارید نه یک فریب است و نه صرفا موضوعی برای سرگرم کردن شما!

شما نیز مانند دیگر بازاریابان مشارکتی به راحتی می‌توانید به کمک اینترنت به درآمد برسید؛ به شرط آنکه راز و رمزهای کسب درامد از افیلیت را بدانید!

2 فرصت استثنایی برای شروع افیلیت مارکتینگ

چگونه می‌توانید در یک سیستم همکاری در فروش عضو شوید؟ همان‌طور که ابتدای مطلب هم اشاره کردم، برای رسیدن به درآمد از طریق این سیستم نیازی به سرمایه اولیه ندارید.

تنها یک بستر در فضای اینترنت می‌تواند زمینه ساز رسیدن به درآمد شود؛ البته بعد از آنکه یک سیستم معتبر را برای این کار انتخاب کردید! چه افرادی می‌توانند یک بازاریاب واسطه‌ای باشند؟

افرادی که دارای یک وبسایت هستند

اگر یک وبسایت دارید و هنوز از طریق آن کسب درآمد نمی‌کنید، در حال از دست دادن فرصت‌های زیادی هستید!

وبسایت‌های اینترنتی می‌توانند از راه‌های مختلفی زمینه‌‎های درآمدزایی را فراهم کنند که یکی از آن‌ها سیستم افیلیت مارکیتنگ است.

بنابراین شما به عنوان یک افیلیت مارکتر می‌توانید از طریق وبسایت خود، محصولات را فروخته و به ازای هر فروش پورسانت دریافت کنید. به عنوان مثال سیستم همکاری در فروش پوشاک یکی از متداول‌ترین این سیستم‌ها است.

اینفلوئنسرها و یا افرادی که دارای صفحات پربازدید هستند

اگر در شبکه‌های اجتماعی پرمخاطب مانند اینستاگرام دارای یک صفحه پربازدید هستید، فرصتی استثنائی برای کسب درآمد از طریق سیتم همکاری در فروش پیش روی شما قرار دارد.

توجه داشته باشید که میزان درآمدتان به خودتان بستگی دارد! هرچه بیشتر بفروشید، به طبع درآمد بیشتری نیز خواهید داشت.

بازاریاب‌های زیادی از طریق این سیستم موفق شده‌اند تا به درآمدهای بالایی برسند؛ درآمدهایی که ممکن است با ساعت‌ها کار فیزیکی در خارج از منزل نیز نتوانید به این راحتی به آن دست پیدا کنید.

سیستم همکاری در فروش چگونه کار می‌کند؟

واقعیت این سیستم چیست؟ مانند دیگر کسب و کارهای خانگی، همکاری در فروش نیز می‌تواند به راحتی شما را به درآمد برساند. اما میزان این درآمد به خودتان بستگی دارد!

اگر فردی تاثیرگذار در شبکه‌های اجتماعی هستید و یا یک وبسایت با ترافیک نسبتا بالایی دارید، محصولات شرکتی که به عنوان بازاریاب مشارکتی با آن‌‌ها شریک شده‌اید را بفروشید و پورسانت بگیرید.

مزیت‌های همکاری در سیستم‌های افیلیت

به عنوان یکی از امتیازهای مثبت افیلیت مارکتینگ می‌توان به این موضوع اشاره داشت که شما به عنوان بازاریاب هیچ نقشی در روند تولید و یا رساندن محصولات به دست مشتری نخواهید داشت.

تنها اقدامی که شما باید انجام دهید این است که محصولات را تبلیغ کرده و به روش‌های خاص خودتان کاربران را ترغیب به خرید از آن شرکت کنید.

فرایندهایی مانند تولید محصول، رساندن سفارشات به دست مشتری‌، پیگیری سفارشات و یا مرجوعی‌ها تماما بر عهده شرکت مورد نظر خواهد بود.

توانایی‌های یک بازاریاب واسطه‌ای

ممکن است از خود بپرسید به عنوان فردی که می‌خواهد در یک سیستم همکاری در فروش شروع به فعالیت کند، باید چه ویژگی‌هایی داشته باشید؟

آشنایی با با روش‌های بالا بردن ترافیک وبسایت آشنایی با الگوریتم‌های شبکه‌های اجتماعی مانند اینستاگرام آشنایی با روش‌های ترغیب کردن کاربران برای خرید یک محصول

به طور کلی می‌توان گفت اگر قصد دارید از طریق این سیستم کسب درآمد کنید، بهتر است آموزش افیلیت مارکتینگ و مفاهیم پایه دیجیتال مارکتینگ را شروع کنید.

با آموزش همکاری در فروش، سریع‌تر به درآمد برسید

برای موفقیت در این سیستم مانند هرگونه فعالیت دیگری باید با تکنیک‌ها و پیچ‌و‌خم‌های آن آشنا باشید. همان‌طور که دریافتید کسب درآمد از طریق این سیستم هیچ محدودیتی ندارد و همه چیز به خودتان بستگی دارد.

بسته به مدت زمانی که در طول روز صرف می‌کنید، میزان درآمدتان متغیر است. اگر آموزش‌های مربوط به این سیستم همکاری را دنبال کنید، بدون شک در طی مدت زمان کوتاهی می‌توانید همپای بازاریابان بزرگ مشارکتی فعالیت کنید.

این مدل کسب درآمد برای چه کسانی مناسب‎تر است؟

یکی دیگر از سوال‌هایی که اغلب افراد می‌پرسند این است که این سیستم کسب درآمد بیشتر مناسب چه افرادی است؟

در پاسخ به این سوال می‌توان گفت در هر سن و یا موقعیت شغلی که قرار دارید، اگر به دنبال افزایش درآمدتان هستید همکاری در فروش را امتحان کنید! اگر جزو دسته افراد زیر هستید، بازاریابی مشارکتی می‌تواند تحولی در شیوه درآمدزایی شما ایجاد کند:

 اگر به دنبال شغل دوم برای رسیدن به درآمد بیشتری هستید. اگر خانه‌دار هستید و امکان کار بیرون از منزل را ندارید. 3.     اگر دانشجو و یا محصل هستید و زمان کافی برای انجام کارهای تمام وقت را ندارید. نوبت انتخاب یک سیستم همکاری در فروش مناسب است

تا اینجای مطلب سعی کردم مفاهیم، اهمیت و چگونگی کار یک سیستم همکاری در فروش را با بیانی ساده توضیح دهم. اما قدم بعدی که باید بردارید چیست؟

برای موفقیت و رسیدن به درآمد در این سیستم قدم بعدی این است که همکاری خود را با سیستمی مناسب و معتبر آغاز کنید. یک سیستم ایده‌آل باید ویژگی‌هایی داشته باشد که برخی از آن‌ها عبارتنداز:

پورسانت خوبی را برای فروش محصولاتش در نظر گرفته می‌گیرد. معتبر و شناخته شده است و درصد بالایی از مشتری‌ها از خرید خود رضایت دارند. پشتیبانی قوی و 24 ساعته دارد. آموزش‌های لازم را برای بازاریابان خود ارائه می‌دهد و پاسخگوی سوالات و نیازهای آن‌ها است. تجربه کسب درآمد با دایان افیلیت

به نظر من بازاریابی و فروش یکی از آن حرفه‌های سخت و پرچالشی است که ممکن است هرکسی را در میان راه جا بگذارد! به عنوان یک فروشنده، باید سرمایه اولیه‌ای داشته باشید تا بتوانید محصولاتی را برای فروش تامین کنید.

تامین محصولات تنها چالشی نیست که سر راه شما قرار می‌گیرد؛ چراکه

داشتن یک فروشگاه، انبار و یا هر بستر دیگری برای فروش محصول 2.     نوسان قیمت در بازار و کمتر شدن میزان فروش و تقاضا 3.     پیگیری نیاز و خواسته‌های مشتری و ... ده‌ها مورد دیگر از چالش‌های فروش محصول به شمار می‌روند.

اما اگر مانند من نمی‌خواهید درگیر تامین کالا و فروش آن‌ها باشید، سرمایه خاصی هم ندارید اما میخواهید شروع به کسب درآمد کنید، میتوانید از تجربه من استفاده کرده و از سیستم همکاری در فروش دایان افیلیت استفاده کنید!

خلاصه‌ای از آنچه که در این مطلب خواندیم

با استفاده روزافزون افراد از اینترنت و شبکه‌های اجتماعی، کسب درآمد از افیلیت یک تجربه فوق العاده است. بازاریابی و فروش به فنون و تکنیک‌هایی نیاز دارد.

 تاکنون به این موضوع فکر کرده‌اید که اگر نتوانید محصولاتی که خریداری کرده‌اید را بفروشید، چگونه باید سرمایه از دست رفته خود را جبران کنید؟!

برای کسب تجربه‌ در بحث فروش و بازاریابی، بهترین اقدام این است که با یک سیستم همکاری در فروش شروع کنید؛ سیستم دایان افیلیت برای شروع از شما هیچ سرمایه‌ای دریافت نمی‌کند.

پربیننده ترین تیر خلاص بر پیکره نیمه‌جان اقتصاد ایران حباب قیمتی مسکن؟ +فیلم بورس و عواقب یک استعفا +فیلم آینده نرخ دلار و تاثیر آن در بازار سهام +فیلم تحلیل بازار طلا در سال ٩٩

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: بازاریابی کسب درآمد کسب و کار اینترنتی سرمایه گذاری بازاریابی اینترنتی دیجیتال مارکتینگ درآمد اینترنتی قیمت طلا قیمت لوازم خانگی سهام عدالت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۱۲۶۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چراغ سبز لندن به تداوم همکاری‌های تسلیحاتی با اسرائیل

یافته‌های یک نظرسنجی صورت گرفته در انگلیس نشان می‌دهد که بیشتر مردم این کشور خواهان توقف فروش سلاح به رژیم صهیونیستی هستند.

به گزارش مشرق، روزنامه گاردین در گزارشی نوشت که دیوید کامرون وزیر امور خارجه انگلیس به رغم کشته‌شدن اتباع این کشور در غزه، شخصاً با ادامه فروش سلاح به اسرائیل موافقت کرده است. این درحالیست که او پیشتر گفته بود مرگ امدادگران انگلیسی نشانگر شکست اخلاقی و سیستماتیک ارتش اسرائیل است.

به گزارش این نشریه انگلیسی، جیمز کربی، ۴۷ ساله، جیمز هندرسون، ۳۳ ساله، و جان چپمن، ۵۷ ساله، از جمله کسانی بودند که در جریان حمله هوایی رژیم صهیونیستی به کاروان آشپزخانه مرکزی جهانی در یکم آوریل کشته شدند.

گاردین نوشت که تصمیم وزیر امور خارجه انگلیس برای تداوم فروش سلاح به اسرائیل بر اساس ارزیابی‌هایی است که مرگ امدادگران این کشور را شامل نمی‌شود. در واقع اسناد ارزیابی‌های دولت لندن درباره پایبندی رژیم صهیونیستی به قوانین بین‌المللی بشردوستانه در جنگ غزه، حوادث پس از ۲۸ ژانویه را در بر نمی‌گیرد.

پیشتر حزب مخالف دولت لندن (کارگر) خواستار انتشار اسناد مربوط به ارزیابی‌ وکلای دولت درباره جنگ غزه شده بود؛ با این حال مقام‌های دولت لندن از چنین اقدامی استنکاف می‌کنند.

گفتنی است که هفته پیش معاونین وزیر امور خارجه و تجارت انگلیس در جلسه کمیته پارلمانی این کشور درباره تحولات فلسطین حاضر نشدند. این درحالیست که گفته می‌شود این جلسه از ۲۰ روز قبل برنامه‌ریزی شده بود و غیبت مقام‌های دولت بحث‌برانگیز شده است.

فشارها علیه دولت انگلیس برای تحریم تسلیحاتی رژیم صهیونیستی به ویژه در پی کشته شدن سه امدادگر این کشور در حمله هوایی ارتش (ررژیم) اسرائیل به کاروان حامل کارکنان سازمان آشپزخانه مرکزی جهانی رو به افزایش است.

یافته‌های یک نظرسنجی صورت گرفته در انگلیس نشان می‌دهد که بیشتر مردم این کشور خواهان توقف فروش سلاح به رژیم صهیونیستی هستند.

هفته پیش نمایندگان گروه‌های حامی فلسطین طوماری را به دفتر نخست وزیر انگلیس تحویل دادند که در آن خواستار تحریم تسلیحاتی رژیم صهیونیستی شده‌اند. ده‌ها تن از قانون‌گذاران انگلیس هم دو هفته پیش طی دو نامه جداگانه به دیوید کامرون وزیر خارجه این کشور، چنین درخواستی را مطرح کردند.

همچنین حزب ملی اسکاتلند، لیبرال دموکرات و مشاور پیشین امنیت ملی انگلیس از جمله احزاب و عناصری هستند که تعلیق فوری مجوزهای فروش سلاح به اسرائیل را خواستار شده‌اند.

حزب کارگر به عنوان دومین حزب پرجمعیت انگلیس هم می‌گوید که اگر وکلای دولت معتقدند رژیم اسرائیل قوانین بین‌المللی را نقض کرده است، فروش سلاح به این رژیم باید متوقف شود.

از سویی سازمان بین‌المللی امدادرسانی آکسفام به تازگی در نامه‌ای سرگشاده خطاب به وزرای تجارت و خارجه انگلیس با اشاره به آمار بالای شهدای جنگ غزه هشدار داد که دولت لندن با حمایت تسلیحاتی از رژیم صهیونیستی در فاجعه انسانی در این باریکه شریک است.

اندرو میچل معاون وزیر امور خارجه انگلیس سه‌شنبه گذشته در مجلس عوام اعلام کرد که دیوید کامرون آخرین توصیه وکلای دولت درباره جنگ غزه و رفتار ارتش اسرائیل را بررسی کرده و موضع دولت را درباره فروش سلاح به اسرائیل تغییر نداده است.

با این حال مجموعه این تحولات نشان می‌دهد که موضوع تحریم تسلیحاتی اسرائیل به سطح جدیدی‌ از نگرانی‌ها در انگلیس تبدیل شده و در صورت تداوم جنگ غزه، دولت لندن به ویژه در آستانه انتخابات سراسری با انتخاب‌های دشواری روبرو است.

دیگر خبرها

  • فروش گوشی‌های اپل تقریباً در تمام بازارها کاهش یافت
  • کاهش فروش آیفون در چین و افت درآمد سالانه اپل
  • درآمد ترکمنستان از فروش گاز به چین از روسیه بیشتر شد
  • کاهش فروش آیفون در چین همزمان با شدیدترین افت درآمد سالانه اپل
  • چراغ سبز لندن به تداوم همکاری‌های تسلیحاتی با اسرائیل
  • سقوط بزرگ فروش چین در انتظار اپل
  • نجات ۹ قطعه کبک وحشی از دست شکارچیان متخلف در سقز
  • تهدید جدی سلامت خانواده با طرح «عرضه اینترنتی دارو»
  • تبعات فروش اینترنتی دارو/ تهدید جدی سلامت خانواده با طرح عرضه اینترنتی دارو
  • پیش‌بینی‌های ناامیدکننده فروش آیفون در چین