Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-03@16:45:11 GMT

کتیرایی: دیواری کوتاه‌تر از مربی وجود ندارد

تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۸۱۲۹۶۴

کتیرایی: دیواری کوتاه‌تر از مربی وجود ندارد

«علیرضا کتیرایی»‌ از مربیان جوان کاراته ایران که همچون دوران قهرمانی در مربیگری نیز در جمع بهترین‌ها قرار دارد در گفت‌وگو با ایرنا، اظهار داشت: ابتدا باید روز مربی را به تمام مربیان کاراته ایران و افرادی که افتخار شاگردی آنها را داشتم تبریک بگویم. همچنین تبریک ویژه‌ای نیز به «غلامرضا دباغیان»‌ مربی خودم بگویم که نقش اصلی را در پیشرفتم داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه مربیگری دشوارتر از دوران قهرمانی است، ادامه داد: در مربیگری استرس بسیار بیشتر است و مسوولیت چندین نفر را از لحاظ فنی در اختیار دارید و نباید اجازه بروز حاشیه را بدهید. در مجموع مربیگری یکی از سخت‌ترین کارها است.

کتیرایی با بیان اینکه در ورزش ایران مربیان مظلوم هستند، تصریح کرد: اگر موفقیتی باشد نقش مربیان کمرنگ جلوه داده می‌شود و چنانچه با شکست مواجه شوید، همه تقصیرها متوجه مربی می‌شود که این عادلانه نیست.

قهرمان سابق جهان، گفت: در مراسم تجلیل از قهرمانان نیز، سهم پاداش مربیان از همه کمتر است. مربیان خیلی مظلوم هستند و این تبعیض‌ها ناراحت کننده است.

سرمربی تیم کاراته پاس در خصوص احتمال حضور تیمش در فصل جدید لیگ کاراته، گفت: کارهای مقدماتی را انجام دادیم و اگر مبنا بر انجام مسابقات باشد، حتما شرکت خواهیم کرد.

وی در خصوص احتمال برگزاری مسابقات به صورت مجازی، گفت: در بخش کومیته (مبارزه) اصلا امکان برگزاری مجازی مسابقات وجود ندارد و بهتر است در این خصوص صحبتی نکنیم.

این مربی جوان گفت: متاسفانه اخبار خوبی در خصوص کرونا منتشر نمی‌شود و امیدوارم ابتدا شرایط به‌گونه‌ای باشد که مردم به زندگی عادی بازگردند و در کنار آن مسابقات ورزشی هم برگزار شود.

وی در مورد شرایط تیم ملی کاراته ایران، توضیح داد: شرایط قهرمانان جهان که سهمیه گرفته یا در آستانه کسب سهمیه هستند، تقریبا برابر است. باید از سیاست‌های فدراسیون در خصوص برگزاری اردوها مطلع شویم. باید شرایط محیطی طوری فراهم شود که کاراته‌کاها بعد از مدت‌ها در اردو حضور یافتند و اگر مسابقاتی برگزار شد، آنها بتوانند همچون گذشته با قدرت به مصاف حریفان بروند.

برچسب‌ها اختصاصی ایرنا فدراسیون کاراته کاراته

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اختصاصی ایرنا فدراسیون کاراته کاراته اختصاصی ایرنا فدراسیون کاراته کاراته اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۱۲۹۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری دوره توانمندسازی مربیان و اساتید قرآن و عترت ارتش جمهوری اسلامی ایران در مشهد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی امیر سیاری معاون هماهنگ‌کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران در حاشیه این دوره گفت: یکی از ایام خاص و مورد احترامی که ما پشت سر گذاشتیم، روز ملی خلیج فارس بود، خلیجی که خودش و نامش بسیار برای ما مهم و حائز اهمیت است.

وی افزود: انگلیس‌ها در طول تاریخ برای اینکه ما قدرتمند نشویم، با از بین بردن بنادر و دریا‌ها قدرت را از ما گرفتند و ما را از دریا دور کردند.

او ادامه داد: آنها در راه تزریق فرهنگ استکباری دریا ستیزی تلاش کردند که این خود یک سیاست خبیثانه بود، تفکری که مسیر ما، دریا و پیشرفت را از هم جدا می‌کند.

امیر سیاری گفت: سرمایه انسانی این روز‌ها در دنیا اهمیت زیادی دارد، سرمایه به معنی چیزی است که نه تنها تمام نشده بلکه مدام باید به آن افزوده شود.

او ادامه داد: سرمایه انسانی مهم‌ترین دارایی یک سازمان و یک سیستم است، نیرویی که به طور مستقیم می‌تواند یک سازمان را در عرصه رقابت رشد داده و یا زمین بزند.

معاون هماهنگ‌کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران افزود: مربیان و اساتید باید بدانند که چه کسانی و چه سرمایه مهمی را تربیت می‌کنند. باید بدانند که این سرمایه چه نقش مهمی دارد و در امر پیشرفت چقدر تاثیرگذار است.

او افزود: نقش ما به عنوان کسانی که مسئولین تربیت و تعلیم آموزش سرمایه‌های انسانی هستیم بسیار مهم است، جایگاه ما بسیار حساس بوده و می‌تواند در عرصه‌های مختلف تاثیرگذار باشد.

او ادامه داد: امروزه دشمن تمام توانش را می‌گذارد برای استعمار، هرچه تلاش میکند، هزینه میکند و خود را به آب و آتش می‌زند برای استعمارگری است.

امیر سیاری افزود: مقام معظم رهبری فرمودند ما ۳ نوع استعمار داریم که اولین آن استعمار کهن است، استعمار کهن یعنی لشکرکشی و تصاحب یک منطقه و بردن منابع آن منطقه است.

او گفت: دیگر مورد استعمار نو است، استعماری که با نیروی نظامی بیگانه است، در این استعمار یک دست نشانده از استعمارگر در کشور مستعمره بر مسند قدرت مینشیند؛ که مثال بارز آن رضا خان پهلوی است.

او در پایان افزود: آخرین مورد استعمار فرانو است، استعماری که کشور‌های دیگر در آن مستعمره فرهنگ کشور استعمارگر می‌شوند. قوی‌ترین جنگی که در این نوع استعمار رخ می‌دهد جنگ نرم است.

دیگر خبرها

  • گری نویل در خصوص باخت 7-0 به بارسلونا؛ انریکه تحویلم نگرفت و به او فحش دادم!
  • برگزاری دوره توانمندسازی مربیان و اساتید قرآن و عترت ارتش جمهوری اسلامی ایران
  • برگزاری دوره توانمندسازی مربیان و اساتید قرآن و عترت ارتش جمهوری اسلامی ایران در مشهد
  • حاشیه بازی تراکتور و استقلال| حضور مربیان تیم ملی و شعار هواداران تراکتور علیه مربی و بازیکن استقلال
  • انتشار فراخوان بخش ویژه «کتاب و سینما» جشنواره فیلم کوتاه تهران
  • بهره‌مندی هرچه بیشتر از علم و پژوهش با برجسته‌سازی معنویت، نیاز پیش‌ِ روی ما به حساب می‌آید
  • فرماندهان آینده ارتش انقلابی در مکتب معلمان خود پرورش می‌یابند
  • جذب مربی‌های پرورشی در دستور کار قرار دارد
  • جذب نیرو مربی های پرورشی در دستور کار قرار دارد
  • مبارزه کاراته‌کاران خراسان رضوی در مسابقات آسیای مرکزی