Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-05@14:21:36 GMT

جزئیات افزایش کارمزد خدمات بانکی از اول آذر

تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۸۱۳۰۱۷

جزئیات افزایش کارمزد خدمات بانکی از اول آذر

بانک مرکزی آخرین تغییرات اعمال شده در کارمزد خدمات بانکی را اعلام کرد زمان اجرای این بخشنامه جدید اول آذر خواهد بود.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا به نقل از رسانه ملی، براساس ابلاغیه جدید بانک مرکزی به بانک‌ها کارمزد خدمات بانکی، کارت به کارت به ازای انتقال هر یک میلیون تومان از ۵۰۰ به ۶۰۰ تومان تغییر خواهد کرد و در صورت افزایش هر یک میلیون تومان در فرایند کارت به کارت معادل ۲۴۰ تومان به این هزینه افزوده می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبق مصوبه‌ای که از آذر ماه اجرا می‌شود، کارمزد انتقال وجه بین‌بانکی پایا یک صدم مبلغ تراکنش با کف ۲۰۰ تومان و تا سقف ۲۵۰۰ تومان خواهد بود.

همچنین، کارمزد انتقال وجه بین‌بانکی ساتنا نیز ۲ صدم درصد مبلغ تراکنش تا سقف ۲۵۰۰ تومان تعیین شده است.

برهمین اساس هزینه اعلام مانده کارت و صورت حساب ۱۰ گردش آخر معادل ۲۴۰ تومان و اعلام مانده کارت از طریق خودپرداز‌ها به قیمت ۱۲۰ تومان خواهد بود.

کارمزد اعلام ۱۰ گردش آخر کارت شناسایی، صدور انواع کارت مغناطیسی و دریافت حضوری و غیرحضوری قبوض به ترتیب ۱۵۰، ۶۰۰۰، ۲۴۰۰ و ۱۲۰ تومان می‌شود.

ارائه صورت حساب سال جاری هر صفحه ۶۰۰ و برای سال‌های گذشته به ترتیب ۶۰۰ و ۷۲۰ تومان هزینه دارد. هزینه ارسال پیامک برای اطلاع رسانی با گرفتن رضایت مشتری نیز معادل ۳۰ تومان به اضافه هزینه پیامک و حق اشتراک سالیانه تعیین شده است.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: بانک مرکزی کارمزد خدمات بانکی هزینه کارت به کارت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۱۳۰۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۲ هزار نفری شرکت کنندگان در آزمون اعطای مدرک تحصیلی معادل به حافظان قرآن کریم در کشور

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان مدیر کل امور استانهای سازمان درالقرآن کریم کشور گفت: آزمون امروز در ۸۵ حوزه امتحانی سراسر کشور برای اعطای مدرک تحصیلی معادل به حافظان قرآن کریم برگزار شد.

حجت الاسلام محمدرضا شفیعی با اشاره به افزایش دو هزار نفری تعداد شرکت کنندگان نسبت به پارسال افزود: ۷۲ درصد شرکت کنندگان زن و ۲۸ درصد مرد بودند.

او افزود: در آزمون امروز خردسال‌ترین سه کودک ۷ ساله و مسن‌ترین یک پیرمرد ۷۷ ساله بود.

او ادامه داد: در مجموع در ۱۸ سال گذشته بیش از ۱۰۴ هزار و ۷۰ حافظ قرآن کریم در آزمون دریافت مدرک تحصیلی معادل شرکت کردند و بیش از ده هزار نفر از آنان موفق به دریافت مدرک شدند.

همچنین این آزمون امروز با حضور ۲۶۱ حافظ گلستانی در دو حوزه گرگان و گنبدکاووس برگزار شد.

محمد قدوسی زاده رئیس اداره امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی گلستان گفت: حافظانی که حد نصاب نمره ارزشیابی را کسب کنند مدارک معادل همتراز دیپلم برای ۱٠ جزء، فوق دیپلم برای ۲٠ جزء و سه مدرک کارشناسی، کارشناسی ارشد و معادل دکتری به حافظان کل قرآن کریم اعطاء می‌شود.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

 

 

 

دیگر خبرها

  • «کارت هوشمند حج»؛ فناوری جدید عربستان برای حجاج
  • هشدار؛ مراقب این نرم افزار‌های جعلی باشید
  • احتمال افزایش نرخ معاینه فنی؛ این مبالغ کجا هزینه می‌شود؟
  • معیار تعرفه خدمات مهندسی نباید قیمت ماست باشد
  • احتمال افزایش نرخ معاینه فنی/مبالغ دریافتی کجا هزینه می‌شود؟
  • درخواست شهرداری تهران از دولت برای افزایش نرخ معاینه فنی
  • نصب بیش از ۷ هزارو ۷۴۰ کنتور در کرمان
  • افزایش ۲ هزار نفری شرکت کنندگان در آزمون اعطای مدرک تحصیلی معادل به حافظان قرآن کریم در کشور
  • آزمون مدرک تخصصی قرآن کریم در استان سمنان برگزار شد
  • برای رفع اشکال کارت منزلت شهروندی چه کار کنیم؟+ نشانی مراکز