Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران اکونومیست»
2024-04-26@09:33:29 GMT

رزم حسینی: تامین و تخصیص ارز در اولویت است

تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۸۱۳۰۸۱

رزم حسینی: تامین و تخصیص ارز در اولویت است

ایران اکونومیست- وزیر صنعت، معدن و تجارت در بازدیدی سرزده از سامانه جامع تجارت ایران از نزدیک در جریان مراحل نهایی شدن و تکمیل این سامانه و پروسه تکمیل پرونده های مرتبط با تامین ارز متقاضیان قرار گرفت و بر رعایت اولویت در تخصیص و تأمین ارز و فراهم سازی تمامی زمینه ها برای مراجعه نداشتن حضوری متقاضیان تأکید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش  وزارت صنعت، معدن و تجارت، «علیرضا رزم حسینی» در بازدیدی از روند تکمیل سامانه جامع تجارت، زیرساخت های این سایت را مورد بررسی قرار داد.

وی فرآیند ثبت سفارش را که در قالب سامانه جامع مجوزها انجام می شود، مورد پیگیری قرار داد و در گفت‌وگو با متقاضیان ثبت سفارش و ارباب رجوع های این سامانه، در جریان مهمترین مشکلات و مسایل قرار گرفت.

بازدید از میز خدمت سامانه های الکترونیکی وزارت صنعت از دیگر برنامه های رزم حسینی بود و کارشناسان میز خدمت در این بازدید از کاهش چشمگیر مراجعه کنندگان حضوری با راه اندازی سامانه های الکترونیکی خبر دادند.

 راه اندازی سامانه جامع تجارت یکی از اقدام های بسیار مهم دولت دوازدهم است که در وزارت صنعت راه اندازی شده و طبق دستور رییس جمهور نهم آذرماه امسال باید از سامانه جامع تجارت رونمایی شود.

 

 ایرنا

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: سامانه جامع تجارت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۱۳۰۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخصیص تسهیلات ۳۵۰ میلیون تومانی برای نوسازی مسکن روستایی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان به خبرگزاری صداوسیما گفت: تسهیلات به مبلغ ۳۵۰ میلیون تومان با نرخ پنج درصد و بازپرداخت ۲۰ ساله به متقاضیان نوسازی و مقاوم سازی واحد‌های مسکونی در روستا‌ها و شهر‌های زیر ۲۵ هزار نفر پرداخت می‌شود.
عسگری افزود: تاکنون چهار هزار و ۵۰۰ متقاضی برای دریافت تسهیلات مقاوم سازی به بانک‌های عامل معرفی شدند و متقاضیان و مالکان در روستا‌ها و شهر‌های زیر ۲۵ هزار نفر جمعیت می‌توانند با مراجعه به ادارات شهرستان بنیاد مسکن انقلاب اسلامی برای دریافت این تسهیلات اقدام کنند.
از ۱۰۰ و شش هزار واحد مسکن روستایی استان تاکنون حدود ۶۰ درصد واحد‌ها بهسازی شده است.

دیگر خبرها

  • تخصیص تسهیلات ۳۵۰ میلیون تومانی برای نوسازی مسکن روستایی
  • افزایش تخصیص ارز به واحدهای تولیدی اردبیل
  • تشکیل۹۸۲ پرونده تخلف صنفی در استان اردبیل
  • وزارت صنعت بین تامین مواد اولیه با قیمت مناسب برای خودروساز تعادل برقرار کند
  • خبر ویژه برای متقاضیان خودروی وارداتی دست دوم/ دولت مخالف است؟
  • تشکیل ۹۸۲ پرونده تخلف صنفی در استان اردبیل
  • راه اندازی هنرستانهای جوار صنعت برای تامین نیروی کار ماهر در آذربایجان غربی
  • جزییات راه اندازی سامانه انتظامی نظام پزشکی
  • رئیس سازمان نظام پزشکی ایران خبر داد؛ راه‌اندازی سامانه‌ای برای پیگیری حقوق بیماران
  • رئیس سازمان نظام پزشکی ایران خبر داد: راه اندازی سامانه‌ای برای پیگیری حقوق بیماران