Web Analytics Made Easy - Statcounter

دفتر کنترل دارایی‌های خارجی وزارت خزانه‌داری آمریکا یک شهروند هندی و یک شرکت سنگاپوری تحت مدیریت او را که در زمینه کارگزاری حمل و نقل دریایی فعالیت می‌کند در لیست سیاه قرار داده است.

 دفتر کنترل دارایی‌های خارجی وزارت خزانه‌داری آمریکا در آخرین دور تحریم‌های مرتبط با ایران که دیروز اعلام کرده بود یک شهروند هندی و یک شرکت کارگزاری حمل و نقل دریایی سنگاپوری تحت مدیریت او را در لیست سیاه قرار داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ناخدا مورتوزا بسرای که شرکت کارگزاری حمل و نقل دریایی در جنوب شرقی آسیا را اداره می‌کند نام خود را در میان گروهی از ایرانیان و چینی‌هایی یافت که توسط واشنگتن تحریم شده‌اند.

 استیو منوچین، وزیر خزانه‌داری آمریکا دیروز گفت که رژیم ایران از شبکه ای از موسسه‌های خصوصی در سراسر جهان استفاده می‌کند که بخش پتروشیمی ایران را تسهیل می کنند. وی افزود: که ایالات متحده همچنان متعهد است که هر منبع درآمدی را که جمهوری اسلامی برای تأمین بودجه گروه‌های تروریستی و ظلم به مردم ایران استفاده می‌کند، هدف قرار دهد.

اما این شرکت کارگزاری حمل و نقل دریایی سنگاپور ۱۵ سال پیش تأسیس شد و عمدتاً بر اجاره کشتی‌های نفتکش تمرکز دارد. بسرای که در مدیریت حمل و نقل اجرایی کار می‌کرد و قبل از ورود به کارگزاری در دریا مشغول به کار بود به عنوان مدیرعامل شرکت فعالیت می‌کند.

روز دوشنبه، وزارت خزانه‌داری آمریکا همچنین تحریم‌هایی را علیه بخش نفت ایران از جمله وزارت نفت، وزیر نفت و شرکت ملی نفت کش ایران (NITC) اعمال کرد.

/ایرنا

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: خزانه داری آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۱۳۲۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقبال وزارت صنعت امارات از توسعه همکاری‌ فناوری با ایران

معاون وزارت صنعت امارات در بازدید از "آی‌هیت" توانمندی شرکت‌های ایرانی را تحسین کرد و گفت: امارات در حاشیه توافقات بریکس، برای همکاری با ایران در حوزه‌های مختلف صنعت آماده است و به‌دنبال ایجاد سازگاری میان شرکت‌های فناوری امارات و ایران هستیم. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، هیئت‌های دولتی و تجاری کشور‌های مختلف از جمله قطر، تانزانیا، ترکیه، عمان، امارات، اندونزی و … با حضور در خانه نوآوری و فناوری ایران (آی هیت)در دومین روز نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی جمهوری اسلامی ایران (2024 IRAN EXPO) با توانمندی‌های شرکت‌های دانش بنیان ایرانی آشنا شدند و با مجموعه‌های توانمند بحث و تبادل نظر کردند.

امیرحسین میرآبادی؛ رییس سازمان توسعه همکاری‌های علمی و فناورانه بین‌اللمل معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست‌جمهوری در دیدار با معاون وزیر صنعت و فناوری‌های پیشرفته امارات، اظهار کرد: از حدود 40 سال گذشته ما توسعه فناوری رو در ایران آغاز کردیم و قدرت فناوری و چگونگی استفاده از آنرا یافتیم و پس از تشکیل معاونت علمی و فناوری به دنبال آن شاهد به وجود آمدن استارتاپ‌ها بودیم.

رییس سازمان توسعه همکاری‌های علمی و فناورانه بین‌اللمل معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست‌جمهوری با تاکید بر اینکه پس از توسعه فناوری به سمت تجاری‌سازی و استفاده از آن حرکت کردیم، گفت: اقتصاد دانش بنیان طبق دستور رئیس جمهور در دستور کار ما قرار گرفت.

به گفته وی، میان ایران و امارات در حوزه‌های مختلفی مانند کشاورزی، هوش مصنوعی و … موقعیت‌های زیادی برای همکاری وجود دارد. 

معرفی ظرفیت‌های صادراتی خراسان شمالی در نمایشگاه اکسپو

میر‌آبادی تصریح کرد: یکی از اهداف ما، ارتباط بیشتر شرکت‌های دانش‌بنیان و شرکت‌های بزرگ و پرسابقه است تا ایده‌ها، فناوری‌ها و تجربیات میان شرکت‌های نوپا و با سابقه به اشتراک گذاشته شود.

رییس سازمان توسعه همکاری علمی و فناورانه بین‌المللی در ادامه آمادگی خود را در راستا فراهم کردن بستر انتقال فناوری، میان ایران و امارات اعلام کرد.

معاون وزارت صنعت امارات نیز طی سخنانی در این دیدار ضمن اعلام خرسندی از حضور در آی‌هیت، توانمندی شرکت‌های ایرانی را تحسین کرد و افزود: امارات در حاشیه توافقات بریکس، برای همکاری با ایران در حوزه‌های مختلف صنعت آماده است و به‌دنبال ایجاد سازگاری میان شرکت‌های فناوری امارات و ایران هستیم.

وی اضافه کرد: در سال‌های اخیر اقدامات خوبی در این زمینه در منطقه صورت گرفته است و در همین راستا ما علاقه داریم تا در حوزه‌های مختلف فناوری نظیر زنجیره تأمین، سرمایه‌گذاری کنیم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کنسرسیوم ریلی افغانستان زیرمجموعه وزارت راه و شهرسازی نیست
  • افق پیش رو در مناسبات با عربستان روشن است
  • رویداد صدرا با حضور ۶۰ شرکت در دانشگاه آزاد بوئین‌زهرا آغاز شد
  • صنعا: واشنگتن مانع صلح در یمن و توقف کشتار در غزه است
  • پرسپولیسی‌ها در لیست سیاه گل‌محمدی
  • چین معافیت تعرفه‌ای واردات محصولات آمریکایی را تمدید می‌کند
  • استقبال وزارت صنعت امارات از توسعه همکاری‌ فناوری با ایران
  • ستاره پرسپولیس در لیست سیاه اوسمار
  • وصول ۱۱۰ میلیارد تومان از ابربدهکاران مالیاتی +فیلم
  • یک واکسن دیگر در لیست واکسیناسیون کودکان ایرانی