Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-04-29@15:21:24 GMT

برترین‌های پروژه «آهنگسازان جوان» معرفی شدند

تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۸۱۳۳۲۰

برترین‌های پروژه «آهنگسازان جوان» معرفی شدند

به گزارش گروه فرهنگی ایسکانیوز، علی نامجو  مدیر رسانه‌ای نشر موسیقی پتریکور طی اعلامی اسامی برگزیدگان رویداد آهنگسازان جوان را اعلام کرد.

مرحله دوم رویداد «آهنگسازان جوان» به پایان رسید و آهنگسازان موسیقی معاصر؛ رضا والی، امین شریفی، کلاریز کشاورز و ارشیا صمصامی‌نیا به‌عنوان کارگروه انتخاب، در دو رده سنی الف و ب مجموعاً 6 اثر را به‌عنوان آثار برگزیده برای اجرا، ضبط و انتشار از سوی نشر موسیقی «پتریکور» معرفی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفتی است در آینده این آثار در قالب آلبومی در داخل و خارج از ایران منتشر و روانه بازار موسیقی خواهد شد و در آن زمان هم شما را در جریان قرار خواهیم داد.

درنهایت، خبر معرفی برگزیدگان مرحله دوم پروژه «آهنگسازان جوان» به حضور تقدیم می‌شود و این بار هم مرا در انتشار این خبر همراهی کنید بسیار مایه خوشوقتی و افتخار خواهد بود.

گفتنی است نشر موسیقی پتریکور، نیمه مردادماه امسال پایان مهلت ارسال آثار به اولین دوره پروژه «آهنگسازان جوان» بود که از سوی نشر پتریکور راه‌اندازی شده است. از مجموع 86 اثر دریافت‌شده برای این فراخوان، 78 اثر واجد شرایط داوری تشخیص داده شدند و کارگروه انتخاب از این میان، 12  اثر را برای حضور در مرحله دوم برگزیدند. در ادامه، برای 12 آهنگساز راه‌یافته به مرحله‌ دوم فرصتی2 ماهه فراهم شد تا با شرکت در جلسات خصوصی و گروهی، آثار خود را اصلاح و نسخه‌ نهایی را برای داوری مرحله‌ دوم به نشر پتریکور بازارسال کنند. در ادامه، کارگروه انتخابِ اولین دوره پروژه «آهنگسازان جوان» 6 اثر را برای اجرا توسط کلاریز کشاورز و  ضبط و انتشار از سوی نشر موسیقی پتریکور برگزیدند. 

طبق اعلام کارگروه انتخابِ آثار؛ «رضا والی»، «ارشیا صمصامی‌نیا»، «کلاریز کشاورز» و «امین شریفی»، در گروه الف (آهنگسازان زیر بیست‌وپنج سال)، «اَرشان نجفی» زاده سال 1380، «فرزان سلسبیلی» زاده سال 1377 و «علی صادقی‌زاده» زاده سال 1376 به‌عنوان نفرات اول تا سوم و در گروه ب ( آهنگسازان بالای بیست‌وپنج تا سی‌وپنج سال)، «پیمان صالحیان متولد سال 1364، کامیار بهبهانی متولد سال 1365 و آتا قویدل متولد سال 1366 به ترتیب به‌عنوان نفرات برگزیده معرفی شدند. در ادامه بناست تا پس از اجرای 6 اثر برگزیده مرحله‌ دوم، از هر گروه سنی یک آهنگساز برای دریافت جایزه‌ نقدی سه میلیون تومانی فراخوان آهنگسازی نشر موسیقی پتریکور برگزیده شود. 

علاقه‌مندان می‌توانند از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی نشر پتریکور به نشانی  www.petrichor-records.com، صفحه رسمی این نشر در اینستاگرام به نشانی petrichor.records@ و صفحه رسمی این نشر در فیس‌بوک به نشانی  PetrichorNewMusic در جریان تازه‌ترین رویدادهای مربوط به این نشر موسیقی در داخل و خارج از ایران قرار بگیرند.

انتهای پیام/

مجید فاضلی کد خبر: 1079176 برچسب‌ها موسیقی جوان

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: موسیقی جوان کارگروه انتخاب آهنگسازان جوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۱۳۳۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی فرصت‌های شغلی برای کارجویان در نمایشگاه کار دانشگاه امیرکبیر

نمایشگاه کار دانشگاه صنعتی امیرکبیر با حضور رئیس دانشگاه، تعدادی از دانشجویان و نمایندگان شرکت‌ها مختلف، امروز دوشنبه ۱۰ اردیبهشت افتتاح شد. 

محسن زاده، دبیر اجرایی نمایشگاه کار دانشگاه امیرکبیر در گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان درباره برگزاری این نمایشگاه‌، با اشاره به اینکه امسال اولین نمایشگاه بعد از دوران کرونا برگزار شده است، مطرح کرد: با یک فراخوان اعلام کردیم که شرکت‌هایی که مایل به ارتباط با دانشگاه هستند و قصد دارند از میان دانشجویان نیرو جذب کنند، به نمایشگاه کار بیایند و موقعیت‌های شغلی خود و فرهنگ سازمانیشان را ارائه بدهند و به مزایای اشتغال در سازمان برای دانشجویان بپردازند تا چه دانشجویان چه فارغ‌التحصیلان بدانند شرکت‌هایی هستند که می‌توانند برای آن‌ها رزومه بفرستند، در آن جذب شوند و برای استعداد آن‌ها ارزش قائل می‌شود.

او ادامه داد: در نمایشگاه امسال بیش از ۲۰ شرکت حضور دارند و سعی کردیم حوزه‌های مختلف را پوشش دهیم.

او از حوزه‌هایی چون حوزه نفت و گاز، شیمی، مواد شوینده، صنایع غذایی، مخابرات، سیستم اتوماسیون اداری، عمرانی به عنوان حوزه‌های حاضر در نمایشگاه کار نام برد و هدف این تنوع را بهره‌بری دانشجویان دانشکده‌های مختلف دانشگاه امیرکبیر مطرح کرد.

دبیر اجرایی نمایشگاه در پاسخ به خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان درباره امکان استفاده دانشجویان سایر دانشگاه‌ها مطرح کرد: با سیاستی که مسئولین دانشگاه در پیش گرفته‌اند هدف این است که همه دانشجویان و کارجویان از نمایشگاه بازدید کنند و برای همه رایگان است.

محسن‌زاده افزود: علاوه بر نمایشگاه، یک سری کارگاه های خیلی جذاب داریم که به صورت موازی با نمایشگاه در سالن‌های آمفی تئاتر  و در حوزه های مختلفی چون برنامه نویسی ،مکانیکی، روانشناسی ، تغییر مسیر شغلی و کوچینگ برگزار می‌شود تا زمینه‌ای مقدماتی باشد برای اینکه دانشجویان بتوانند با علایق خود بیشتر آشنا شوند.

گفتنی است نمایشگاه کار دانشگاه صنعتی امیرکبیر از ۱۰ تا ۱۲ اردیبهشت به مدت سه روز برپا خواهد بود دانشجویان و کارجویان می‌توانند از آن بازدید کنند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی دانشگاه و كنكور

دیگر خبرها

  • معرفی فرصت‌های شغلی برای کارجویان در نمایشگاه کار دانشگاه امیرکبیر
  • معرفی برترین‌های مسابقات مینی گلف کشور در اصفهان
  • معرفی جوانان برتر همدان در جشنواره جوانان برتر ایران زمین
  • نماهنگ «نحن المنتقمون» منتشر شد/ یک موسیقی برای نمایش اقتدار
  • چهره برتر هنر انقلاب اسلامی خوزستان معرفی شد
  • توضیح گلر جوان پرسپولیس درباره شوت عبدالکریم!
  • «نئوتنالیتی» شنیدنی شد/ انتشار مجموعه «قاوال مکتبی»
  • معرفی برترین‌های مسابقات پرش با اسب جام صدران پیشرو
  • مرحله استانی دومین جشنواره سرود فجر بسیج در بوشهر برگزار شد
  • معرفی برترین‌های روز سوم هفته سوم کورس سوارکاری بهاره گنبدکاووس