Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایتنا - فروشگاه اینترنتی آمازون پیش‌بینی کرد هزینه‌های مربوط به کووید ۱۹ نظیر تست، ضدعفونی کردن، تمدید مرخصی کارمندان و تدابیر فاصله گذاری اجتماعی حدود چهار میلیارد دلار هزینه در سه ماهه چهارم امسال خواهد داشت.

این فروشگاه اینترنتی در گزارش درآمد سه ماهه سوم خود همچنین پیش‌بینی کرد درآمد عملیاتی در سه ماهه چهارم بین یک تا ۴.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۵ میلیارد دلار خواهد بود. اختلاف ۳.۵ میلیارد دلاری بین حداقل و حداکثر پیش بینی درآمد آمازون، توجه بسیاری از سرمایه گذاران را برانگیخت. پیش‌بینی درآمد آمازون در مدت مشابه سال گذشته ۱.۷ میلیارد دلار و برای سال ۲۰۱۸ حدود ۱.۵ میلیارد دلار بود.

به گزارش ایتنا از ایسنا، برایان اولساوسکی، مدیر عملیاتی آمازون در جلسه با تحلیلگران گفت: هر سه ماهه چهارم به دلیل تعطیلات و الگوهای جوی متغیر، ابهاماتی را در بر دارد و تاکنون از نظر درآمد، بزرگترین بخش سال برای آمازون بوده است و انتظار می رود فروش آمازون در سه ماهه چهارم امسال از ۱۰۰ میلیارد دلار فراتر رود.

اما پایان سال ۲۰۲۰ غیرقابل پیش بینی است. رویداد خرید بزرگ سالانه آمازون امسال به دلیل شرایط کرونایی از ژوییه به اکتبر موکول شد. انتخابات آمریکا هفته جاری برگزار می شود و معلوم نیست کنترل کاخ سفید و سنا به دست چه کسانی می افتد. حتی فیس بوک و والمارت ناآرامی داخلی در واکنش به نتیجه انتخابات را پیش بینی کرده اند.

بر اساس گزارش شبکه CNBC، با وجود این که آمازون درآمد و سود بهتر از حد مطلوب در سه ماهه سوم را گزارش کرد اما ارزش سهام این شرکت افت کرد و در معاملات روز جمعه با ۵.۵ درصد کاهش بسته شد.

منبع: ايتنا

کلیدواژه: فیس بوک ویروس کرونا آمازون سه ماهه چهارم میلیارد دلار سه ماهه پیش بینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.itna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ايتنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۱۳۳۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقاد از رایگان نشدن هزینه سمپاد دهک اول تا چهارم

به گزارش سرویس شهروند خبرنگار خبرگزاری صداوسیما،سال گذشته بود که الهام یاوری رئیس سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان اعلام کرد شهریه تحصیل در مدارس سمپاد برای دهک‌های یک تا چهار رایگان شد وی گفته بود امسال درصد جمعیتی که از چهار دهک پایین پذیرفته‌شده‌اند، ۴۵ درصد افزایش یافته و این موضوع خوبی است زیرا همیشه نگرانی بابت پایین‌ بودن درصد دانش‌آموزان سمپاد در دهک‌های یک تا چهار را داشتیم و قرار است 

از میان پذیرفته‌شدگان آزمون ورودی مدارس سمپاد، دهک‌های پایین شناسایی و شهریه آنها رایگان شود. با این همه شهروند خبرنگاری از اجرا نشدن این وعده رییس سازمان ملی پرورش استعداد های درخشان گلایه کرده است.

متن پیام شهروند خبرنگار ما: 

در مرداد ماه ۱۴۰۲ جهت کمک به خانواده‌های طبقات ضعیف‌تر، و رعایت عدالت آموزشی ریاست محترم جمهوری فرمودند دولت هزینه خانوار‌های دهک‌های اول تا چهارم دانش آموزان استعداد‌های درخشان را بر عهده می‌گیرد و هیئت وزیران هم انرا مصوب کرد و وزریر آموزش و پرورش و رییس سمپاد هم انرا تایید کردند ولی الان که ۷ ماه از ان تاریخ می‌گذرد دستورالعمل یا مصوبه برای مدارس سمپاد نیومده و مدارس از ما درخواست شهریه می‌کنند خواهشمند است پیگیری بفرمایید تا مشکل ما حل شود و دستور ریاست محترم جمهور هم بر زمین نماند ممنون -

دیگر خبرها

  • قیمت بیت کوین تا ۶۳ هزار دلار کاهش یافت
  • قیمت جهانی نفت؛ برنت ۸۹ دلار و ۳۲ سنت شد
  • قیمت جهانی نفت / برنت ۸۹ دلار و ۳۲ سنت شد
  • کاهش قیمت بیت کوین تا ۶۳ هزار دلار
  • قیمت جهانی نفت امروز ۱۴۰۳/۰۲/۰۷ |برنت ۸۹ دلار و ۳۲ سنت شد
  • سود شرکت ایلان ماسک نصف شد​
  • انتقاد از رایگان نشدن هزینه سمپاد دهک اول تا چهارم
  • ضرر ۳۵۵ میلیون دلاری بوئینگ
  • پیش بینی سود پتروشیمی بوعلی سینا در سال ۱۴۰۳/ بوعلی در سال ۱۴۰۲ چقدر سود ساخت؟
  • ناتوانی مردم آمریکا در پرداخت اقساط وام‌ها