Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویداد۲۴ به نقل از دانشجو، حبیب کعبی معروف به حبیب اسیود از اعضای گروه تروریستی و تجزیه طلب "حرکه النضال العربی لتحریر الاحواز" که در اقدامات تروریستی اوایل دهه هشتاد و همچنین در روز ۳۱ شهریور ماه در جریان رژه نیرو‌های مسلح به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس در اهواز، بعد از ۳۰ دقیقه از شروع مراسم، ۴ تروریست مسلح از پارک پشت جایگاه، مردم و نیرو‌های در حال رژه را به رگبار بستند که متاسفانه چند تن از هموطنان، از جمله چند تن از نیرو‌های ارتش و سپاه به شهادت رسیده و تعدادی دیگر نیز مجروح شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



گزارش‌های تایید نشده از بازداشت حبیب کعبی مشهور به حبیب اسیود از رهبران تجزیه طلب خوزستان و از طراحان حمله به رژه اهواز در ترکیه و انتقال او به ایران خبر می‌دهند.

حبیب اسیود سرکرده گروه تروریستی و تجزیه طلب «حرکه النضال العربی لتحریر الاحواز» در ترکیه بازداشت شده است و پس از تحویل به مقامات ایرانی از مرز آذربایجان غربی به تهران منتقل و هم اکنون در اختیار ایران است.

منابع غیررسمی از بازداشت حبیب اسیود، از رهبران گروه مقاومت ملی احواز در ترکیه و انتقال او به ایران خبر داده اند.

روز جمعه، ۳۰ اکتبر، وبسایت «جنبش آزادیبخش احواز» با انتشار بیانیه‌ای که به طور ویدیویی هم خوانده شده بازداشت حبیب اسیود را تایید کرده و از او به عنوان رهبر سابق این گروه نام برده است. از حبیب کعبی ملقب به حبیب السیود به عنوان رهبر جنبش نضال که یکی از گروه‌های عضو «مقاومت ملی احواز» است یاد می‌شود.

جمهوری اسلامی ایران «جنبش نضال» را مسئول حمله به رژه نظامی مهر سال ۹۷ در اهواز می‌داند و آن‌ها را یک گروه تروریستی می‌خواند.

چندی پیش دانمارک هم چند عضو این گروه را به اتهام فعالیت‌های تروریستی بازداشت کرد. لینک کوتاه: کپی در کلیپ بورد کپی لینک خبر های مرتبط

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 الاحوازیه گروه تروریستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۱۳۳۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار اعضای گروه دوستی پارلمانی ترکیه با امیرعبداللهیان

دیگر خبرها

  • ستاره سابق منچسترسیتی به خاطر بدهی نفقه دستگیر شد!
  • دیدار اعضای گروه دوستی پارلمانی ترکیه با امیرعبداللهیان
  • پدر جغرافیای ایران کیست؟
  • اعتراض به شهردار استانبول در مترو برای تروریستی خواندن حماس
  • بازداشت هشت نفر از عوامل درگیری در آبادان
  • روزنامه جمهوری اسلامی: طالبان مشغول پاکسازی قومی و شیعه‌کشی است؛ ایران هم سکوت می‌کند
  • گروگان‌های طالبان که درباره‌شان نشنیده‌اید / چرا آمریکا ۸۰۰ پایگاه نظامی در سرتاسر دنیا دارد؟ / چرا کشور‌ها به جنگ با یکدیگر می‌روند؟ / چگونه داعش به وجود آمد؟
  • کشته‌شدن ۴ تروریست پ‌ک‌ک در سوریه و عراق
  • والیبال ساحلی زیر ۱۹ سال آسیا - تایلند؛ ایران برای دومین بار به فینال رسید
  • ایران برای دومین بار به فینال رسید/ لبنان حریف ساحلی‌بازان شد