Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسعود رنجبر روز شنبه در جلسه ستاد ویژه کرونا در شهرستان مه ولات افزود: بانک‌ها و دستگاه‌های اجرایی همانند دستورالعمل گذشته، حق پاسخگویی و خدمات دهی به مراجعه کنندگان بدون ماسک را ندارند و باید از حضورشان جلوگیری کنند.
وی با اشاره به وضعیت قرمز این شهرستان به لحاظ شمار مبتلایان به ویروس کرونا بر لزوم افزایش سطح کنترل و نظارت و اعمال دقیق محدودیت‌ها با هدف کنترل این بیماری تاکید کرد و اظهار داشت: در راستای اعمال محدودیت‌های ستاد کرونای شهرستان، مدارس، دانشگاه‌ها، حوزه‌های علمیه، آموزشگاه‌های فنی و حرفه ای، مهدهای کودک، زبانسراها، کتابخانه‌ها، استخرهای سرپوشیده، سینما، تئاتر و مراکز مشابه، موزه و باغ موزه‌ها، کافه، قهوه خانه و چایخانه‌ها، باغ وحش و شهربازی‌ها در مه‌ولات خراسان رضوی تا اطلاع بعدی تعطیل است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با قدردانی از خبرنگاران و فعالان فضای مجازی در انعکاس اخبار کرونا و هشدارهای متخصصان بهداشتی، از فعالان این عرصه خواست اخبار ارایه شده توسط وزارت بهداشت و روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان مه ولات را با جدیت بیشتر در فضای مجازی و رسانه‌های خود منتشر کنند تا سطح آگاهی مردم افزایش یابد.

فرماندار مه‌ولات از تعطیلی آرامستان "بهشت حسین" شهر فیض‌آباد خبر داد و با بیان این که تشییع جنازه اموات با حضور بیش از ۱۰ نفر در این شهرستان ممنوع است گفت: یک شهروند به علت کرونا جانش را از دست می‌دهد و مشاهد شده که مراسم تشییع جنازه‌اش پرشورتر از دیگر مراسم‌برگزار می‌شود.

امام جمعه مه‌ولات از نیز بر لزوم جلوگیری از برگزاری همایش‌ها در این شهرستان تاکید کرد و افزود: فوت حدود ۴۰۰ بیمار کرونا در طی یک روز در کشور، فاجعه و بسیار نگران کننده است.

حجت‌الاسلام حسین اسلامی ادامه داد: مشاهده شده که برخی از کارکنان بانک‌ها نه تنها خود از ماسک استفاده نمی‌کنند بلکه به مراجعه کنندگانی که پروتکل‌های بهداشتی را نیز رعایت نکرده‌اند خدمات ارایه می‌دهند و در همین راستا نظارت بر محدودیت‌های کرونا در سطح شهرستان باید افزایش یابد.

وی با بیان این که مدافعان سلامت روزهای سختی را می‌گذرانند گفت: همه‌گیری ویروس کرونا در موج سوم بسیار سخت است و از مردم درخواست می‌شود توصیه‌های بهداشتی را جدی بگیرند و با رعایت نکات پیشگیرانه، یاری‌گر مدافعان سلامت در شکست این بیماری باشند.

فیض‌آباد مرکز شهرستان ۵۰ هزار نفری مه‌ولات در ۲۰۷ کیلومتری مشهد قرار دارد. 

دانشگاه علوم پزشکی تربت‌حیدریه به ۳۶۳ هزار نفر جمعیت ساکن سه شهرستان تربت‌حیدریه، مه‌ولات و زاوه در جنوب استان خراسان رضوی خدمت می‌کند.
این دانشگاه ۱۹۰ تخت در بیمارستان نهم دی تربت‌حیدریه و ۲۰ تخت در بیمارستان شهر مه‌ولات دارد.

سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی دیروز(جمعه) گفته بود که با فوت ۳۶۵ بیمار دیگر مبتلا به کرونا در ۲۴ ساعت گذشته، شمار متوفیان بیماری کووید- ۱۹ در کشور به ۳۴ هزار و ۴۷۸ تن رسید و ۳۱ استان همچنان از لحاظ شیوع کرونا در وضعیت قرمز، هشدار یا زرد قرار دارد.

برچسب‌ها ویروس کرونا تربت حیدریه باغ وحش دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی تربت حیدریه وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی کافه بهداشت و سلامت پروندهٔ خبری مدیریت استانی کرونا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا تربت حیدریه باغ وحش وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی کافه بهداشت و سلامت ویروس کرونا تربت حیدریه باغ وحش وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی کافه بهداشت و سلامت اخبار کنکور تربت حیدریه محدودیت ها مه ولات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۱۳۴۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شناسایی متهم برداشت غیرمجاز یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریالی در تربت حیدریه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز خراسان رضوی فرمانده انتظامی شهرستان تربت حیدریه گفت: در پی شکایت یکی از شهروندان در خصوص برداشت غیرمجاز یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال از حسابش بدون اطلاع ، پی گیری موضوع در دستور کار کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت.

 سرهنگ حمیدرضا خوشخو افزود: کارشناسان پلیس فتا با اشراف اطلاعاتی متهم برداشت‌های غیرمجاز را در استان تهران شناسایی و پرونده به صورت نیابتی به دادسرای مربوطه ارسال شد.

سرهنگ خوشخو تصریح کرد: در بررسی‌های انجام شده مشخص شد متهم با راه اندازی یک سایت جعلی و ارسال لینک آن، افراد را به درگاه جعلی هدایت و با در دست داشتن اطلاعات کارت بانکی، وجه را به کارت دیگری منتقل کرده و پس از پی گیری‌های مقام قضایی وجه نقد به صاحب حساب برگشت داده شد.

فرمانده انتظامی شهرستان تربت حیدریه در پایان به شهروندان توصیه کرد؛ با مراجعه به بانک یا موسسه‌ای که در آن حساب دارند نسبت به درخواست و فعال‌سازی رمز پویای یک بار مصرف خود اقدام کنند تا از دسترسی مجرمان و هکر‌ها به رمز حساب‌های بانکی جلوگیری کرده و حضوری امن و بی‌خطر در حوزه بانکداری الکترونیک در فضای سایبر داشته باشند.

دیگر خبرها

  • افزایش تعداد رشته‌های دانشگاه علوم پزشکی تربت‌حیدریه
  • شناسایی متهم برداشت غیرمجاز یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریالی در تربت حیدریه
  • تولید مرغ در داورزن خراسان رضوی ۵۰ درصد افزایش یافت
  • ۳۵ میلیارد ریال تسهیلات مکانیزاسیون جذب ششتمد خراسان رضوی شد
  • شهر کَدکَن قابلیت تبدیل به قطب گردشگری ادبی شهرستان تربت‌حیدریه را دارد
  • ۱۲ طرح نیمه تمام بهداشتی در خراسان رضوی به ثمر نشست
  • چند خبر کوتاه از شهرستان های تربت حیدریه و نیشابور
  • شناسایی مسائل خانواده در قالب هسته‌های فکری/ شورای رابطین امور بانوان و خانواده چه رسالتی دارد؟
  • مراسم تودیع و معارفه مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان سیریک
  • چند خبر کوتاه از شهرستان های سبزوار و سرخس