Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش مهر؛ محمد رضا عسگری در جمع جهادگران اعزامی استان به سیستان و بلوچستان اظهار کرد: گروه‌های جهادی پرچم‌داران و پیشتازان فعالیت و خدمات‌رسانی در عرصه‌های محرومیت‌زدایی و خدمت بی منت به مردم هستند و از این طریق راه سیدالشهدای مقاومت حاج قاسم سلیمانی را ادامه می‌دهند.

وی ادامه داد: با توجه به احساس نیازی که امروز در مناطق جنوب کشور و خصوصاً سیستان و بلوچستان وجود دارد جهادگران استان مرکزی برای خدمت و توزیع کمک‌های مردم استان مرکزی در این مناطق حضور پیدا کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جانشین فرمانده سپاه روح الله بیان کرد: مردم و خیرین استان مرکزی با هدایت‌های سپاه روح الله در این مرحله از ارسال کمک‌ها، بیش از ۲۰۰ میلیون تومان کمک کردند که این کمک‌ها توسط گروه جهادی شهدای اراک که متشکل از چندین گروه جهادی متخصص است خدمت ولی نعمتان توزیع خواهد شد.

عسگری افزود: در این راستا محموله کمک‌های جهادی گروه جهادی شهدای شهرستان اراک همزمان با ورود نیروهای جهادی این گروه وارد شهر زاهدان مرکز استان سیستان و بلوچستان شد تا در روزهای آتی در بین اقشار گروه‌های هدف توزیع شود. این محموله شامل بیش از هزار عدد ماسک بهداشتی، ۱۲۴ تخته فرش، ۷۵۰ پتو، ۷۰ چراغ خوراک پزی و ده عدد پیک نیک برای تجهیز خانه نیازمندان آماده شده که تقدیم ولی نعمتان خواهد شد.

وی گفت: اقلام خوراکی این محموله شامل روغن خوراکی، شکر، برنج، تن ماهی، رب گوجه فرنگی و آرد است و تجهیزات فتیرپزی شامل تنور اتوماتیک به همراه وسایل لازم برای پخت بیش از یک تن فتیر تدارک دیده شده است.

جانشین فرمانده سپاه روح الله ادامه داد: در حوزه کودک نیز بیش از ۸۰۰ اسباب بازی، ۵۰۰ جلد کتاب، ۱۵۰ آبمیوه یک لیتری، ۳۵۰۰ بسته آجیل و لوازم ورزشی به ارزش ۱۰ میلیون تومان برای تغذیه کودکان و چندین کیلو شکلات تهیه شده تا توسط گروه‌های فرهنگی حوزه کودک توزیع شود.

عسگری بیان کرد: گروه جهادی شهدای شهرستان اراک با ۳۰ نیروی جهادی به مدت ده روز در هفت روستای محروم اطراف شهر زاهدان و بیش از ۷ روستای مرزی میرجاوه به فعالیت‌های جهادی و توزیع اقلام حمایتی خواهند پرداخت.

وی در پایان گفت: از کلیه مردم و خیرین استان مرکزی که جهادگران و سپاه روح الله را در این اقدام همراهی کردند کمال تشکر را داریم و امیدواریم این حضور جهادگران که به نمایندگی مردم شریف استان مرکزی انجام شده منشأ خیر و برکات فراوانی برای ولی نعمتان این منطقه باشد.

کد خبر 5060333

منبع: مهر

کلیدواژه: اراک سپاه روح الله زاهدان سیستان و بلوچستان گروههای جهادی ویروس کرونا شیراز شیوع کرونا آمار کرونا بوشهر توهین به پیامبر شهرکرد گرگان کرمانشاه نیروی انتظامی هفته وحدت مواد مخدر پدافند غیرعامل اردبیل سیستان و بلوچستان سپاه روح الله استان مرکزی گروه جهادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۱۳۴۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امدادرسانی سپاه و‌ ارتش در سیل سیستان و بلوچستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، نیرو‌های سپاه و ارتش از زمین و هوا کار ارسال کمک‌ها به مناطق سیل زده استان سیستان و بلوچستان را انجام می‌دهند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • سیستان و بلوچستان بعد از سیل (عکس)
  • اعزام ۶۰ گروه جهادی به مناطق محروم استان بوشهر
  • انجام واکسیناسیون پنوموکوک کودکان در استان سیستان و بلوچستان
  • حضور پررنگ صنایع دستی سیستان و بلوچستان در نمایشگاه اکسپو
  • (تصاویر) آبتنی کودکان در سیل سیستان و بلوچستان
  • از شجاعت سردارحمیدرضا هاشمی تا راه‌اندازی نخستین گرمخانه توسط گروه جهادی شهید
  • اجرای ۲۲ هزار و ۵۰۰ متر شبکه توزیع آب آشامیدنی در شهرستان درمیان
  • واکسیناسیون ۲۶ هزار رأس دام سبک و سنگین در مناطق محروم چهارمحال و بختیاری
  • مردم سیستان و بلوچستان به احدی اجازه تفرقه‌اندازی نمی‌دهند
  • امدادرسانی سپاه و‌ ارتش در سیل سیستان و بلوچستان