Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش افکارنیوز،

خرید نهال بادام ، یکی از پر سودترین تصمیماتی است که یک باغدار می­تواند بگیرد. به علت برخی شرایط اقلیمی و آب و هوایی در بسیاری از نقاط ایران، امکان کاشت نهال بادام وجود ندارد و همین امر، می­تواند برای باغداران و کشاورزانی که در مناطقی با آب و هوای مستعد برای رشد نهال بادام زندگی می­کنند، یک مزیت برای سودآوری محسوب شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کشاورزان می­توانند نهال بادام را به روش غرق آبی،  کشت کنند و به راحتی با صرف کمترین هزینه سود بسیار قابل توجهی کسب کنند.

یکی از نکته های با اهمیتی که در خرید نهال باداملازم است بدانید و آن را در نظر داشته باشید، این است که  باید پرسود ترین نهال را با توجه به موقعیت جغرافیایی­تان از مراکز فروش نهال بادام خریداری نمایید.

 در ایران تنوع ارقام نهال بادام بسیار است و بر همین اساس قیمت نهال بادام نیز از گونه­ای به گونه دیگر متفاوت است؛ اما اگر بخواهید وجه سودآوری نهال بادام را در نظر بگیرید، باید بدانید که هر درخت بادام که به بلوغ و میوه ­دهی برسد، سالیانه به طور تقریبی بین 30 تا 35 کیلوگرم بادام خشک به بار می­آورد.

ممکن است که درنگاه اول کشاورزی و پرورش نهال، کار بسیار دشواری به نظر بیاید، اما شما با خرید نهال بادام و کشت آن می­توانید به جایگاه شگفت‌انگیزی در میان سلاطین آجیل کشور دست پیدا کنید! برای این­که بتوانید بهترین سود و برداشت را با توجه به مقدار هزینه­ی مصرفی خود به دست آورید، خوب است بدانید که نهال بادام مقاومت بسیار خوبی در برابر کم آبی دارد و همچنین در برابربسیاری از بیماری­ها می­تواند به خوبی از خود دفاع کند.

انواع نهال بادام

پرسود و تجاری را می­توان این­گونه تقسیم­ بندی نمود:

نهال بادام دیرگل آذر فرانیس تونو مامایی نهال بادام دیم پوست کاغذی سنگی و نهال بادام سوپرنوا. مزایای احداث باغ بادام  

جالب است بدانید که نهال بادام در میان فهرست 5  تا 10 گیاه سودآور برای پرورش و فروش قرار دارد. اگر شماهم قصد احداث باغ بادام دارید، لازم است که در قدم اول از شرایط محیطی و آب و هوایی منطقه خود اطمینان حاصل کنید تا برای انتخاب نوع نهال بادام، درست تصمیم بگیرید.

خرید بذر یا نهال بادام؟

شما برای شروع کاشت درخت بادام دو انتخاب دارید، می­توانید از بذر(آجیل تازه) و یا از نهال بادام استفاده کنید. این حقیقت وجود دارد که با توجه به قیمت نهال بادام، خرید نهال هزینه بیشتری صرف می­کند، اما نهال نسبت به بذر، در زمینه باردهی پربارتر و پرسودتر است. در واقع با یک حساب سرانگشتی می­توان این­گونه نتیجه گرفت که با خرید نهال بادام، یک بار هزینه می­کنید، اما چندین برابر آن سود برداشت خواهید کرد. اگر که می­خواهید بادام شیرین یا به عبارتی بادام خوراکی برداشت کنید، باید مطئن باشید که نهال بادام و یا بذری را که انتخاب کرده اید، متعلق به بادام شیرین باشد. در نظر داشته باشید که بادام تلخ، خوراکی نیست و صرفا مصرف آرایشی، دارویی و درمانی دارد و اگر شما بازار هدفی در نظر دارید که بتوانید محصول بادام تلخ خود را به فروش برسانید و یا حتی صادر کنید، کشت بادام تلخ نیز سود فراوانی در پی خواهد داشت. بنابراین انتخاب بذر و یا نهال در نتیجه نهایی بسیار حائز اهمیت است.

اهمیت تابش خورشید در رشد نهال بادام

لازمه رشد انواع نهال بادام، نور و گرمای خورشید است. قبل از خرید نهال بادام و شروع به کاشت، باید مکانی را در نظر بگیریم که نور مستقیم خورشید به آن بتابد و در ادامه لازم است مطئن شوید که آب موجود در منطقه کشت، به خوبی تخلیه شود، زیرا اگر آب در ریشه بماند و جمع شود، نهال بادام به­خوبی رشد نمی کند و گاها ریشه درخت پوسیده می­شود. اگر چه درخت بادام جزو گیاهان مقاوم محسوب می­شود و در هر نوع خاک و آب و هوایی می­تواند رشد کند و حتی در زمین­هایی که نمی­توان هیچ نوع درخت و یا گیاهی کاشت، امکان کاشت نهال بادام وجود دارد؛ اما اگر بخواهید به کشت نهال بادام به دیده تجاری نگاه کنید، سه شاخص آب و هوا، خاک و آبیاری باید مناسب و اصولی باشند. آب و هوای خشک و کوهستانی، مناسب­ترین شرایط جوی برای رشد درخت بادام است. خاک مطلوب سبب افزایش باردهی نهال بادام می شود و در برداشت بادام­های درشت و سالم موثر است. خاک های سبک مانند: خاک شنی، خاک لومی و خاک رس از مناسب­ترین خاک­ها برای پرورش درخت بادام هستند.

مدت زمان ثمر دادن درخت بادام

نهال بادام حدودا پس از گذشت شش سال به ثمرمی­رسد و میوه می­دهد. معمولا باید به مدت 5 سال برای این­که درختان توانایی تولید بادام را داشته باشند صبر کرد؛ البته با توجه به این موضوع که انواع نهال بادام، شرایط رشد و ثمردهی مختلفی دارند، ممکن است که مدت این انتظار بیشتر باشد و لازم باشد که برای میوه­ دهی برخی گونه­ای درخت بادام حتی به مدت 12 سال صبر کنید. بادام معمولا بین ماه­ های تیر تا مهر برداشت می­شود. بهترین زمان برای خرید نهال بادام و کاشت آن اواخر پاییز، درست بعد از ریزش برگ­های نهال­ها می باشد؛ اما در مناطقی که زمستان­های بسیار سردی دارند، این عمل در اواخر زمستان یا حتی اوایل بهار انجام می­شود. فراموش نکنید که نهال­های جوان باید دارای پوست، چوب و ریشه­ های سالمی باشند. بنابراین وقتی به مراکز فروش نهال بادام مراجعه می­کنید، این موارد را در نظر بگیرید.

خرید برترین رقم انواع نهال بادام از " bartarnahal.ir "

فروشگاه اینترنتی "برتر نهال"  bartarnahal.ir با هشتاد سال تجربه در زمینه ­ی فروش نهال بادام و انواع نهال میوه، امروزه به یکی از معتبرترین و پرمخاطب ­ترین نهالستان­های آنلاین تبدیل شده است. برتر نهال که تولید 500 هزار اصله نهال میوه و 200 هزار اصله نهال گردو را در کارنامه دارد با صادرات نهال بادام و سایر نهال­­ های میوه­ به کشورهایی چون: عراق، افغانستان و آذربایجان در تلاش است تا نیم قرن تجربه را در راستای باغداری، کشاورزی، پرورش نهال­های میوه و درآمدزایی از این طریق را در اختیار مشتریان خود قرار دهد.

کیفیت، اولویت اصلی برتر نهال است و تمامی نهال­ های ارائه شده در این فروشگاه دارای تاییدیه از وزارت جهاد کشاورزی است. اگر قصد راه­ اندازی باغ بادام، گردو و انواع میوه دارید و به دنبال مرکزی مطمئن برای خریدی اصولی و هوشمندانه می­گردید، کارشناسان برتر نهال ( نهالستان پالیز نهال ) می­توانند با تجربه و دانش خود، شما را در رسیدن به هدفتان یاری کنند.

با گشت و گذاری در برتر نهال می­توانید، رقم نهال بادام مورد نظر خود را انتخاب کنید، قیمت­ نهال بادام را بررسی کنید و خرید خود را به شکل آنلاین نهایی سازید تا در سریع­ترین زمان ممکن، نهال­ های خریداری شده برای شما ارسال گردد.

هر خریدار برای گرفتن مشاوره و خرید با شماره های  09141832393 ، 09021832393 ، 09371832393  حاصل نماید و از مشاوره رایگان سایت برتر نهال  به مدیریت مهندس سعید قاسمی بهرمند شود.

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: درآمدزایی مشاوره رایگان خرید نهال بادام نهال بادام خرید نهال بادام نهال بادام درخت بادام برتر نهال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۱۳۵۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شرایط جدید خرید پژوپارس برای ثبت نامی های سامانه یکپارچه

شرایط انتخاب و واریز وجه برای بخشی از متقاضیان خودرو پارس XU۷P براساس اولویت ثبت نامی اعلام شد. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، ایران خودرو طی اطلاعیه ای اعلام کرد با توجه به امکان تولید خودرو پژو پارس تا پایان بهار 1403، شرایط انتخاب و واریز وجه برای بخشی از متقاضیان خودرو پارس XU7P براساس اولویت ثبت نام به شرح جداول پیوست ایجاد شده است.

متقاضیان فوق میتوانند طی مدت 10 روز نسبت به انتخاب و واریز وجه اقدام نمایند.

توضیحات:
کلیه شرایط عمومی و اختصاصی بخشنامه های فراخوان اولویت های سامانه یکپارچه فروش خودرو (متقاضیان عادی) در خصوص متقاضیان این بخشنامه لازم الاجرا خواهد بود.

در صورت انتخاب شرایط نقد و اقساط، هزینه ترهین به مبلغ 4.400.000 تومان در هنگام ثبت نام و واریز وجه پیش پرداخت دریافت و هزینه فک رهن پس از پایان اقساط و قبل از خروج از رهن دریافت خواهد شد. 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • راهنمای خرید نهال گردو اصلاح شده ضمانتی و معتبر
  • شرایط جدید خرید پژوپارس برای ثبت نامی‌های سامانه یکپارچه
  • شرایط جدید خرید پژوپارس برای ثبت نامی‌ها
  • شرایط جدید خرید پژوپارس برای ثبت نامی های سامانه یکپارچه
  • مبلمان جدید و مدرن شیک
  • بهترین سایت سفارش آنلاین کتاب در ایران
  • دریافت مشاوره شیردهی با چشیدن طعم شیرین مادری
  • دیدنی‌های رایگان دبی؛ معرفی تفریحات رایگان دبی
  • با کیفیت ترین خودرو بعد از تسلا را برای حمل و نقل تهران انتخاب کرده ایم | پوست اندازی ۶۵ هزار تاکسی برقی در تهران
  • ۵۸ درصد از مراجعه کنندگان به مرکز مشاوره شهرداری خمین زنان هستند