Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)، در نامه حمیدرضا حاجی بابایی خطاب به حسن روحانی و محسن حاجی میرزایی آمده است:

«بسم الله الرحمن الرحیم
جناب آقای دکتر روحانی
ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران

جناب آقای حاجی میرزایی
وزیرمحترم آموزش وپرورش

سلام علیکم؛

با تبریک هفته وحدت و میلاد سراسر نور و برکت  رسول ختمی مرتبت حضرت محمد مصطفی، صلی الله وعلیه و آله و سلم و امام جعفر صادق سلام الله علیه، ضمن محکوم نمودن توهین متناوب برخی جراید کشورهای اروپایی به ساحت مقدس پیامبراعظم (ص) در مقاطع مختلف، به ویژه در روزهای اخیر در  فرانسه و حمایت رئیس جمهور آن کشور، در آستانه این ولادت سراسر سعادت، فراکسیون فرهنگیان پیشنهاد می‌کند، نام دانشگاه فرهنگیان را به دانشگاه «پیامبر اعظم (ص)» مزین و نامگذاری فرمایید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بی‌شک این طرح، اقدام مبارکی است که همچون نگینی بر پیشانی این دانشگاه راهبردی و استراتژیک خواهد درخشید و چشم انداز زیبایی را در تربیت معلّمان شایسته و متخلّق به اخلاق نبوی  (ص) ترسیم خواهد نمود.

همچنین تاکید می‌گردد، سخن آن حضرت را در  سر در دانشگاه فرهنگیان و تمام پردیس‌های این دانشگاه در سراسر کشور، حک نمایند که فرمود:

*اِنَّما بُعِثتُ لِاُتَمِّمَ مَکارِمَ الاَخلاقِ*

برای طراحی آرم این دانشگاه با نام «پیامبر اعظم» از همه هنرمندان میهن عزیزمان نیز استفاده شود و بهترین طرح پیشنهادی در همایشی ملی یا بین‌المللی، با تبیین شخصیت و سنت و سیره نبوی رونمایی شود.

با تجدید احترام و مزید امتنان
حمیدرضا حاجی بابایی
رئیس فراکسیون فرهنگیان مجلس شورای اسلامی»
 

انتهای پیام/

کد خبر: 1079200 برچسب‌ها دانشگاه فرهنگیان محسن حاجی میرزایی

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: دانشگاه فرهنگیان محسن حاجی میرزایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۱۴۰۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتراضات ضد اسرائیلی در سراسر آمریکا ادامه دارد

اعتراضات دانشجویی علیه جنگ اسرائیل در غزه در سراسر آمریکا ادامه دارد و در جریان دخالت پلیس، ۵۵۰ نفر نیز بازداشت شده‌اند.

به گزارش ایسنا، دانشجویان از دانشگاه‌ها می‌خواهند تا روابط خود را با شرکت‌هایی که به جنگ رژیم صهیونیستی در غزه کمک می‌کنند، قطع کنند.

به نقل از شبکه خبری اسکای نیوز، برخی از دانشگاه‌ها از پلیس خواسته‌اند تا اعتراضات را پایان دهد که این مساله، به درگیری و دستگیری دانشجویان منجر شده است.

دانشگاه کالیفرنیای جنوبی مراسم اصلی فارغ التحصیلی دانشجویان را که برای ۱۰ مه است، لغو کرد پس از آنکه ۹۳ نفر در پردیس لس آنجلس روز جمعه دستگیر شدند.

در کالج امرسون بوستون نیز ۱۰۸ نفر دستگیر شدند.

یکی از دانشجویان گفت: «همه جا پلیس حضور دارد.»

در پردیس دانشگاه اموری آتلانتا، ۲۸ نفر بازداشت شدند و شاخه محلی گروه فعال «صدای یهودی برای صلح» گفت که پلیس از گاز اشک آور و شوکر علیه معترضان استفاده کرد.

در دانشگاه ایندیانا در بلومینگتون پلیس با سپر و باتوم به صفوف معترضان هجوم برد و ۳۳ نفر را دستگیر کرد.

در «سیتی کالج» نیویورک، افسران پلیس از اعتراضات عقب نشینی کردند و صدها دانشجو که در محوطه چمن پردیس «هارلم» جمع شده بودند، به اعتراضات خود ادامه دادند.

در دانشگاه پلی تکنیک ایالتی کالیفرنیا در هومبولت، دانشجویان از روز دوشنبه در ساختمان پردیس هستند و کارکنان در تلاش برای مذاکره هستند.

در دانشگاه کانکتیکات یک معترض دستگیر شد و افسران پلیس چادرها را برچیدند، در حالی که اعتراضات در دانشگاه استنفورد و پردیس نیوجرسی دانشگاه پرینستون ادامه دارد.

دانشگاه هاروارد از جمله دانشگاه‌هایی است که علیه معترضانی که چادر برپا کرده‌اند، اقدامی انجام نداده است.

در دانشگاه کلمبیا در نیویورک، جایی که جنبش اعتراضی آغاز شد، مقامات دانشگاه همچنان در بن بست با دانشجویان قرار دارند.

پلیس هفته گذشته چادرها را برچید و بیش از ۱۰۰ نفر را دستگیر کرد، اما دانشجویان دوباره چادرها را در منطقه‌ای که چند هفته دیگر مراسم فارغ التحصیلی برگزار می‌شود، برپا کرده‌اند. مقام‌های دانشگاه به دانشجویان تا امروز به آنها فرصت داده‌اند تا این مکان را ترک کنند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تغییر در پیشنهاد آتش‌ بس رژیم صهیونیستی پس از موضع قاطع مقاومت
  • دستور لازم برای رفع مشکلات آزاد راه پیامبر اعظم(ص) داده شده است
  • مقاومت فلسطین: اشغالگران مجبور شدند پیشنهاد خود را تغییر دهند
  • تغییر در پیشنهاد آتش‌بس رژیم صهیونیستی پس از موضع قاطع مقاومت
  • اعتراضات ضد اسرائیلی در سراسر آمریکا ادامه دارد
  • مسیرهای دسترسی تقاطع محور فردوسی و بلوار پیامبر اعظم(ص) تکمیل می‌شود
  • ریل جذب در آموزش و پرورش توسط فرهنگیان جوان انقلابی تغییر کرد
  • پیشنهاد تغییر نام دانشگاه «فنی حرفه‌ای» به «مهارت» قابل پیگیری است
  • شخصیت و جایگاه حضرت حمزه سید الشهدا(ع) و عزاداری برای او به دستور رسول الله(ص)
  • سومین سالگرد شهادت سردار حجازی برگزار می‌شود