Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-26@01:21:18 GMT

رسمی: زکی پور از استقلال کنار گذاشته شد

تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۸۱۴۰۹۶

رسمی: زکی پور از استقلال کنار گذاشته شد

میلاد زکی پور دیروز در بازی دوستانه در برابر چوکای تالش حتی یک دقیقه هم برای استقلال بازی نکرد. آنهم در شرایطی که در همه دیدارهای قبلی استقلال به میدان رفته بود.

به گزارش "ورزش سه"، این اتفاق کمی عجیب بود به این خاطر که دیدار با چوکای تالش آخرین دیدار دوستانه تیم آبی محسوب می شد و به نوعی محمود فکری در این بازی به تیم اصلی اش میدان داده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گویی پیش از این بازی میلاد زکی پور رفتاری از خود بروز می دهد که این رفتار ناراحتی سرمربی استقلال را به همراه داشت و در ادامه محمود فکری حتی به عنوان بازیکن تعویضی به میلاد زکی پور میدان نداد.


البته استقلال دیروز شیوه بازی اش را از 352 به 442 تغییر داده بود و با این نفرات به میدان رفت: رشید مظاهری، سیاوش یزدانی، محمدحسین مرادمند، عارف غلامی، مسعود ریگی، داریوش شجاعیان، وریا غفوری، آرش رضاوند، فرشید اسماعیلی، مهدی قایدی و ارسلان مطهری. هم چنین عارف غلامی در نقش مدافع چپ برای استقلال بازی کرد.
گویی محمود فکری توامان از فرشید باقری هم گله مند شد و این بازیکن هم در دیدار با چوکای تالش فرصت بازی پیدا نکرد. این اتفاق شاید میلاد زکی پور را به جدایی از استقلال نزدیک کند. به خصوص که استقلال در جناج چپ خط دفاعی با ترافیک بازیکن روبرو است.


استقلال در این پست محمد نادری و متین کریم زاده را خریده و میلیچ هم در آستانه بازگشت به اردوی تیم آبی است. از سویی محمود فکری در تیم هایی که پیش تر در آن حضور داشته نشان داده مربی است که به نظم و انضباط اهمیت ویژه ای می دهد. شاید جدایی از استقلال یکی از خواست های مدافع چپ تیم آبی هم باشد به این خاطر که میلاد در حضور میلیچ کمتر فرصت حضور در میدان را پیدا می کند و حالا به جمع رقبای او محمد نادری هم اضافه شده است.

 

 


میلاد زکی پور مدافع چپ آبی ها که در خرداد 1395 به همراه علیرضا منصوریان به استقلال آمد، اکنون 25 ساله است و در حالی که کمتر کسی او را در تیم نفت تهران می شناخت، اما رفته رفته در استقلال برای خود اسم و رسمی پیدا کرد و به مدت 4 سال در سمت چپ خط دفاعی استقلال به میدان رفت و روزهای پر فراز و نشیبی را گذراند.


میلاد زکی پور که در فصل گذشته در رقابت های لیگ برتر، جام حذفی و لیگ قهرمانان آسیا در 24 بازی برای استقلال به میدان رفته بود، تنها یک پاس گل را در دیدار با نفت مسجدسلیمان به نام خود ثبت کرد و در 15 مسابقه برای آبی پوشان بیش از 60 دقیقه در زمین حضور داشت و در فصل گذشته در سایه میلیچ قرار داشت و فرصت عرض اندام پیدا نکرد.


حالا و با توجه به تراکم شدید در سمت چپ خط دفاعی استقلال، جدایی زکی پور از استقلال محتمل تر از قبل است و با توجه به عدم حضور این بازیکن در دیدار روز گذشته مقابل چوکا و غیبت در تمرین امروز آبی پوشان، به نظر می رسد کار این بازیکن با استقلال به پایان خط رسیده باشد.

استقلال تهران میلاد زکی پور

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: استقلال تهران میلاد زکی پور میلاد زکی پور محمود فکری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۱۴۰۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فصل رویایی امباپه: رئال منتظر فوق ستاره

به گزارش "ورزش سه"، پاری سن ژرمن شب گذشته در چهارچوب رقابت‌های هفته بیست و نهم لیگ یک فرانسه روبروی لوریان به میدان رفت و موفق شد این تیم را با نتیجه 1-4 شکست دهد و ۳ امتیاز دیگر را هم در این فصل به دست آورد.

امباپه ستاره بی‌چون و چرای تیمش در این بازی بود و موفق شد دو گل از چهار گل تیمش را وارد دروازه حریف کند و یک پاس گل هم برای عثمان دمبله ارسال کرد که دو گل دیگر پاری سن ژرمن را در این بازی به ثمر رساند.

این ستاره فرانسوی با دو گلی که در این بازی به ثمر رساند موفق شد تعداد گل‌های زده‌اش را به ۴۳ گل برساند و این بدین معناست که او از بهترین رکوردش که به ثمر رساندن ۴۲ گل در فصل 21-2020 بود عبور کرد

این بازیکن در این فصل در ۴۳ بازی در تمامی رقابت‌ها با پیراهن پاری سن ژرمن به میدان رفته و موفق شده ۴۳ گل به ثمر برساند که آماری بسیار درخشان به حساب می‌آید و به نظر می‌رسد که حالا کادر فنی، مدیران و هواداران رئال مادرید بی صبرانه منتظر حضور و درخشش او در این تیم هستند.

دیگر خبرها

  • فصل رویایی امباپه: رئال منتظر فوق ستاره
  • اعلام رسمی پایان یک دوره مهم برای سرخابی‌ها
  • ویدیو/ آیین واگذاری مالکیت استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی
  • سپاهانی‌ها در انتظار نامه خوزستانی‌ها به سازمان لیگ
  • نامه رسمی فدراسیون فوتبال به AFC برای تغییر مالکیت پرسپولیس و استقلال
  • شش امضا برای واگذاری رسمی استقلال (عکس)
  • مراسم واگذاری رسمی استقلال و پرسپولیس برگزار شد
  • پرسپولیس و استقلال به صورت رسمی به بخش خصوصی واگذار شد
  • آیین رسمی واگذاری سرخابی‌ها فردا برگزار می‌شود
  • دستورات تاکتیکی خاص برای چپ‌پای سپاهان