Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-26@03:45:10 GMT

احتمال تعویق لیگ برتر بسکتبال قوت گرفت

تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۸۱۴۲۴۳

احتمال تعویق لیگ برتر بسکتبال قوت گرفت

با مثبت شدن نتیجه آزمایش کرونا «مهدی کامرانی» سایه این ویروس بر فصل جدید لیگ برتر بسکتبال و احتمال تعویق مسابقات بیشتر شد.

در شرایطی که قرار است فصل جدید لیگ برتر بسکتبال از ۱۵ آبان ماه به طور متمرکز آغاز شود شیوع ویروس کرونا در کشور و البته در بین اهالی بسکتبال باعث شده تا شروع لیگ در هاله ای از ابهام قرار بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به تازگی مهدی کامرانی بازیکن کهنه‌کار بسکتبال کشور و تیم مهرام اعلام کرده که نتیجه آزمایش مثبت بوده و در قرنطینه است. این بازیکن فعلا خود را قرنطینه کرده اما مثبت بودن نتیجه آزمایش او نشان می دهد ویروس کرونا وارد بسکتبال کشور شده و احتمالا نفرات دیگری را نیز درگیر کرده است.

پیش از این صمد نیکخواه بهرامی هم با نتیجه مثبت تست کووید ۱۹ مواجه شده بود و با توجه به اینکه تیم مهرام در هفته گذشته چند دیدار دوستانه داشته و حریفان این تیم نیز با دیگر تیم ها رقابت داشته اند مشخص نیست ویروس کرونا چقدر در بین اهالی بسکتبال جابه جا شده است.

فدراسیون بسکتبال در نظر دارد لیگ را به صورت متمرکز در تهران برگزار کند اما با این وضعیت احتمال دارد لیگ در زمان تعیین شده آغاز نشود.

در فاصله چند روز مانده به آغاز مسابقات شیوع ویروس کرونا بیشتر شده و اهالی بسکتبال و خانواده ها نگران تر از قبل هستند و باید دید در نهایت فدراسیون چه تصمیمی خواهد گرفت./ ایرنا

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۱۴۲۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود مس رفسنجان به جمع ۸ تیم برتر جام حذفی با حذف پیکان

تیم فوتبال مس رفسنجان با شکست پیکان در ضربات پنالتی به مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی صعود کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم‌ فوتبال مس رفسنجان در نخستین دیدار از مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال، از ساعت 17:45 امروز (پنجشنبه) در ورزشگاه شهدای مس مقابل پیکان تهران صف‌آرایی کرد که  این دیدار در 90 دقیقه با نتیجه تساوی یک - یک خاتمه یافت تا دو تیم کار را در وقت‌های اضافه دنبال کنند.

جلال‌الدین علی‌محمدی در دقیقه 32 زننده  گل  مس رفسنجان بود و ابوالفضل زمانی در دقیقه 48 گل تساوی را برای پیکان به ثمر رساند.

تلاش دو تیم در پایان 120 دقیقه نتیجه‌ای در پی نداشت تا مس رفسنجان در ضربات پنالتی با نتیجه 5 بر 4. و در مجموع 6 بر 5 به پیروزی برسد و به عنوان نخستین تیم جواز حضور در بین 8 تیم برتر جام حذفی را کسب کند.

داوری این دیدار برعهده مهدی اجاقی است که علی قربانی از پیکان را با کارت زرد جریمه کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • صعود مس رفسنجان به جمع ۸ تیم برتر جام حذفی با حذف پیکان
  • تشکیل دوباره کمیته انضباطی برای حواشی لیگ برتر بسکتبال
  • احضار عوامل حواشی لیگ برتر بسکتبال به کمیته‌های انضباطی و فنی
  • اين دختر بسكتبال لژيونر مى شود، شك نكنيد
  • اسدآباد فردا میزبان اردوی استعدادهای برتر تیم ملی بسکتبال دختران زیر ۱۲ سال
  • طولانی‌ترین عفونت کرونا که ۶۱۳ روز طول کشید، بیش از ۵۰ جهش ایجاد کرد
  • اعلام برنامه نیمه‌نهایی لیگ برتر بسکتبال
  • صعود گلنور اصفهان به لیگ برتر بسکتبال ایران
  • ۹ کاندیدای سرمربیگری تیم ملی بسکتبال؛ از لیگ‌ برتر تا قلب اروپا
  • ۹ کاندیدای سرمربی‌گری تیم ملی بسکتبال؛ از لیگ‌برتر تا قلب اروپا