Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-26@18:43:12 GMT

خداحافظی رسمی استقلال با کادر پزشکی 25 ساله

تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۸۱۴۲۶۹

خداحافظی رسمی استقلال با کادر پزشکی 25 ساله

باشگاه استقلال به طور رسمی با کادر پزشکی گذشته خود خداحافظی کرد.

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از سایت رسمی استقلال، بعد از اتفاقات رخ داده و دلخوری کادر پزشکی پیشین باشگاه استقلال، مسئولان استقلال ضمن تعیین محرومیت‌های انضباطی برای متخلفان، در پی تلاش برای بازگشت کادرپزشکی به تیم بودند که به هر دلیلی این اتفاق رخ نداد و پزشک تیم استقلال هیچگاه در فصل جدید در تمرینات شرکت نکرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

به همین دلیل باشگاه استقلال به اطلاع هواداران و علاقمندان خونگرم آبی دل می رساند که با نزدیک شدن به فصل جدید مسابقات لیگ برتر فوتبال و با توجه به شرایط کووید ١٩ بیش از این فعالیت تیم استقلال بدون نظارت جامع کادر پزشکی جایز نیست. لذا پس از بررسی‌های فراوان، ضمن تقدیر و تشکر از کادر پزشکی قبلی تیم، تیم استقلال برای اولین بار با پزشکی حاذق و جوان فصل جدید را آغاز خواهد کرد. 

 

طبق برنامه های اعلامی دکتر مهدی سیاهپوش، متخصص ارتوپدی و دارای بورد تخصصی، یک گروه فوق تخصصی دانشگاهی (فوق شانه، فوق دست، فوق پا و فوق زانو)، یک مرکز تخصصی ارتوپدی دولتی و سه مرکز فوق تخصصی پزشکی ورزشی (دارای خدمات فیزیوتراپی تخصصی ورزشی، آب درمانی، تغذیه، روان شناسی ورزشی) آماده ارائه  خدمات به تیم استقلال بزرگ و همینطور هواداران آن‌ها خواهند بود. 

 

از این پس برنامه‌های آموزش پزشکی و نحوه ارائه خدمات به هواداران از طریق منابع رسمی و کانال باشگاه اعلام خواهد شد.

 

گفتنی است؛ دکتر امین نوروزی که حدود 25 سال در استقلال حضور داشت و دکتر کاوه ستوده اعضای کادر پزشکی گذشته آبی پوشان بودند که حالا بعد از مدت ها از جمع استقلالی ها جدا شده اند.

استقلال تهران امین نوروزی (پزشک) کاوه ستوده (پزشک)

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: استقلال تهران کاوه ستوده پزشک تیم استقلال کادر پزشکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۱۴۲۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرسپولیس با دو مصدوم مهم مقابل آلومینیوم

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی بازی سختی مقابل آلومینیوم در اراک دارد و اوسمار برای این مسابقه دو کاپیتان خود را در اختیار نخواهد داشت.

امید عالیشاه و علیرضا بیرانوند کماکان مصدومان اردوی پرسپولیس هستند که در آخرین تمرین پرسپولیس برای این بازی زیر نظر کادر پزشکی بودند.

عالیشاه که در هفته‌های اخیر بسیار تاثیرگذار بود مقابل صنعت نفت مصدوم شد و به این بازی نخواهد رسید. علیرضا بیرانوند نیز که در این هفته گچ دستش را باز کرده همچنان زیر نظر کادر پزشکی تمرین کرد و احتمالا باید شاهد حضور دوباره امیر رفیعی در چارچوب دروازه پرسپولیس باشیم.

دیگر خبرها

  • برپایی بیمارستان تخصصی صحرایی در شهرستان دلفان
  • کبد جوان ۲۲ ساله کرمانی به یک بیمار در شیراز زندگی بخشید
  • برپایی بیمارستان تخصصی صحرایی شهدای عملیات حاج عمران در شهرستان دلفان
  • اهدای عضو جوان ۲۲ ساله کرمانی
  • شک و تردید درباره رسیدن یک استقلالی به تراکتور
  • پرسپولیس با دو مصدوم مهم مقابل آلومینیوم
  • خداحافظی والیبالیست نسل طلایی/ مهدی مهدوی وارد دنیای مربیگری شد
  • خداحافظی رسمی ستاره تیم‌ملی والیبال
  • رسمی: مهدی مهدوی خداحافظی کرد و مربی شد!
  • اعلام رسمی حضور حمید مطهری در کادر فنی تراکتور