Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-05-06@07:03:11 GMT

آخرین آمار کرونا در جهان امروز شنبه 10 آبان 99

تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۸۱۴۳۸۵

بر اساس آخرین آمار جهانی پایگاه اطلاعاتی "worldometer" تا صبح امروز 45 میلیون و 921 هزار و 794 نفر در جهان به ویروس کرونا ــ کووید19 ــ مبتلا شده‌اند که از این تعداد، یک‌ میلیون و 193 هزار و 912 نفر جان خود را از دست داده‌اند.

از مجموع تعداد مبتلایان در جهان، تاکنون 33 میلیون و 252 هزار و 284 نفر بهبود یافته و توانسته‌اند این بیماری را شکست دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کشور آمریکا با بیشترین تعداد مبتلایان در جهان با افزایش 101 هزار و 461 مبتلا در 24 ساعت گذشته، به مجموع 9میلیون و 316 هزار و 297 نفر رسیده است؛ تاکنون 235 هزار و 159 آمریکایی مبتلا به کووید۱۹ در این کشور جان خود را از دست داده‌‌اند.

کشور هند پس از آمریکا در رده دوم جهان قرار دارد که با افزایش 48 هزار و 120 مبتلا در 24 ساعت گذشته، به مجموع 8میلیون و 137 هزار و 119 مبتلا رسیده است؛ در این کشور تعداد 121 هزار و 681 نفر جان خود را بر اثر ابتلا به کرونا از دست داده‌اند.

کشور برزیل به‌‌‌عنوان سومین کشور جهان با افزایش 23 هزار و 126 مبتلا در 24 ساعت گذشته، به مجموع 5میلیون و 519 هزار و 528 نفر رسیده است؛ تاکنون 159 هزار و 562 برزیلی جان خود را بر اثر ابتلا به کرونا از دست داده‌اند.

کشورهای روسیه، فرانسه، اسپانیا، آرژانتین و کلمبیا نیز به‌ترتیب با یک‌میلیون و 599 هزار و 976، یک‌میلیون و 331 هزار و 984، یک‌میلیون و 264 هزار و 517، یک‌میلیون و 157 هزار و 179 و یک‌میلیون و 63 هزار و 151 نفر مبتلا در رده‌های چهارم تا هشتم جهان قرار گرفته‌اند.

همچنین کشورهای انگلیس با 989 هزار و 745 نفر و مکزیک با 918 هزار و 811 نفر مبتلا در رده‌های نهم و دهم جهان قرار دارند.

از لحاظ تعداد بهبودیافتگان نیز کشورهای هند، آمریکا و برزیل به‌‌ترتیب با 7میلیون و 432 هزار و 829، 6میلیون و 24 هزار و 512 و 4میلیون و 966 هزار و 264 نفر بهبودیافته در رده‌های اول تا سوم قرار دارند.

جدول زیر آخرین تغییرات تعداد مبتلایان،‌ فوتی‌ها و بهبودیافتگان کرونا در سطح جهان را (مربوط به 1 ساعت گذشته) نشان می‌دهد:

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: ویروس کرونا کووید۱۹ آمریکا ویروس کرونا کووید۱۹ آخرین آمار کرونا دست داده یک میلیون ساعت گذشته جان خود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۱۴۳۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت افغانی به تومان امروز شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

قیمت افغانی افغانستان امروز شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳, در بازار ۸۳۹ تومان است که نسبت به روز گذشته ۳ تومان (۰.۳۶ درصد) کاهش یافته است. هر واحد افغانی افغانستان، روز گذشته با قیمت ۸۴۲ تومان معامله می‌شد.

امروز افغانی افغانستان در بازار آزاد مانند دیروز با کاهش قیمت روبرو بوده است، قیمت افغانی افغانستان که دیروز با کاهش قیمت ۵ تومانی به ۸۴۲ رسیده بود، امروز شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ با کاهش ۳ تومانی (۰.۳۶ درصد) به ۸۳۹ رسید.

بالاترین قیمت افغانی افغانستان در ۲۴ ساعت گذشته ۸۳۹ تومان و در پایین‌ترین قیمت در رقم ۸۳۹ تومان خرید و فروش می‌شد. قیمت فعلی افغانی افغانستان نسبت به هفته گذشته ۱.۷۶ درصد کاهش را نشان می‌دهد. همچنین بهای هر واحد افغانی افغانستان در شش ماه گذشته حدود ۲۰.۷۲ درصد افزایش یافته است.

tags # قیمت افغانی سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • ۲ دلیل مهمِ افزایش آمار آبله‌ مرغان در ایران | کدام کودکان آبله مرغان نمی‌گیرند
  • ۸۱ دستگاه خودرو متخلف در مشهد توقیف شدند
  • آمار فاجعه بار: کاش ستاره بارسا برنمی‌گشت!
  • آخرین آمار از تعداد دامنه‌های فارسی ثبت در کشور
  • قیمت جهانی نفت امروز ۱۴۰۳/۰۲/۱۵
  • قیمت لیر ترکیه امروز شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت افغانی به تومان امروز شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت دینار عراق امروز شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • (اینفوگرافیک) کدام کشور‌ها در سال ۲۰۲۴ بیشترین تعداد میلیاردر‌های جهان را دارند؟
  • ۷ میلیون مبتلا به دیابت در کشور/ آمار زخم‌های مزمن در دیابتی‌ها