Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کرمانشاه معاون امور بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه اظهار کرد: تاکنون 877 فوتی قطعی کرونا و 500 فوتی مشکوک (تشخیص بوسیله سی تی اسکن و ...) در استان داشته ایم و متاسفانه علی رغم این شرایط هنوز شلوغی ها در مراکز خرید و... ادامه دارد.

دکتر ابراهیم شکیبا در جلسه امروز (10 آبان) ستاد مدیریت و مقابله با کرونا استان کرمانشاه، با اشاره به بستری بودن بیش از هزار بیمار کرونایی در مراکز درمانی استان، گفت: متاسفانه در روز گذشته تعداد بستری های استان به ۱۰۰۷ نفر رسید که از این تعداد ۱۳۰ نفر در ICU بستری هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: متاسفانه تاکنون ۸۷۵ فوتی قطعی ناشی از کرونا و ۵۰۰ مورد هم فوتی مشکوک به کرونا داشته ایم که تشخیص کرونا این افراد با سی تی اسکن و... انجام شده و این وضعیت نگران کننده است.

این مسئول با اشاره به روند افزایش بستری های کرونا گفت: روز گذشته ۱۴۷ نفر در مراکز درمانی استان بستری شدند و در مقابل تنها ۵۹ مورد ترخیصی داشته ایم و این یعنی بیش از دو برابر ترخیصی ها، موارد بستری جدید داریم.

شکیبا با اشاره به انجام ۸۷۷ تست کرونا در استان در روز گذشته گفت: از این تعداد متاسفانه ۵۰۰ مورد مثبت شده اند که ۱۰۴ نفر آنها مربوط به موارد بستری و ۳۹۶ مورد مربوط به موارد سرپایی است.

رئیس مرکز بهداشت استان کرمانشاه افزود: با توجه به افزایش بستری ها هر روز بخشی از بیمارستان امام رضا (ع) را تعطیل کرده و به بیماران کرونایی اختصاص می دهیم و در حال حاضر اکثر بیمارستان های استان درگیر هستند.

شکیبا با اشاره به درگیری بسیاری از نیروهای کادر درمان و ابتلای آنها به کرونا گفت: همین امر موجب شده با سختی هایی در کار مواجه شویم. بعنوان نمونه بسیار نیروهای فعال در بحث تست کرونا مبتلا شده اند و همین امر ظرفیت ما را کاهش داده است.

رییس مرکز بهداشت استان کرمانشاه همچنین در تشریح بازرسی های صورت گرفته در اعمال پروتکل های بهداشتی گفت: در همین راستا 42 باشگاه بدنسازی، 171 آرایشگاه زنانه، 79 قلیانسرا، 85 تالار، 74 مرکز شیرینی فروشی و بستنی فروشی و 126 واحد صنفی دیگر تعطیل شده اند.

شکیبا تصریح کرد: همچنین 12 نفر از صاحبان مجالس عزا و عروسی که ایجاد مشکل کرده بودند نیز به مراجع قضایی معرفی شدند.

این مسئول افزود: متاسفانه علی رغم این سخت گیری ها و نظارت ها باز هم شلوغی ها را داریم و مردم خیلی رعایت نمی کنند.

وی افزود: هنوز وضعیت آرامستان ها که ارتباطی هم به معیشت مردم ندارد نابسمان است و شلوغی ها را داریم و ناوگان حمل و نقل هم علی رغم اینکه قدری نسبت به اجرای پروتکل ها حساس تر شده اند همچنان وضعیت مطلوبی ندارند.

شکیبا تصریح کرد: متاسفانه برخی مشاغل علی رغم تعطیلی اقدام به بازگشایی غیرقانونی اماکن خود کرده اند که باید در این زمینه سختگیرانه‌تر برخورد شود.

وی افزود: با وجود تمام محدودیت های ایجاد شده، شلوغی خیابان ها و مراکز خرید و بازار روزها امید برای کاهش سیر بیماری را کم رنگ می کند و ضرورت دارد اماکن شلوغ مدیریت شوند و تقاضا داریم احکام دادگستری در خصوص متخلفین از قوانین کرونایی سریعتر اعلام شود تا تاثیرگذاری خود را داشته باشد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی كرمانشاه منطقه کرمانشاه کروناویروس همه باهم علیه کرونا دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه استان کرمانشاه شلوغی ها شده اند علی رغم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۱۴۴۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

به عراق صادرات داریم اما بخاطر مسائل بانکی نمی توانیم پولش را بگیریم

به گزارش خبرآنلاین محمدرضا شهیدی افزود: تولیدکننده از حداکثر پتانسیل برای ارتقای کیفی و کاهش قیمت محصولات برای رقابت با برندهای دیگر مانند تولیدات چینی استفاده می‌کند؛ اما شرایط صادرات باید توسط سازمان توسعه تجارت فراهم شود. متاسفانه دخالت معاونت و کمیته‌های دولت در امور بنگاه‌ها هیچ‌گاه به شکل ریل‌گذاری صادراتی نبوده و تنها صنایعی که از اقدام مثبت دولت در صادرات بهره‌مند شده‌اند، کانی‌های فلزی و غیرفلزی و همچنین پتروشیمی‌ها بوده‌اند که آنها هم به نوعی متعلق به دولت هستند.

شهیدی اظهار کرد: امروزه چنانچه به عراق صادرات انجام شود، برای دریافت پول با مشکل مواجه هستیم؛ چرا که حتی در این کشور نتوانسته‌ایم یک ‌شبه‌بانک برای تبادلات مالی ایجاد کنیم، اما تا دلتان بخواهد نهادهای مسوول در این زمینه داریم.

وی با اشاره به اینکه نهادهای مسوول نتوانسته‌اند در نمایشگاه اکسپو از تمام ظرفیت‌ها استفاده کنند، عنوان کرد: تولیدکننده باید به کار تخصصی خودش یعنی تولید بپردازد و ایجاد سازوکارهایی مانند دعوت از هیات‌های تجاری برعهده مسوولان و متولیان است و متاسفانه امروز شاهدیم که تعداد خارجی‌های حاضر در نمایشگاه ‌درصد ناچیزی از شرکت‌کنندگان را تشکیل می‌دهد. 23302 برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902905

دیگر خبرها

  • به عراق صادرات داریم اما بخاطر مسائل بانکی نمی توانیم پولش را بگیریم!
  • ۸۰ درصد جامعه استان از طرح فجرانه استفاده کردند
  • به عراق صادرات داریم اما بخاطر مسائل بانکی نمی توانیم پولش را بگیریم
  • مصلحت قطعی همچنان در انتظار تصمیم مجمع تشخیص مصلحت نظام
  • ادامه تلاش ها برای رفع مشکل آب و برق مناطق سیل زده گچساران
  • گرایش کودکان به فضای مجازی نتیجه نبود امکانات در جنوب کشور+فیلم
  • گرایش کودکان به فضای مجازی نتیجه نبود امکانت در جنوب کشور+فیلم
  • ادامه بارش ها در کرمانشاه
  • ناصر میرواحدی در آلمان بستری شد
  • ناصر میرواحدی رئیس سابق فدراسیون کشتی در آلمان بستری شد