Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیموری با اشاره به اقدامات کانون در جهت پیشگیری قطع زنجیره کرونا گفت: اعضای کانون باب الحوائج در جهت پیشگیری و قطع زنجیره کرونا در محل اقدامات داوطلبانه انجام می دهند .

مرتضی تیموری، مدیر کانون باب الحوائج یزد در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، با اشاره به گسترش و شیوع بیش از حد ویروس کرونا در استان گفت: متاسفانه در این روزها شاهد همه گیر شدن این ویروس هستیم که باید با همکاری و رعایت پرتکل های بهداشتی در جهت قطع زنجیره آن گام برداریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: برای شکست کرونا باید دست در دست هم بدهیم و با رعایت پروتکل های بهداشتی و همچنین ارائه آموزش های لازم به شهروندان در این مسیر حرکت کنیم.

مدیر کانون باب الحوائج یزدخاطرنشان کرد: با تاکیداتی که مقام معظم رهبری مبنی بر حضور داوطلبانه مردمی برای مقابله با کرونا داشتند، اعضای کانون باب الحوائج یزد نیز با لبیک به ندای رهبری در این زمینه اقدامات بسیار خوبی داشتند.

تیموری گفت: تهیه غذا برای پرسنل و کادر درمانی، تهیه آب میوه برای کادر درمان و بیماران کرونایی از جمله این اقدامات است که در این مدت انجام شده است.

وی ادامه داد: در این راستا سعی کردیم با آموزش در جهت آگاهی بخشی به مردم محل نیز حرکت کنیم و با آموزش هایی همچون مسائل بهداشتی، جمع آوری زباله ها و همچنین نصب بنر برای جمع آوری زباله ها درب منازل برای رعایت مسائل بهداشتی تلاش کنیم.

مدیر کانون باب الحوائج یزد گفت: هدف ما از جمع آوری زباله ها و آموزش مردم برای آوردن زباله ها در ساعات خاص، پیشگیری از تجمع زباله ها و همچنین عدم حضور سگ های ولگرد در بین زباله ها بود که به خوبی اقدامات زمینه ای انجام شد.

 

پایان پیام/449

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد باب الحوائج شبستان یزد کرونا قطع زنجیره زباله ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۱۴۵۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کانون حل بسیاری از آسیب‌ها و مشکلات جامعه، آموزش و پرورش است

مهدی نوید ادهم   در گردهمایی مدیران و رؤسای آموزش و پرورش شهرستان‌ها و مناطق سیستان و بلوچستان، این استان را استانی با موقعیت استثنایی در نظام حکمرانی کشور عنوان کرد و گفت: این استان دارای فرصت‌ها و تهدیدهای متعددی است.

وی مهمترین فرصت‌های سیستان و بلوچستان را نیروی انسانی، منابع و تاریخ پر افتخار این استان بیان کرد و افزود: تهدید عدم توسعه یافتگی استان و رنج مضاعف مردم در این مقوله را نیز نباید فراموش کرد.

رئیس کمیسیون مدرسه یاری جامعه خیرین مدرسه ساز کشور ادامه داد: آموزش و پرورش نقاط آسیب پذیری دارد که یکی از مصادیق آن در سیستان و بلوچستان فاصله معنادار شاخص‌های مختلف آموزشی و تربیتی با میانگین کشوری است.

وی بیان کرد: این کمیسیون با هدف کمک به شاخص‌های آموزشی و تربیتی و فضاها، کارگروه خاص سیستان و بلوچستان را تشکیل داده و به دنبال بهره‌گیری از ایده‌ها، اندیشه‌ها، افکار و برنامه‌های همه صاحب نظران در مسیر توانمندسازی نیروی انسانی و کمک به مدارس این استان خواهد بود.

نوید ادهم خاطرنشان کرد: یکی از بدیهیات در مسیر تحقق اهداف مدرسه یاری، لزوم هماهنگی و برنامه‌ریزی برای ورود خیرین و گروه‌های جهادی در مناطق و شهرستان‌ها با هدف رعایت عدالت در این مقوله خواهد بود.

وی گفت: موضوع مهم و مورد انتظار خیرین در هر منطقه و شهرستانی، مشارکت، همراهی و پای کار بودن مردم در کنار آنان خواهد بود تا مقوله حضور خیرین عزیز اثربخش‌تر از گذشته باشد.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • پیشگیری از حریق در مراتع ایلام اولویت کار دستگاه‌های اجرایی باشد
  • نخستین نشست کارگروه مدیریت پسماند استان همدان در سال جدید
  • کانون حل بسیاری از آسیب‌ها و مشکلات جامعه، آموزش و پرورش است
  • اجرای کارگاه آموزشی پیشگیری از غرق شدگی در گیلان
  • اقدامات شهرهای موفق برای تحقق مفهوم زباله‌صفر
  • باند سرقت مسلحانه در اصفهان منهدم شد
  • برخورد با قصور دستگاه‌ها در صورت بی توجهی به آسیب‌های اجتماعی
  • دادستانی از اقدامات شهرداری‌ها حمایت قضایی می‌کند
  • برخورد با قصور دستگاه‌ها در صورت بی توجه به آسیب‌های اجتماعی
  • فرهنگ داوطلبی را به مردم آموزش دهیم/ ارائه خدمات باید منجر به توانمندسازی نیازمندان شود