Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@05:26:41 GMT

ثبت ۱۰ فوتی دیگر بر اثر کرونا در کرمانشاه

تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۸۱۴۸۱۵

ثبت ۱۰ فوتی دیگر بر اثر کرونا در کرمانشاه

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی محمدی ظهر امروز شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره بستری شدن ۱۰۴ مورد مثبت مبتلا به کرونا در استان کرمانشاه در ۲۴ ساعت گذشته، اظهار کرد: جمع موارد مثبت بستری به ۶ هزار و ۸۱۱ نفر رسید و هم‌اکنون یک هزار و ۷ بیمار مربوط به کرونا در مراکز درمانی استان کرمانشاه بستری هستند.

وی افزود: در ۲۴ ساعت گذشته ۳۸۶ مورد بیمار مثبت سرپایی نیز در استان کرمانشاه شناسایی و جمع موارد سرپایی مثبت در استان به ۲۲ هزار و ۱۴۱ نفر رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه تصریح کرد: تعداد موارد فوت در اثر ابتلاء قطعی به ویروس کرونا در ۲۴ ساعت گذشته در استان ۱۰ نفر است که ۲ مورد مربوط به شهرستان کرمانشاه است.

وی در مورد سایر جان باختگان افزود: در شهرستان هرسین ۲ نفر و در شهرستان‌های سرپل ذهاب، اسلام آبادغرب، پاوه، روانسر، دالاهو و قصرشیرین هر کدام یک نفر جان خود را از دست دادند.

محمدی گفت: با احتساب موارد فوت در ۲۴ ساعت گذشته، مجموع جان باختگان در اثر ابتلاء به کرونا در استان کرمانشاه از ابتدای اپیدمی تاکنون به ۸۷۵ نفر رسید.

وی تصریح کرد: از ابتدای شروع اپیدمی تاکنون در استان کرمانشاه ۱۷ هزار و ۴۶۲ نفر بستری و ۱۵ هزار و ۵۹۰ نفر نیز بهبود یافته و از بیمارستان ترخیص شده‌اند.

گفتنی است، در ۲۴ ساعت گذشته ۱۹۹ بیمار جدید با علائم مشکوک به کرونا در بیمارستان‌های استان کرمانشاه بستری شده و ترخیص ۱۱۶ نفر نیز از بیمارستان پس از بهبودی انجام گرفته است.

کد خبر 5060529

منبع: مهر

کلیدواژه: آمار کرونا ستاد ملی مقابله با کرونا کرمانشاه ویروس کرونا شیراز شیوع کرونا آمار کرونا بوشهر توهین به پیامبر شهرکرد گرگان کرمانشاه نیروی انتظامی هفته وحدت مواد مخدر پدافند غیرعامل اردبیل استان کرمانشاه ۲۴ ساعت گذشته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۱۴۸۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۷۵۰۰ میلیارد تومان تسهیلات اشتغالزایی در کرمانشاه پرداخت شد

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان کرمانشاه از ایجاد ۴۰ هزار فرصت شغل در استان طی سال گذشته با پرداخت تسهیلات اشتغالزایی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، نادر نورایی امروز _ سه‌شنبه چهارم اردیبهشت _ در جمع خبرنگاران تعهد اشتغال استان در سال گذشته را ۳۴ هزار نفر اعلام و اظهار کرد: خوشبختانه با پرداخت مناسب تسهیلات توانستیم بیش از تعهد و به میزان ۴۰ هزار نفر شغل ایجاد کنیم.

وی رقم تسهیلات پرداختی اشتغالزایی استان در سال گذشته را ۷,۵۰۰ میلیارد تومان اعلام و تصریح کرد: این تسهیلات در حوزه‌های مختلف به متقاضیانی که از سوی دستگاه‌های مختلف به بانک‌ها معرفی شده بودند، پرداخت شده است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: این تسهیلات اشتغالزایی از محل منابع مختلف همچون تبصره ۱۸، سفر ریاست جمهوری و مشاغل خانگی پرداخت شده است.

وی ابراز امیدواری کرد، در سال جاری هم با کمک دستگاه اجرایی و مجموعه بانک‌های استان شاهد افزایش آمار اشتغالزایی در استان و رونق تولید و افزایش مشارکت مردم در این عرصه باشیم.

کد خبر 747354

دیگر خبرها

  • تراز منابع و مصارف تامین اجتماعی استان مرکزی پس از ۱۰ سال مثبت شد
  • ارتقای امنیت با ایجاد برنامه های پلیس
  • رایگان شدن خدمات سرپایی و بستری کودکان زیر ۷ سال
  • ۷۵۰۰ میلیارد تومان تسهیلات اشتغالزایی در کرمانشاه پرداخت شد
  • رایگان شدن خدمات سرپایی و بستری کودکان زیر ۷ سال در کرمانشاه
  • اعلام آخرین آمار فوتی های ناشی از تصادفات در تعطیلات نوروز / ۱۰۶۵ نفر جان باختند
  • مرگ ۱۰۹ نفر در تصادفات درون شهری کرمانشاه
  • حجاج این ۲ توصیه پزشکی را جدی بگیرند
  • افزایش فوتی‌های حوادث ناشی از کار در آذربایجان‌شرقی
  • ۲ توصیه مهم پزشکی به زائران خانه خدا | بخش عمده‌ سرماخوردگی‌ها کروناست | شیوع یک سویه بسیار واگیر کرونا