Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون آمادگی مقابله و پدافند غیرعامل سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران از تهیه ۱۸ برنامه جدید برای پدافند غیر عامل تهران خبر داد.

اسماعیل سلیمی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به برگزاری نشست کمیته راهبری پدافند غیرعامل شهرداری تهران گفت: این کمیته با هدف پیشبرد موضوعات پدافند غیرعامل در شهر تهران و با حضور سازمان پدافند غیرعامل کشور، سازمان زیباسازی شهرداری تهران، مرکز مطالعات و برنامه ریزی شهرتهران و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. تشکیل شده که اولین جلسه آن به مناسبت هفته پدافند غیر عامل در سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران برگزار شد. 

وی با بیان اینکه در این جلسه موضوعات قابل طرح و نیازمند پیگیری در قالب ۱۸ برنامه جدید پدافند غیرعامل استخراج و تصویب شد، درباره جزئیات این ۱۸ برنامه گفت: اتصال ایستگاه‌های مترو به هشت بیمارستان، استقرار پایگاه های اورژانس در ایستگاه‌های مترو، تعریف استانداردها، الزامات و ملاحظات ایستگاه های مترو از منظر پدافند غیرعامل و با کاربری پناهگاه در زمان اضطرار و ... از جمله برنامه های احصا شده در این کمیته بود.

سلیمی اضافه کرد: طراحی سامانه پایش برخط میزان پرتو و آلودگی در حوادث پرتوی، طراحی سامانه رصد و پایش انتشار گازهای خطرناک شهر تهران، احیا و چندمنظوره سازی پناهگاه های عمومی، اجرای مانور و رزمایش‌های دوره‌ای پدافند غیرعامل، تهیه شناسنامه پدافند غیرعامل مناطق ۲۲ گانه، اجرای آموزش های عمومی و تخصصی پدافند غیرعامل از جمله محورهای تعیین شده در نشست این کمیته بود.

به گفته وی مقرر شد بانک اطلاعاتی مراکز و تأسیسات خطرزا و پرریسک در سطح شهر تهران به همراه چک لیست، شناسایی و طبقه بندی ساختمانها، زیرساختها، مراکز و تأسیسات حیاتی، حساس و مهم نیز تهیه شود.

معاون آمادگی، مقابله و پدافند غیرعامل سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران  همچنین از برگزاری نمایشگاه ترویجی آموزشی مباحث پدافند غیرعامل و انجام تبلیغات محیطی با کمک سازمان زیباسازی نیز خبر داد.

لینک کوتاه: asriran.com/003A6p

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: پدافند غیرعامل پدافند غیرعامل شهر تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۱۵۱۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زاکانی: تمام مجورهای قطار ملی مترو از مراجع بین المللی اخذ شده است

به گزارش همشهری آنلاین،این روزها قطار ملی مترو در حاشیه جنوبی تهران در حال تردد است و به نمادی از باور توانایی ایرانی‌ها تبدیل شده است. در همین باره علیرضا زاکانی، شهردار تهران در گفتگو با همشهری درباره آخرین وضعیت آماده سازی قطار ملی مترو اظهار داشت: قطار ملی مترو بالغ بر ۸۵ درصد داخلی سازی شده است. درحال حاضر اولین رام این قطار آماده شده است و زیربار درحال فعالیت است.
شهردار تهران ادامه داد: تمامی مجوزهای این قطار از سازمان های بین المللی مربوطه دریافت شده است و افق بسیار خوبی را در کشور متصور شده است. درحال حاضر سه رام دارای هفت واگن این قطار نیز درحال آماده سازی است و امیدواریم درسال جاری شاهد فعالیت این سه رام نیز درخطوط ریلی تهران باشیم.

کد خبر 847251 برچسب‌ها علیرضا زاکانی خبر مهم شهردارى تهران مترو

دیگر خبرها

  • زاکانی: تمام مجورهای قطار ملی مترو از مراجع بین المللی اخذ شده است
  • مسافران ایستگاه مترو میرزای شیرازی در پیچ و خم خروج از مترو + تصاویر
  • تمامی پروژه‌های کردستان باید دارای پیوست پدافند غیرعامل باشد
  • افزایش شمار پیکر‌های بیرون کشیده شده از گور جمعی بیمارستان ناصر
  • افزایش شمار پیکرهای بیرون کشیده شده از گور جمعی بیمارستان ناصر
  • اتصال فیبرنوری برنامه ویژه سال ۱۴۰۳
  • احیای ساختمان قدیمی شهرداری تهران تا شهریور امسال | تغییرات جدید در ورودی بازار بزرگ تهران
  • انجام مراحل پایانی غرفه‌سازی ناشران در نمایشگاه کتاب
  • قبرستان‌ تاریخی طرشت زیر پای مسافران ایستگاه مترو دانشگاه شریف
  • سوغاتی چینی کی به تهران میرسه؟