Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-04@23:15:28 GMT

ابلاغ دستور العمل بهداشتی برای برگزاری لیگ برتر

تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۸۱۵۲۲۱

ابلاغ دستور العمل بهداشتی برای برگزاری لیگ برتر

رئیس سازمان لیگ فوتبال ایران در نامه ای به باشگاه ها و هیات های فوتبال دستورالعمل های بهداشتی جهت برگزاری مسابقات لیگ را ابلاغ کرد.

به گزارش "ورزش سه"، به نقل روابط عمومی سازمان لیگ فوتبال ایران، حیدر بهاروند سرپرست فدراسیون فوتبال و رئیس سازمان لیگ در نامه ای به باشگاه ها و هیات های فوتبال دستورالعمل بهداشتی جهت برگزاری مسابقات لیگ را ابلاغ کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در نامه بهاروند آمده است:
با توجه به شیوع ویروس کرونا و ضرروت به حداقل رساندن تعداد افراد حاضر در ورزشگاه ها تا الاع ثانوی دستور فرمائید نسبت به انجام موارد ذیل همکاری لازم صورت گیرد:


۱-  تنها بازیکنان اصلی و ذخیره به همراه کادرفنی که در لیست بوده و شرایط حضور در زمین مسابقه را دارند مجاز به ورود به ورزشگاه بوده و بازیکنان خارج از فهرست از جمله بازیکنان محروم و مصدوم حق همراهی با تیم و حضور در سکوها را ندارند.


۲-   با هدف کاهش ریسک شیوع ویروس کرونا، حضور مسئولین عالی رتبه باشگاه طبق روال فصل پیش( ۴ نفر  همراه تیم میهمان و ۶ نفره همراه تیم میزبان) تنها با داشتن آی دی کارت و هماهنگی با مسئول برگزاری مسابقه امکان پذیر بوده و از حضور سایر افراد میهمان و همراهان  فاقد ای دی کارتبه ورزشگاه معذور می باشیم.


۳-   همکاران مسئول در روز برگزاری مسابقه از سوی هیات فوتبال استان یا شهرستان تایید و تامین می گردد( از جمله عوامل برانکارد، توپ جمع کن ها و سایر عوامل اجرایی روز مسابقه) باید در حداقل تعداد مجاز بوده و توجه بر رعایت الزامات پروتکل های بهداشتی از جانب ایشان در تعهد میزبان است.


۴-  مکررا یادآوری می گردد، از آنجا که کلیه مسابقات تا اطلاع ثانوی بدون حضور تماشاگر است بنابراین به جهت حمایت از نظام سلامت کشورو انجام پروتکل های صادره از سوی وزارت بهداشت، حضور افراد مختلف در کلیه فضای ورزشگاهخ و همچنین استقرار مهمانان و مسئول شهری در فضاهای مختلف مانند جایگاه وی آی پی، سکوها و کنار زمین اکیدا ممنوع بوده و مسئول برگزاری مسابقات تا زمان حضور ایشان از برگزاری مسابقه منع می گردد.


۵-  تامین ۶ نفر توپ جمع کن و ۴ نفر از عوامل برانکارد، با نظر هیات فوتبال استان بوده و انجام معاینات پزشکی و ارایه آموزش های لازم به ایشان برعهده هیات محترم استان و یا شهرستان میزبان است.


۶-  نظارت بر انجام صحیح دستور العمل های بهداشتی صادره از جمله ضد عفونی و پلمب رختکن ها و فضا های اجرایی، ضد عفونی توپ ها، تامین پد بهداشتی و ضدعفونی کفش ها در ورودی زمین مسابقه، نصف لامپ های یو وی، ایجاد فاصله بهداشتی روی نیمکت ها و تعبیه مسیر استقرار بازیکنان و کادرفنی روی سکوها و... بر عهده هیات فوتبال و باشگاه میزبان است.


ضمن تشکر از تمامی باشگاه ها و هیات های فوتبال استان امید است با رعایت هرچه بهتر و پروتکل های بهداشتی بتوانیم الگوی مناسبی برای فوتبال کشور در امر رعایت بهداشت و انجام مسابقات باشیم.

سازمان لیگ برتر حیدر بهاروند(سرپرست سازمان لیگ)

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: سازمان لیگ برتر سازمان لیگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۱۵۲۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری تمرین پرسپولیس با حضور هوادار خانم

سرخپوشان ایران تمرین امروز خود را از ساعت ۱۶ و ۳۰ دقیقه در ورزشگاه شهید کاظمی برگزار کردند.
خانم ندا نویدی نسب، از بانوان هوادار که در حمایت از تیم محبوب خود در ورزشگاه حضور پیدا می‌کند به دعوت تیم، میهمان امروز تمرین بود.
این بانوی هوادار با روحیه‌ای بالا، در حال مبارزه با سرطان است و در آخرین بازی سرخپوشان نیز در ورزشگاه حضور داشت.
او در جریان تمرین امروز مورد استقبال اعضای تیم از جمله اوسمار ویرا قرار گرفت.
سرمربی پرسپولیس، ضمن آرزوی سلامتی برای این هوادار از او تشکر کرد که به اتفاق دیگر هواداران برای حمایت از تیم‌شان در ورزشگاه حضور پیدا می‌کنند.
ندا نویدی‌نسب نیز با اشاره به این که از کودکی هوادار پرسپولیس بوده از آرزوی حضور در ورزشگاه برای تماشای بازی‌های فوتبال و اسطوره‌های پرسپولیس گفت.
سرخپوشان، امروز تمرینی ۷۰ دقیقه‌ای داشتند.
پاسکاری کوتاه و ترکیبی، حفظ توپ در بخش کوچکی از زمین، مرور برنامه‌های حمله و فوتبال، بخش‌های مختلف تمرین امروز بود.
خوشبختانه تمرینات بدون مصدوم دنبال می‌شود و تیم فوتبال پرسپولیس فردا بعد از آخرین تمرین با پرواز چارتر برای بازی با نساجی، راهی سفر خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • برگزاری تمرین پرسپولیس با حضور هوادار خانم
  • ترسوها و حاشیه‌های پررنگ‌تر از متن/ فنی و فرهنگ؛ تعطیل!
  • تدابیر لازم برای میزبانی شایسته نساجی از پرسپولیس اندیشیده شده است
  • جلالی - آلوز: یک جنگ بدون برنده
  • حضور بیش از ۵۰ تیم استان کرمان در رقابت‌های لیگ‌ برتر
  • وزارت حج عربستان دستورالعمل‌های بهداشتی حج ۱۴۰۳ را ابلاغ کرد
  • وزارت حج عربستان دستورالعمل‌ های بهداشتی حج 1403 را ابلاغ کرد
  • حضور داور چهارمحالی در دوره دانش افزایی داوران لیگ برتر کشور
  • حضور داور چهارمحال و بختیاری در دوره دانش افزایی داوران لیگ برتر کشور
  • ورودرئیس فدراسیون فوتبال به کرمان