Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، علی پیوسته با تاکید بر اینکه اقدامات اجرایی به منظور تکمیل پل های تقاطع ثامن روی احداث پل های تامین کننده گردش ترافیکی شرق به جنوب متمرکز شده است، از پیشرفت قابل ملاحظه عملیات اجرایی این تقاطع غیرهمسطح خبر داد.

وی با بیان آنکه از میان ۳ پل طراحی شده به منظور تامین گردش ترافیکی شرق به جنوب، پل موجود در امتداد بزرگراه امام رضا (ع) طی سال های گذشته احداث شده است، یادآور شد: عملیات احداث کوله ها و پایه های میانی در مورد سایر پل های موجود در این مسیر به اتمام رسیده است و به زودی شاهد آغاز عملیات نصب تیرهای عرشه در این سازه ها خواهیم بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل سازمان مهندسی و عمران شهر تهران، با اعلام اتمام عملیات زیرسازی مسیر موقت اتصال بزرگراه شهید رستگار به بزرگراه امام رضا (ع)، از مهیا شدن شرایط برای اجرای عملیات روسازی آسفالتی در این مسیر خبر داد و گفت: گردش ترافیکی شرق به جنوب تقاطع تا زمان تکمیل عملیات اجرایی پل های در حال احداث از طریق میدان آقانور، مسیر کندرو غرب به شرق و راستگرد غرب به جنوب تقاطع صورت خواهد پذیرفت تا به این ترتیب شرایط امکان بهره برداری از فاز دوم پروژه احداث بزرگراه شهید نجفی رستگار فراهم شود.

تقاطع ثامن که در محل تلاقی بزرگراه های امام رضا (ع)، شهید نجفی رستگار و شهید شوشتری قرار دارد، دارای ۵ پل روگذر و یک مسیر زیرگذر می باشد. پل دوربرگردان غرب به غرب بزرگراه امام رضا (ع) تنها پل این تقاطع غیر همسطح است که زیر بار ترافیک رفته است.

کد خبر 5060229

منبع: مهر

کلیدواژه: علی پیوسته پروژه های شهری پروژه نیمه تمام شهرداری تهران هفته ناجا شورای شهر تهران ویروس کرونا شهرداری تهران وزارت آموزش و پرورش پلیس راهور آلودگی هوا قوه قضاییه گردشگری آیت الله سید ابراهیم رئیسی وضعیت راهها شهر تهران شیوع کرونا کمیته امداد امام خمینی امام رضا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۱۵۵۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میدان شهید زین‌الدین قم سه‌سطحه می‌شود

مدیرکل فنی و طراحی شهرداری قم گفت: مطالعات فاز یک تقاطع غیرهمسطح میدان شهید زین‌الدین انجام شد.

لیلی نیک خلق احمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در قم با اشاره به تصویب مطالعات فاز یک میدان شهید زین‌الدین اظهار کرد: برای این پروژه مطالعات خردنگر و کلان‌نگر توسط مشاور انجام و هشت گزینه طراحی شد.

وی افزود: در جلسات کارشناسی گزینه هشتم به عنوان گزینه برتر که این میدان را به صورت تقاطع سه‌سطحه تصویر کرده بود، مورد توافق قرار گرفت.

مدیرکل فنی و طراحی شهرداری قم با اشاره به اینکه مطالعات فاز دوم سیویل در حال انجام است، خاطرنشان کرد: احجام این پروژه پس از تصویب در شورای تصویب طرح‌ها در جریان مطالعات فاز دوم تعیین تکلیف می‌شود.

نیک خلق احمدی با اشاره به لزوم تصمیم‌گیری درباره دهانه پل و نوع سازه اضافه کرد: گزینه برتر بلوار شهید عابدی به صورت روگذر طراحی شده است.

وی تاکید کرد: در طراحی فاز دوم مشخص می‌شود که همسطح به صورت میدان باشد یا یک تقاطع چراغ‌دار در این محدوده طراحی شود که این موضوع در انتخاب نوع سازه اثرگذار است.

کد خبر 751160

دیگر خبرها

  • بیش از ۲۳۹ هزار میلیارد ریال سرمایه‌گذاری غیردولتی در بنادر کشور تحقق یافت
  • میدان شهید زین‌الدین قم سه‌سطحه می‌شود
  • لزوم آغاز عملیات اجرایی احداث ایستگاه مسافربری بیرجند
  • آغاز عملیات احداث پل دوربرگردان شمال به شمال بزرگراه شهید چمران
  • ترافیک صبحگاهی تهران پس از تعطیلات ۳ روزه
  • ترافیک پرحجم اما روان است
  • روان سازی ترافیک تبریز با احداث ۶ تقاطع های غیر همسطح
  • پیشرفت ۶۷ درصدی احداث بزرگترین پل در شیراز
  • بزرگراه شهید خرازی بازگشایی شد
  • آغاز ایمن سازی بزرگراه شهید خرازی حد فاصل بلوار اردستانی و پژوهش