Web Analytics Made Easy - Statcounter

ویژگی WorkMode قابلیتی مخفی در نسخه دسکتاپ تلگرام است که توسط آن می‌توانید به مخفی کردن چت، کانال و گروه‌ها در تلگرام اقدام کنید.

در تلگرام دسکتاپ یک قابلیت مخفی با نام WorkMode وجود دارد که توسط آن می‌توانید کانال‌ها را از لیست چت‌ها مخفی کنید تا وجود آن‌ها باعث شلوغی لیست و گم شدن چت‌های مهم و لازم نشود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برای مثال، اکثر کاربران هنگامی که در محیط کار خود هستند یا در منزل قصد انجام کار مشخصی در تلگرام دارند مطالب کانال‌ها را مطالعه نمی‌کنند و مرور آن را به شب یا ساعت بیکاری موکول می‌کنند.

به همین دلیل، وجود این کانال‌ها که معمولا تعداد زیادی را هم شامل می‌شوند در طول ساعات کاری نه‌تن‌ها بی‌فایده است، بلکه باعث شلوغی، پایین رفتن چت‌های شخصی و‌… نیز خواهد شد. با توجه به این موضوع، تلگرام حالتی با عنوان «حالت کار» را در نرم‌افزار دسکتاپ قرار داده است؛ که با فعال کردن آن، تمام گروه‌ها و کانال‌هایی که آن‌ها را Mute کرده باشید از لیست چت مخفی خواهند شد. از آنجا که اکثریت کاربران تمام کانال‌های خود را به دلیل پیام‌های مکرر به حالت بی‌صدا تبدیل کرده‌اند، می‌توان با کمک این ویژگی، به مخفی کردن چت، کانال و گروه‌ها در تلگرام پرداخت و تنها به گفتگو‌های شخصی دسترسی داشت.

برای استفاده از این ویژگی کافی است بعد از اطمینان از انگلیسی بودن زبان تایپ، وارد تنظیمات تلگرام دسکتاپ شوید. بعد از ظاهر شدن صفحه تنظیمات، لازم است بدون کار اضافه‌ای یا گشتن دنبال بخشی برای نوشتن، بدون هیچ پیشوند یا پسوندی کلمه‌ی workmode را تایپ کنید. بعد از انجام این کار پنجره‌ای ظاهر خواهد شد که از شما می‌پرسد آیا مایل به فعال کردن WorkMode هستید یا خیر که باید با انتخاب گزینه‌ی Ok آن را فعال کنید. بعد از انجام این کار، مانند تصویر بالا گزینه‌ای با عنوان Hide Muted Chats به بالای لیست گفتگو‌ها اضافه خواهد شد که با کلیک روی آن، می‌توانید گروه‌ها و کانال‌های بی‌صدا را در کسری از ثانیه مخفی کنید تا ساده‌تر و با سرعت بالاتری به گفتگو‌های شخصی دسترسی داشته باشید.

هرگاه به این کانال‌ها نیاز داشتید نیز کافی است مجدد با کلیک روی همین گزینه، کانال‌ها و گروه‌های Mute شده را از حالت مخفی خارج کنید.

با توجه به اینکه با کلیک مجدد روی گزینه‌ی Show All Chats می‌توانید چت‌های بی‌صدا را مشاهده کنید، نیازی به غیرفعال کردن حالت WorkMode وجود ندارد؛ با این حال اگر قصد غیرفعال کردن آن را داشتید، کافی است مجددا به صفحه تنظیمات مراجعه و workmode را تایپ کنید. این بار پیامی در رابطه با غیرفعال کردن مخفی کردن چت، کانال و گروه‌ها در تلگرام نشان داده خواهد شد که می‌توانید با انتخاب گزینه Ok آن را غیرفعال کنید.

منبع:  طلا

منبع: پارسینه

کلیدواژه: تلگرام چت تلگرام چت پارسی خبر سبک زندگی گروه ها کانال ها خواهد شد کردن چت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۱۵۵۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترفند جالب رئال برای دو برابر کردن دستمزد امباپه

به گزارش "ورزش سه"، قرارداد کیلیان امباپه با پاری سن ژرمن در تابستان ۲۰۲۴ به پایان می‌رسد. او میلی به تمدید ندارد و به پوشیدن پیراهن رئال مادرید در فصل آینده بسیار نزدیک است.

نشریه آاِس گزارش داده که امباپه با کاهش قابل توجهی از دستمزد سالانه خود در مقایسه با آنچه در پاریس دریافت می‌کند موافقت کرده است. آاِس اشاره کرد که امباپه سالانه ۱۵ میلیون یورو دریافت خواهد کرد تا در جمع ستاره‌های رئال مادرید قرار بگیرد.

رئال می‌خواهد با دادن ۸۰ درصد حق تصویر این بازیکن به او، دستمزدش را افزایش دهد. گفته می‌شود این پیشنهاد با موافقت کامل امباپه مواجه شده است. طبق گفته آاِس، این اقدام دو برابر شدن دستمزد امباپه در رئال را تضمین می‌کند.

پس از اینکه رئال مادرید و پاری سن ژرمن به مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا راه یافتند، امباپه و رئال مادرید برای اعلام رسمی این قرارداد با مشکل زیادی روبرو هستند.

با توجه به احتمال رویارویی مستقیم رئال مادرید و پاری سن ژرمن در فینال لیگ قهرمانان اروپا، انتظار می‌رود انتقال امباپه پس از پایان فصل و قبل از شروع یورو ۲۰۲۴ اعلام شود.

در احتمالی دیگر گفته شده اعلام انتقال ممکن است به بعد از یورو و پایان تعطیلات امباپه در تابستان آینده موکول شود، به‌خصوص که قرارداد او با پاریس در ۳۰ ژوئن به پایان می‌رسد.

دیگر خبرها

  • ترفند جالب رئال برای دو برابر کردن دستمزد امباپه
  • اتهامات این ۱۰۴ نفر را پنهان نکنید + فیلم | به فکر امنیت ملی خود باشید
  • ترفند وحشتناک این متهم برای اخاذی از زنان در اینستاگرام ؛ جزئیات ماجرا را ببینید | ویدئو
  • یک تبلیغ ساختار شکن درباره سیگار (عکس)
  • فروش سوالات کنکور ترفند شیادان سایبری برای کلاهبرداری
  • اگر در این ترافیک گیر بیفتید، زندگی‌تان متوقف می‌شود! (عکس)
  • اگر در این ترافیک گیر بیوفتید، زندگی‌تان متوقف می‌شود! (عکس)
  • بازداشت ۱۸ کلاهبردار کنکوری / فروش سوالات در ۲۰ کانال و گروه تلگرامی و صفحه اینستاگرامی
  • کلاهبرداری سایبری با ترفند وام فرزندآوری در اصفهان
  • پرداخت وام فرزند آوری ترفند کلاهبرداران سایبری