Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ جلیل موقوفه‌ای اظهار داشت: در پی کسب خبری مبنی بر اینکه تعدادی تریلر در چند روز اخیر مقادیر فراوانی روغن‌های خوراکی را در سوله ای متروکه در شمال شرق تهران تخلیه و سپس خودروهای وانت روغن‌ها را بارگیری می‌کنند، بررسی موضوع در دستور کار مأموران کلانتری ۱۴۴ جوادیه تهران پارس قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: تیمی از مأموران این پلیس به نشانی اعلامی اعزام و مشخص شد که نشانی اعلامی سوله ای متروکه می‌باشد و دو مرد جوان در داخل سوله حاضر هستند و مقدار زیادی روغن‌های خوراکی نیز در داخل سوله احتکار و جمع آوری شده است.

سرهنگ موقوفه‌ای توضیح داد: در شاخه دیگری از تحقیقات پلیسی به دست آمد، با ورود خودروهای وانت به داخل سوله، روغن‌های خوراکی بارگیری و خارج از چرخه توزیع با قیمت بالاتری از قیمت واقعی به بازار روغن‌های خوراکی عرضه می‌شود.

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ با اشاره به اینکه دستور دستگیری هر دو متهم و بازرسی از داخل سوله از مرجع قضائی اخذ شد، افزود: ساعت ۱۱:۰۰ روز گذشته نهم آبان ماه تیمی از مأموران کلانتری جوادیه با هماهنگی‌های قضائی و حضور نمایندگان اصناف و تعزیرات حکومتی به نشانی اعلامی اعزام و در بررسی از داخل انبار ۳۳ هزار لیتر روغن خوراکی احتکار شده کشف کردند.

وی با اشاره به اینکه ارزش ریالی کالاهای احتکار شده در حال بررسی است، گفت: انتقال متهمان به کلانتری جوادیه و انجام تحقیقات تکمیلی هر دو متهم به مرجع قضائی معرفی شدند.

کد خبر 5060306

منبع: مهر

کلیدواژه: روغن نباتی احتکار پلیس پیشگیری هفته ناجا شورای شهر تهران ویروس کرونا شهرداری تهران وزارت آموزش و پرورش پلیس راهور آلودگی هوا قوه قضاییه گردشگری آیت الله سید ابراهیم رئیسی وضعیت راهها شهر تهران شیوع کرونا کمیته امداد امام خمینی روغن های خوراکی داخل سوله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۱۵۶۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۳ هزار لیتر سوخت قاچاق از ۱۰ خودرو

سرهنگ دهقان رئیس پلیس امنیت اقتصادی خراسان جنوبی گفت: در جهت مبارزه با قاچاق کالا و سوخت، مأموران پلیس امنیت اقتصادی هنگام کنترل خودرو‌ها در ورودی شهرستان بیرجند به ۶ دستگاه خودروی شوتی و ۴ دستگاه اتوبوس مشکوک شدند و خودرو‌ها را  جهت بررسی بیشتر متوقف کردند.  

او افزود: مأموران با هماهنگی مقام قضائی در بازرسی از خودروها، مقدار ۳ هزار لیتر فرآورده‌های نفتی قاچاق خارج از شبکه توزیع  به ارزش  یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال کشف کردند.  

سرهنگ دهقان تصریح کرد: مأموران در این رابطه ۱۰ دستگاه خودرو توقیف و ۱۰ متهم را دستگیر کردند که متهمان دستگیر شده با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.  

رئیس پلیس امنیت اقتصادی خراسان جنوبی از شهروندان خواست در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت‌های غیرقانونی، مراتب را در اسرع وقت از طریق سامانه ۰۹۶۳۰۰  به پلیس امنیت اقتصادی اطلاع دهند تا برخورد قانونی با متخلفان صورت گیرد.  

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • کتف و بال مرغ را با این روش ویژه سوخاری کنید
  • کشف ۳ هزار لیتر سوخت قاچاق از ۱۰ خودرو
  • کشف ۳۲ هزار لیتر سوخت قاچاق در یک چهار دیواری
  • طرز تهیه کباب ترش تابه‌ای، یک غذای فوق‌العاده خوشمزه
  • کشف ۵ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در ماهشهر/ ۳ نفر دستگیر شدند
  • کشف هزار و ۹۰۰ لیتر سوخت قاچاق در نهبندان
  • کشف بیش از ۱۰ تن چوب قاچاق در گچساران
  • بادمجان شکم‌پر را با این روش خوشمزه درست کنید
  • کشف ۴۰ تن روغن خوراکی قاچاق و دستگیری یک متخلف در زاهدان
  • کشف ۴۰ تن روغن خوراکی قاچاق ودستگیری یک متخلف در زاهدان