Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-01@17:45:37 GMT

مکرون باید پاسخگو باشد

تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۸۱۵۸۸۷

مکرون باید پاسخگو باشد

رئیس رسانه ملی با صدور پیامی ضمن محکومیت اهانت به ساحت مقدس اسلام و پیامبر اعظم (ص) در فرانسه به بهانه آزادی بیان، فاش کردن نقشه پشت پرده این دسیسه را وظیفه مهم همه آزادگان دانست.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، متن پیام دکتر علی عسکری به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

سلام خدا بر محمد ص خاتم پیامبران

سلام خدا به همه انبیا الهی

اهانت به ادیان و ساحت مقدس اسلام و پیامبر اعظم (ص) که هر از چند گاهی به تحریک صهیونیست‌ها و آمریکایی‌ها در اروپا اتفاق می‌افتد، هرچند خود، نفرت‌انگیز است، اما ریشه در دسیسه‌ها و فتنه‌انگیزی‌های آنان دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مکرون در قامت دنباله‌رو صهیونیست‌ها و ترامپ با حمایت از اهانت کنندگان به ساحت پیامبر اعظم (ص) و به بهانه آزادی بیان، موجب خشم ملت‌های مسلمان و تخریب وجهه ملت فرانسه در دیده جهانیان و نیز افزایش محبوبیت پیامبر اکرم (ص) در بین مسیحیان و افزایش وحدت مسلمانان شد.

مکرون باید در قبال این ظلم بزرگ به بشریت، مسلمانان جهان و حتی مسیحیان، به‌ویژه قربانی کردن منافع و شأن ملت فرانسه در پای صهیونیست‌ها و آمریکایی‌ها و نیز سو استفاده از مفهوم آزادی بیان پاسخگو باشد.

فاش کردن نقشه پشت پرده این دسیسه وظیفه مهم همه آزادگان جهان است و انشا الله دراین‌باره گام‌های بلندی برداشته خواهد شد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: علی عسکری شارلی ابدو مکرون رئیس رسانه ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۱۵۸۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

‌معلم چه خصوصیاتی باید داشته باشد؟ + فیلم

نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان گفت: معلم باید دارای روحیه خودسازی و تهذیب نفسانی باشد تا آموزش و صحبت‌هایش تأثیرگذاری لازم داشته باشد. - اخبار استانها -

حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالرضا پورذهبی در گفت‌‌وگو با خبرنگار تسنیم در سنندج با تبریک 12 اردیبهشت ماه؛ روز معلم به همه معلمان؛ در توصیف جایگاه دست‌اندرکاران عرصه علم و تربیت به فرموده‌ای از پیامبر گرامی اسلام(ص) اشاره کرد و اظهار داشت: پیامبر(ص) فرموده إنَّما بُعِثتُ مُعَلِّما؛ من مبعوث شدم تا اینکه معلّم باشم. معلمی شغل انبیاست، کسی که برای امر تعلیم و تربیت زحمت می‌کشد تا دیگری را از جهل نجات دهد، شأنی والا پیدا می‌کند.

وی گفت: معلم باید دارای خودسازی و تهذیب نفسانی باشد تا آموزش و صحبت‌هایش تأثیرگذاری لازم داشته باشد.

نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان افزود: معلم باید به تمام معنا بر درس و علم مسلط و قبل از آموزش، مطالعه داشته باشند تا بتوانند به خوبی تدریس کنند.

وی افزود: معلم باید دلسوزانه و همچون شمعی که برای یک کاشانه تاریک می‌سوزد و محل را روشن می‌کند، برای شاگردانش این کار را انجام دهد همانگونه که پیامبر عظیم‌الشأن(ص) رنج‌ها و زحمات زیادی برای هدایت و نجات انسان‌ها از جهالت و ظلمت زمان جاهلیت انجام داد.

پورذهبی ضمن قدردانی از زحمات معلمان و جامعه فرهنگی کردستان بیان کرد: امیدوارم که زحمتکشان این عرصه در پیشبرد اهداف و زندگیشان همواره موفق و سربلند باشند.

در ادامه توصیف نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان از جایگاه معلمان را به صورت ویدئویی ببینید:

.

12 تا 19 اردیبهشت ماه به عنوان هفته بزرگداشت مقام معلم نامگذاری شده است.

انتهای پیام/481/

دیگر خبرها

  • برهنگی یکی از دسیسه‌های اساسی دشمن برای نابود کردن خانواده‌ها
  • ‌معلم چه خصوصیاتی باید داشته باشد؟ + فیلم
  • محدودیت دسترسی به گوشی‌های هوشمند و شبکه‌های اجتماعی برای کودکان فرانسوی
  • هشدار کارشناسان فرانسوی درباره ممنوعیت اینترنتبرای زیر ۱۳ ساله‌ها
  • بازداشت ژرار دوپاردیو به اتهام تجاوز جنسی/حمایت مکرون فایده‌ای نداشت
  • بازداشت ژرار دوپاردیو به اتهام تجاوز جنسی/ حمایت مکرون فایده‌ای نداشت
  • تلاش مکرون برای تبدیل اتحادیه اروپا به قدرت هسته ای مستقل
  • ماجرای جنجالی اهانت به امام خمینی (ره) در کتاب درسی هند؟
  • اهانت به امام خمینی(ره) در کتاب درسی هند؟
  • طالب‌زاده با وجود اهانت‌های گروه‌های مختلف، هیچگاه نه مردد شد و نه ترسید/زیست شهیدانه در زندگی نادر دیده می‌شد