Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-05-07@08:24:35 GMT

شهید قاضی طباطبایی خمینی آذربایجان بود

تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۸۱۶۰۹۱

شهید قاضی طباطبایی خمینی آذربایجان بود

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه شهید قاضی طباطبایی، خمینی آذربایجان بود، گفت: تأثیرگذاری آیت‌الله شهید قاضی سبب هجمه‎ دشمنان به او شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از تبریز، عزیز جوانپور صبح امروز در مراسم ملی نکوداشت سالگرد شهادت آیت‌الله قاضی طباطبایی که به‌صورت آنلاین ‌برگزار شد با بیان اینکه این شهید، خمینی آذربایجان بود، اظهار کرد: قاضی سهم بزرگی در پیروزی انقلاب اسلامی و به وجود آمدن واقعه 29 بهمن تبریز داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: حادثه 29 بهمن در شهر اولین‌ها، نخستین جرقه انقلاب اسلامی بود که بدون ذکر نام آیت‌الله قاضی‌طباطبایی امکان‌پذیر نبود، امیدواریم این محفل بتواند یاد نخستین شهید محراب را گرامی بدارد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز با تأکید بر اینکه آیت‌الله قاضی‌طباطبایی از وجود و اعتبارشان برای انقلاب مایه گذاشتند، اظهار کرد: شهید بهشتی هم توسط دشمنان ترور شخصیت شدند، در حالی که این افراد تمام وجودشان را برای انقلاب دادند، در ماجرای قره‌باغ هم تأثیرگذاری امام جمعه‌مان را دیدیم، این افراد جانشان را برای انقلاب دادند.

جوانپور گفت: برکت نظام جمهوری اسلامی ایران، 40 سال حضور تأثیرگذار در عرصه‌های بین‌المللی بوده و این نتیجه‌ خون شهداست.

این استاد دانشگاه از حضور دکتر ولایتی به‌عنوان رئیس هیئت مؤسس و امنای دانشگاه آزاد اسلامی و شرکت در این نکوداشت ملی قدردانی کرد و گفت:  امام جمعه محبوب تبریز به واقع از جان خود برای این انقلاب مایه گذاشت. 

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز خاطرنشان کرد: امسال با وجود محدودیت‌های ناشی از شیوع کرونا با توجه نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان شرقی و مساعدت دانشگاه هنر اسلامی تبریز این محفل در دانشگاه آزاد اسلامی تبریز برگزار شد.

جوانپور افزود: پس از برگزاری بزرگداشت دانشگاه هنر اسلامی تبریز برای شهید مدنی، دومین همایش برای گرامیداشت آیت‌الله قاضی در دانشگاه آزاد اسلامی به شکل ویدیو کنفرانس برگزار می‎شود.

به گزارش آنا در پایان این مراسم از سردیس آیت‌الله قاضی طباطبایی رونمایی شد.

انتهای پیام/4117/4062/

بزرگداشت شهید قاضی طباطبایی در واحد تبریز بزرگداشت شهید قاضی طباطبایی در واحد تبریز بزرگداشت شهید قاضی طباطبایی در واحد تبریز بزرگداشت شهید قاضی طباطبایی در واحد تبریز بزرگداشت شهید قاضی طباطبایی در واحد تبریز

منبع: آنا

کلیدواژه: دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان شرقی شهید قاضی طباطبایی خمینی آذربایجان شهر اولین ها آیت الله قاضی طباطبایی دانشگاه آزاد اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۱۶۰۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم| مقام شامخ استاد از نگاه دانشگاهیان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناروی آنا، مراسم بزرگداشت روز استاد با حضور داریوش جاوید معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه آزاد اسلامی و جمعی از مسئولان و استادان دانشگاه آزاد اسلامی واحد ارومیه در این واحد دانشگاهی برگزار شد.

گفت‌وگوی خبرنگار آنا را با مسئولان دانشگاهی و اعضای هیئت علمی درباره مقام شامخ استاد در ویدئوی زیر ببینید.

دانلود فیلم اصلی کد ویدیو

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تجلیل از معلمان نمونه آموزش و پرورش در تبریز
  • سبد گردشگری دانشگاه آزاد شاهرود تدوین شد
  • امضای تفاهم‌نامه دانشگاه آزاد تبریز با یک واحد صنعتی
  • رسالت‌ مهم دانشگاهیان، زنده نگه‌داشتن یاد شهداست
  • افزایش ۶ رشته محل مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد زاهدان
  • مسئول کمیته نیروهای مسلح ستاد بزرگداشت امام خمینی(س): دشمنان امام را نقدهای غیرمنصفانه می‌کنند/ توصیه ما این است که به مناطق محروم بیشتر توجه شود
  • تصویب رشته‌های جدید دانشگاه آزاد نی‌ریز در مقطع دکتری
  • کسب ۴ گواهینامه استاندارد بین‌المللی ISO توسط واحد علوم و تحقیقات
  • فیلم| مقام شامخ استاد از نگاه دانشگاهیان
  • واژگونی خودرو پراید در محور ارومیه تبریز ۴ مصدوم بر جای گذاشت