Web Analytics Made Easy - Statcounter

​حسینی گفت: استفاده از ماسک به عنوان یک معروف در جامعه ترویج شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «سیدموسی حسینی » عصر امروز (شنبه 10 آبان) در ستاد استانی پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا اظهار کرد: میزان رعایت پروتکل ها ماسک به عنوان یک اقدام اساسی در جلوگیری از ویروس موثر است و به عنوان یک معروف باید در جامعه ترویج شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

جانشین فرمانده سپاه نینوا استان گلستان  ادامه داد: تنها 60 درصد مردم از ماسک استفاده می کنند و در حوزه فرهنگ سازی باید اقدامات بیشتری اتفاق بیفتد.

 

حسینی بیان کرد: آموزش محله محور باید برای پیشگیری از کرونا اتفاق بیفتد و هرچه اطلاع رسانی کنیم کم است و باید آنقدر به این مهم اهتمام داشته باشیم که ملکه ذهن مردم شود.

 

وی افزود: آموزش محله محوری با محوریت مساجد می تواند بسیار موثر باشد و بحث دفاع زیستی را در مساجد پیگیری می کنیم و اطلاعات پایگاه بسیج اتفاقات خوبی در روستاها اتفاق افتاده است.

 

جانشین فرمانده سپاه نینوا استان گلستان یادآور شد: آموزش های پیشگیری و مقابله با کرونا در شهرها نیز مورد تاکید است و باید با محوریت مساجد اتفاق بیفتد.

 

حسینی خاطرنشان کرد: اگر عملیات روانی در فضای مجازی برای استفاده از ماسک نداشته باشیم باز باید شاهد گزارش های عدم رعایت پروتکل های بهداشتی از سوی دانشگاه علوم پزشکی باشیم.

 

وی گفت: مدیر دستگاه باید متولی ایمنی کارکنان و دستگاه های اجرایی باشد.

پایان پیام/587

منبع: شبستان

کلیدواژه: استفاده از ماسک پیشگیری از شیوع ویروس کرونا جانشین فرمانده سپاه نینوا گلستان ویروس کرونا کرونا عنوان یک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۱۶۱۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع گوشت میان خانواده‌های کم برخوردار مازندران

احسان آهنگر مدیرکل فرهنگ وارشاد اسلامی مازندران ازتوزیع ۱۰۰۰ بسته گوشت میان خانواده‌های کم برخوردار استان خبر داد و گفت: این بسته‌های گوشت قربانی مشارکتی ماه شوال به همت موسسه و کانون فرهنگی هنری حضرت خدیجه کبری سلام الله علیها قم وبا همکاری برنامه تلویزیونی سمت خدا شبکه ۳ سیما توسط ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد مازندران جهت کمک به نیازمندان آبرومند و مسجدی فراهم شد.

او افزود: نیازمندان از قبل به همت مدیران مسئول کانون‌های فرهنگی هنری مساجد مازندران شناسایی شده اند وبسته‌ها در جامعه هدف، اعضای کمیته امداد امام، بهزیستی و زنان بی سر پرست یا بد سرپرست یا قشر آسیب پذیر جامعه تفسیم می‌گردد

آهنگر گفت: از زمانیکه کرونا آغاز شده در این طرح خیرین محترم در اول هرماه قمری بسته‌های گوشت را آماده کرده ودر اختیار نیازمندان آبرومندقرار می‌گیرد وهربسته آن ۱.۵ کیلوگرم است که جمعا ۱.۵ تن می باشد و ارزش تقریبی آن حدود ۷۵۰تا ۸۰۰ میلیون تومان است..

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • حسینی: پرسپولیس را بردیم ولی اتفاق خاصی نیفتاده
  • سند راهبردی جامعه قرآنی عصر رونمایی شد
  • همراهان منطقه‌ای آمریکا و اسرائیل صحنه را در «وعده صادق» باختند
  • پیش‌بینی ایلان ماسک از بروز جنگ داخلی در غرب
  • شروع کار نمایشگاه کتاب بعد از شیوع کرونا نیازمند شجاعت بود
  • برگزاری همایش ائمه جماعات استان قم
  • ارائه آموزش‌های هلال احمر در ۶۴ مسجد زنجان
  • اجرای طرح "مسجد، پایگاه قرآنی" در ۱۰۲ کانون فرهنگی هنری همدان
  • توزیع گوشت میان خانواده‌های کم برخوردار مازندران
  • امربه معروف ونهی از منکر وظیفه همه آحاد جامعه