Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش روز شنبه گروه فرهنگی ایرنا از روابط‌عمومی اداره‌کل هنرهای نمایشی، در راستای سیاست‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مبنی بر شفاف‌سازی اطلاعات، گزارش مالی سی‌وهشتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر و بیست‌ودومین جشنواره ملی تئاتر فتح خرمشهر که در سال ۱۳۹۸ برگزار شده‌اند، منتشر شد.
گزارش‌های شفاف‌سازی حوزه‌های مختلف وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برای انتشار، ابتدا از سوی معاونت‌ها به کمیته شفاف‌سازی وزارتخانه ارائه و پس از بررسی و تایید در کمیته، توسط مرکز روابط‌عمومی و اطلاع‌رسانی در سایت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی منتشر می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سی و هشتمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر به دبیری نادر برهانی مرند از ۱۰ تا ۲۱ بهمن‌ ۹۸ در بخش های صحنه‌ای، نمایش‌های خیابانی، دیگرگونه‌های اجرایی، تئاتر ملل، مسابقه نمایشنامه‌نویسی، مسابقه و نمایشگاه عکس و پوستر تئاتر، کارگاه‌ها و نشست‌های تخصصی و بخش به علاوه فجر به صورت رقابتی و غیررقابتی برگزار شد. همچنین بیست و دومین جشنواره ملی تئاتر فتح خرمشهر در بخش‌های مسابقه نمایش‌های صحنه، مسابقه نمایش‌های کوتاه، مسابقه نمایشنامه‌نویسی و نمایش‌های محیطی و میدانی، از ۱۵ تا ۱۹ آبان ۱۳۹۸ در منطقه آزاد اروند به دبیری حمیدرضا آذرنگ میزبان علاقه‌مندان بود.

مشروح گزارش مالی این دو رویداد مالی را اینجا ببینید. 

برچسب‌ها برندگان سی و هشتمین جشنواره تئاتر فجر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی خرمشهر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی خرمشهر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی خرمشهر اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۱۶۱۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعامل هنرمندان استان یزد با شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر

سید عباس دهقان معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد در دیدار کارشناسان شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان گفت: در پرتو تعاملی که شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر با اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خواهد داشت، تلاش می‌شود با ارائه رویداد‌های هنری و سینمایی نسبت به آگاه سازی مردم اقدام شود.

وی با اشاره به رویداد‌هایی مانند جشنواره تئاتر چتر زندگی که در راستای تحکیم بنیان خانواده است، افزود: هنرمندان و انجمن‌های هنری استان یزد از ظرفیت‌های بالای هنری و حرفه‌ای برخوردار هستند که تجربه نشان داده با فعالیت و ارائه تولیدات هنری توانسته اند در کمک و مساعدت به کاهش معضلات اجتماعی و آگاه سازی عموم نقش دو چندانی داشته باشند.

معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد همچنین برگزاری نشست‌های تخصصی از سوی شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر برای هنرمندان را مورد تاکید قرار داد.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • مردمی شدن فرهنگ در اولویت کار وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی است
  • اجرای عمومی تئاتر‌های جشنواره رضوی گامی موثر است/ ماجرای عشقی عجیب
  • تعامل هنرمندان استان یزد با شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر
  • اجرای عمومی تئاترهای جشنواره رضوی گامی موثر است/ ماجرای عشقی عجیب
  • تئاترحوزه هنری استان به جشنواره سراسری بچه های مسجد راه یافت
  • راهیابی هنرمندان کهگیلویه و بویراحمدی به جشنواره تئاتر مسجد
  • جوابیه وزارت فرهنگ و ارشاد به عصر ایران: مُهر وزارت چهار روزه ساخته شد
  • دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور تغییر کرد
  • دبیر شورای فرهنگ عمومی تغییر کرد
  • در حوزه تئاتر رضوی باید از کلیشه پرهیز کرد/ اهمیت اجرای عمومی