Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-26@17:11:50 GMT

آغاز عملیات اجرایی فاز اول بوستان ایرانیان

تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۸۱۶۲۰۹

آغاز عملیات اجرایی فاز اول بوستان ایرانیان

خبرگزاری آریا - مطالبات محلات منطقه 19 طی نشست شهردار منطقه با هیات رئیسه و دبیران شورایاری این محلات طرح و بررسی شد.
به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 19، علی توکلی شهردار منطقه در این نشست از عملیات اجرایی فاز نخست بوستان 180 هکتاری ایرانیان خبر داد و گفت: به منظور احداث 14هکتار از این بوستان در فاز نخست، پیمانکار مربوطه توسط سازمان بوستان ها و فضای سبز تعیین شده و بزودی عملیات اجرایی آن آغاز می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


توکلی در ادامه به آغاز طرح مقابله با آتش افروزی ها طبق تجربه سال گذشته اشاره و بیان کرد: این طرح درقالب تشکیل اکیپ های ویژه از ساعت 20 هرشب با هدف کاهش آلودگی هوا و حفظ محیط زیست در حال انجام است و در همین راستا نیز با گاراژهای متخلفی که اقدام به آتش افروزی می کنند برخورد جدی خواهد شد.
رعایت نظافت توسط اصناف با هدف کاهش جانوران موذی در معابر و نهرها از دیگر مباحث مطرح شده توسط شهردار منطقه بود که به همین منظور نیز طرح ویژه ای توسط معاونت خدمات شهری در قالب صدرو اخطار به اصناف متخلف و پلمپ محل فعالیت آنها در صورت عدم توجه به اخطارها اجرا می شود.
این مسئول همچنین از رفع سد معبر اصناف خبر داد و گفت: طی طرح ضربتی به اصناف مستقر در معابر اصلی، اخطارهایی با مهلت 48 ساعت توسط یگان حفاظت ابلاغ می شود و پس از آن نیز معبربان ها اقدام به جمع آوری زوائد فیزیکی بصورت شبانه روزی خواهند کرد.
توکلی در بخش دیگری در خصوص رسیدگی به وضعیت سراهای محلات بیان کرد: احصاء مطالبات این اماکن از جمله بازآماد سیستم گرمایشی، رفع نواقص آسانسورها و دستگاه های خودپرداز در دستور کار حوزه اجتماعی و فرهنگی قرار دارد.
پیگیری احداث پارکینگ همجوار بوستان مطهری در محله عبدل آباد، اصلاح هندسی تقاطع خیابان مهران و شهید صادقی در ناحیه 2 و پیگیری تأمین روشنایی خیابان مهر آرا از اداره برق از دیگر مباحث مطرح شده در این نشست بود.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۱۶۲۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تسریع عملیات اجرایی طرح‌های آبرسانی به فسا

میثم جعفرزاده که به منظور بازدید از چند پروژه آبرسانی شهری و روستایی در شهرستان فسا به استان فارس سفر کرده است، همراه با علی جان صادق‌پور، مدیر عامل شرکت آبفا استان فارس و حسنعلی محمدی، منتخب مردم شهرستان فسا در دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، از خط انتقال آب چاه‌های منطقه چهل چشمه (بخش رونیز) به شهر فسا و پروژه آبرسانی به این شهر از منطقه مهدی‌آباد بازدید و بر تسریع در عملیات اجرایی تأکید کرد.

مدیر عامل شرکت آبفا استان فارس نیز در حاشیه این بازدید گفت: به منظور تامین پایدار آب شرب بخشی از شهر فسا، با اضافه شدن دو حلقه چاه جدید به چهار حلقه چاه قبلی در منطقه چهل چشمه بخش رونیز، ظرفیت خط انتقال این مجموعه آبرسانی به منظور انتقال آب ۶ حلقه چاه کاهش یافت که بر همین اساس اجرای خط انتقال جدید آب با افزایش ظرفیت انتقال، در دستور کار قرار گرفته و در حال اجراست.

علی جان صادق‌پور در تشریح طرح آبرسانی به شهر فسا از منطقه مهدی آباد نیز گفت: این طرح شامل حفر دو حلقه چاه و اجرای خط انتقال آب با لوله‌های ۸۰۰ میلیمتری است که اجرای خط انتقال پایان یافته و با برق‌رسانی و تجهیز چاه‌های مزبور، این طرح در مدار بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • آغاز عملیات اجرایی احداث بزرگراه در محور خاش سراوان + عکس
  • وزیر راه و شهرسازی وارد تبریز شد
  • آغاز عملیات اجرایی ۱۳۴ واحد مسکونی در شهر گهرو
  • آغاز عملیات اجرایی واحد‌های مسکن ملی خبرنگاران
  • تسریع عملیات اجرایی طرح‌های آبرسانی به فسا
  • عملیات اجرایی منوریل قم پس از ۱۰ سال توقف آغاز می‌شود
  • اصناف متخلف محلات هفت میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال جریمه شدند
  • ‌اجرای طرح تأمین امنیت بوستان‌ها در محلات کم برخوردار شیراز
  • آغاز عملیات اجرایی پروژه هتل پنج ستاره ملل مشگین‌شهر
  • عملیات اجرایی میدان ورودی رزن آغاز شد