Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@05:03:32 GMT

معرفی مرکز خدمات و تعمیرات ماشین‌های اداری

تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۸۱۶۲۲۵

معرفی مرکز خدمات و تعمیرات ماشین‌های اداری

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، شرکت‌های مدرن، از تجهیزات و ماشین‌های اداری برای سرعت بخشیدن به کارها و بالا بردن راندمان استفاده می‌کنند. ماشین‌های اداری شامل پرینتر، اسکنر، فکس و... انجام امور مختلف را برای ما راحت کرده‌اند. اما این وسایل نیز با استفاده بیش از حد و مستهلک شدن قطعات، خراب شده و از کار می‌افتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به دلیل قیمت خرید بالای ماشین‌‎های اداری، نمی‌توان آن‌ها را به سرعت جایگزین کرد. به همین دلیل صاحبان این وسایل، ابتدا شانس خود را با عیب یابی و تعمیر آن‌ها امتحان می‌کنند. سرویس و تعمیر ماشین‌های اداری، بسته به نوع، مدل و کارکردی که دارند متفاوت بوده و نمی‌توان تعمیر آن‌ها به دست افراد ناوارد سپرد.

با استفاده از خدمات مراکز تعمیر آنلاین، شما تنها چند کلیک با تعمیرکار متخصص فاصله دارید.

یکی از باتجربه ترین مرکز خدمات ماشین های اداری فالنیک است که با سابقه‌ای ۲۴ ساله و با داشتن تکنسین‌هایی مجرب به تعمیر ماشین‌های اداری ایرانی و خارجی می‌پردازد.

آشنایی با فالنیک، ایران اچ پی

با تکنولوژی پیچیده و قیمت بالایی که ماشین‌های اداری دارند، صاحبان آن‌ها اغلب در صورت خرابی دستگاه به جای خرید یک دستگاه جدید، آن را تعمیر می‌کنند. به همین دلیل برای عیب یابی و تعمیر ماشین اداری، به دنبال مرکزی معتبر و شناخته شده در این زمینه هستند.

یکی از این مراکز معتبر فالنیک است، که علاوه بر داشتن کارشناسان و تکنسین‌هایی ماهر برای تعمیر ماشین‌های اداری، در زمینه تامین تجهیزات IT نیز فعالیت می‌کند.

فالنیک به عنوان اولین سایت فارسی زبان محصولات اچ پی شناخته شده و تمامی محصولات این برند را عرضه می‌کند. اما این به معنی محدود بودن، به برند اچ پی نیست و فالنیک انواع خدمات ماشین های اداری، ایرانی و خارجی، قدیمی و جدید را به مشتریان ارائه می‌کند.

در صورتی که خرابی دستگاه به صورتی ست که قابل انتقال به تعمیرگاه نباشد، تعمیرکار فالنیک در زمان تاییدی شما به مکان مورد نظرتان مراجعه کرده و ماشین را تعمیر خواهد کرد. اما در صورت رضایت و تمایلتان برای انتقال دستگاه به تعمیرگاه، سرویسکار آن را بدون دریافت هزینه حمل و نقل به تعمیرگاه مرکزی فالنیک خواهد برد.

تعمیرات پرینتر لیزری، جوهری، اسکنر، پلاتر، لپ تاپ، سرور، شبکه و کلیه دستگاه‌ها در فالنیک با هر برند و مدلی که باشند دارای شش ماه گارانتی اصلی هستند.

در طی مدت تعمیر دستگاه، شما از این پروسه بی خبر نبوده و می‌توانید با پیامک سفارش خود را پیگیری کرده و از لحظه به لحظه وضعیت تعمیر دستگاهتان مطلع شوید.

تعمیر انواع پرینتر با فالنیک

پرینتر خانگی یا اداری، لیزری یا جوهری تفاوتی ندارد، کارشناسان فالنیک با ابزار و تجهیزاتی که دارند آن را در اسرع وقت سرویس و تعمیر خواهند کرد. پس لازم نیست نگران عواملی مانند سال تولید دستگاه، کشور سازنده و یا کمیاب بودن قطعات باشید.

یکی از خدمات ویژه‌ای که فالنیک به مشتریان خود ارائه کرده و باعث تمایز آن با سایر مراکز می‌شود، امتیاز دستگاه جایگزین در مدت تعمیر است. در صورتیکه برای تعمیر ماشین اداری، بیش از ۴۸ ساعت زمان لازم باشد، فالنیک به شما دستگاه جایگزینی خواهد داد تا وقفه‌ای در کارتان نیافتد.

اما اگر می‌خواهید دستگاه در کمترین زمان ممکن، عیب یابی و تعمیر شود می‌توانید از تعمیر اورژانسی یک روزه با خدمات VIP استفاده کنید.

علاوه بر تعمیرات پرینترهای اچ پی، تعمیر پرینتر کانن، برادر، اپسون، ریکو و پاناسونیک و...در فالنیک انجام می‌شود. برای افزایش عمر مفید دستگاه و جلوگیری از مستهلک شدن قطعات می‌توانید از خدمت سرویس دوره‌ای فالنیک استفاده کنید.

با سرویس دوره‌ای پرینتر که شامل تمیز کردن، رفع ایراد و یا حتی تعویض قطعات می‌شود، ایرادات و نقص‌های فنی کوچک را برطرف کرده و در هزینه‌های هنگفت تعمیر صرفه جویی کنید.

خدمات شارژ تونر کارتریج با فالنیک

یکی دیگر از خدماتی که فالنیک، به عنوان با تجربه ترین مرکز خدمات ماشین های اداری ارائه می‌کند شارژ کارتریج در محل است. هزینه ایاب و ذهاب رایگان بوده و متخصصان فالنیک، شارژ کارتریج را با بهترین قیمت و بالاترین کیفیت انجام می‌دهند. به عبارت دیگر هر ۲۵ بار شارژ کارتریج فالنیک مساوی با یک بار خرید کارتریج اصل است.

گارانتی فالنیک، تنها شامل تعمیر ماشین‌های اداری نبوده و برای خدمت شارژ کارتریج نیز می‌توان از آن استفاده کرد. به عبارت دیگر با بروز هرگونه مشکل پس از شارژ کارتریج، فالنیک کارتریج را بدون دریافت هزینه تعمیر و شارژ خواهد کرد.

اگر تعمیر و یا شارژ کارتریج زمان بر باشد، متخصص با نصب کارتریج جایگزین در پرینتر از عقب افتادن کارتان جلوگیری خواهد کرد. خدمات شارژ کارتریج پرینتر لیزری در فالنیک، محدود به برند خاصی نبوده و شامل اچ پی، کانن، سامسونگ، پاناسونیک، برادر و...می‌شود. 

این مطلب، یک خبر آگهی بوده و  خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

کد خبر 5060565