Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، دوره پایانی زمان بندی مصاحبه و مشاوره متمرکز داوطلبین جدید الورود حوزه علمیه استان تهران برگزار می شود، طلاب با کسب موفقیت در مصاحبه متمرکز می توانند در مدارس تهران پذیرش شوند.

طلاب در این مصاحبه که توسط مشاوران و کارشناسان استانی انجام می شود می توانند بصورت مجازی از طریق لینکmoshaverh۱۲۳ @ مشخصات خود را به صورت کامل ارسال کنند تا ساعت مصاحبه برای آنان تعیین شود؛ محل انجام مصاحبه متمرکز مدیریت حوزه علمیه استان تهران خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرایند مصاحبه متمرکز شامل پر کردن پرسشنامه و مشاوره حضوری حدود دو ساعت به طول خواهد انجامید و  با توجه به اینکه در فواصل زمانی معین نوبت دهی می شود هر گونه تأخیر ممکن است موجب معطلی بیش از حد داوطلب شود.

همراه داشتن مدرک شناسایی جهت احراز هویت ضروری بوده و با توجه به رعایت دستورالعملهای بهداشتی همراه داشتن ماسک و خودکار شخصی نیز الزامی است.

یادآور می شود این اطلاعیه مخصوص داوطلبینی است که قصد ثبت نام و اخذ پذیرش در یکی از مدارس استان تهران را دارند می باشد و چنانچه طلاب قصد پذیرش در مدارس غیر استان تهران را دارند از این فرآیند پذیرش استان تهران مستثنی هستند.

کد خبر 5060355 معصومه بخشی پور

منبع: مهر

کلیدواژه: حوزه علمیه طلاب پذیرش دانشجو ثبت نام طلاب توهین به پیامبر دانشگاه آزاد اسلامی ثبت نام دانشجویان وزارت علوم تحقیقات و فناوری آموزش مجازی ویروس کرونا سازمان سنجش دانشگاه های علوم پزشکی وام دانشجویی دانشجویان دوره دکتری دانشگاه ها دانشگاه پیام نور آزمون کارشناسی ارشد گروه پزشکی استان تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۱۶۲۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارزیابی عملکرد فرمانداران استان تهران در امور مردمی سازی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، دستیار استاندار تهران در امور مردمی سازی از مصاحبه دستیاران مردمی سازی فرمانداری‌های ورامین، تهران و دماوند خبر داد و گفت: عملکرد فرمانداران استان تهران در امور مردمی سازی ارزیابی می‌شود.

محمد مسگریان افزود: از بین گزینه‌های معرفی شده برای دستیاران مردمی سازی فرمانداران، بعد از انجام مصاحبه با کارگروه مربوطه و کسب نمره قابل قبول، افراد منتخب به کانون ارزیابی ستاد مردمی سازی معرفی می‌شوند.

دستیار استاندار تهران در امور مردمی سازی گفت: از فرمانداری‌های استان تهران که هنوز در این خصوص اقدام نکرده اند در خواست می‌شود سریع‌تر برای معرفی دستیاران اقدام کنند.

دیگر خبرها

  • واکنش صحرایی به گزارش مهر/ ۱۰ امتیاز در رتبه بندی دانشجو معملمان
  • زمین توان پذیرش رفاه مصنوعی را ندارد
  • ارزیابی عملکرد فرمانداران استان تهران در امور مردمی سازی
  • زمان‌بندی ۵۷۵ پروژه فعال در شهر اصفهان انجام شد
  • علم الهدی: دشمنان اسلام چشم به ولایت معصوم دارند
  • علم الهدی: دشمنان اسلام از مسائل سیاسی عبور کرده و چشم به ولایت معصوم دارند
  • اولین اظهارات سرمربی جدید والیبال ایران پس از ورود به تهران
  • گروه بندی و زمان مسابقات فوتبال مناطق رده سنی امید
  • طرح جدید آموزش و پرورش ؛ کدام مدارس از 10 شهریور باز می شوند ؟
  • گروسی به تهران سفر می‌کند