Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- نماینده مردم اهواز، باوی، حمیدیه و کارون با انتقاد از هدررفت منابع زیرساختی در استان گفت: مجموعه ورزشی شهید مصطفی مرعشی که ویژه معلولان است، با ۹۰ درصد پیشرفت کاری همچنان معطل مانده و مورد بهره‌برداری قرار نمی‌گیرد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز ، سید کریم حسینی نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی در بازدید از مجموعه ورزشی شهید مصطفی مرعشی با انتقاد از هدررفت منابع این پروژه اظهار داشت: یک پروژه ورزشی بزرگ که دارای استخر، سالن بدنسازی، سالن فوتسال، چمن مصنوعی و خوابگاه است، نباید به دلیل ایرادات جزئی به بهره‌برداری نرسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این پروژه برای یک قشر مستحق و در مجاورت یک منطقه کم‌برخوردار به نام کوی مدرس اهواز ساخته شده که بهره‌برداری کامل از آن می‌‌تواند گره‌گشای نیاز ورزشی افراد زیادی شود اما بعد از 15 سال، 90 درصد آن تکمیل شده و همه معطلی آن فقط به‌خاطر 10 درصد است.

‌مدیرکل ورزش و جوانان زنجان: چرا کسی مانع ‌فعالیت رشته غیرقانونی "کانگ فوتوآ 21" ‌نمی‌شود؟ انتصاب سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان تهران توسط سلطانی‌فر نماینده بروجن در مجلس: اقتصاد کشور با اقتصاد مقاومتی و خودکفایی درمان می‌شود درخواست 130 نماینده مجلس از وزارت خارجه برای احضار سفیر فرانسه

عضو فراکسیون ورزش مجلس بیان کرد: من از طریق وزارت ورزش و جوانان موضوع تکمیل و به بهره‌برداری رساندن این پروژه را پیگیری می‌کنم و محروم‌کردن ورزشکاران از خدمات یک پروژه بزرگ، به دلیل موضوعات کوچک قابل پذیرش نیست.

رئیس مجمع نمایندگان خوزستان ضمن تاکید بر توجه بیشتر به ظرفیت مدال آوران معلول و جانباز استان در بعد جهانی و پارالمپیک، خطاب به رئیس این هیئت در خوزستان اظهار کرد: جلسه بعدی باید با حضور ورزشکاران هیئت جانبازان و معلولان و به ویژه مدال آوران باشد تا نیازهای ورزشکاران این حوزه به‌صورت کامل شنیده شود.

انتهای پیام/341/س

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بهره برداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۱۶۲۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از دومین باشگاه کوهنوردی در زرند

حاج عباس ایرانمنش از یادگاران دوران دفاع مقدس و رئیس شورای اسلامی شهر زرند در حاشیه آیین افتتاح این باشگاه کوهنوردی گفت: رسیدن به قله هدف بسیار شیرین و لذت‌بخش است.

وی به سختی‌های کوهنوردان برای صعود به هر قله اشاره کرد و افزود: یک گروه کوهنوردی با تلاش و علاقه برای صعود کردن به قله فعالیت و تلاش می‌کند.

وی تصریح کرد: بیش از ۵۰۰ کوهنورد در شهرستان زرند در حال فعالیت هستند که افتتاح این باشگاه نقطه امیدی برای پیشرفت روزافزون در این رشته و همچنین پرورش استعداد‌های نهفته است.

در مراسم افتتاحیه جمعی از خانواده‌های معظم شهدای ورزشکار، ایثارگران و علاقه‌مندان به ورزش حضور داشتند.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • آیین بهره‌برداری بیش از ۱۵ پروژه تفریحی و گردشگری در مجتمع گردشگری صفه آغاز شد
  • کمبود ۳۰ درصدی فضای ورزشی در کهریزک/ خانه کشتی افتتاح می‌شود
  • تقدیر از کارگران شرکت بهره برداری نفت و گاز کارون
  • انتقاد از رفیق بازی مدیران ورزشی در اصفهان/ وزیر ورزش به این بازی مار و پله خاتمه دهد
  • با افتتاح نیروگاه زباله‌سوز، معضل زباله ساری حل می‌شود
  • بهره‌برداری از بازار گل و گیاه ارغوان تا پایان ۱۴۰۳
  • ۱۰ پروژه درمانی امروز در خراسان شمالی به بهره‌برداری رسید
  • چند پروژه عمرانی دانشگاه یاسوج با حضور وزیر علوم افتتاح شد
  • افتتاح پایگاه اورژانس ۱۱۵ در چغاخور
  • بهره برداری از دومین باشگاه کوهنوردی در زرند