Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-07@05:22:45 GMT

محدودیت های کرونایی قم چند روز دیگر تشدید می‎شود

تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۸۱۶۶۰۸

محدودیت های کرونایی قم چند روز دیگر تشدید می‎شود

ایسنا/قم استاندار قم از تشدید محدودیت‌های کرونایی از نیمه آبان ماه خبر داد.

بهرام سرمست ظهر امروز در حاشیه جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا در جمع خبرنگاران با اشاره تشدید نظارت های دقیق تر اظهار داشت: محدودیت هایی که با توجه به شرایط موجود ایجاد شده بود، با توجه به شیوع بیماری و روند رو به افزایش آن استان قم بر خلاف سایر استان ها محدودیت ها کمک کرد به شیب نزولی بستری ها اما ادامه این روند نیازمند اعمال محدودیت ها و همراهی مردم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار قم با بیان اینکه در قم شیب بستری ها و فوتی ها رو به کاهش است افزود: با توجه به ترددهای زیاد از مسیر استان قم این روند کاهشی بدون همراهی سایر استان ها امکان پذیر نیست از همین رو بنا به تصمیم ستاد ملی 43 شهرستانی که مشمول محدودیت بودند به علاوه 46 شهرستان دیگر نیز به این تعداد اضافه و محدودیت های آن یک هفته دیگر تمدید شد.

وی از تشدید محدودیت ها در 25 مرکز استان که وضعیت  بیماری قرمز دارند، خبر داد و گفت:  هم به مدت 10 روز از 14 تا 24 آبان ماه محدودیت ها تشدید می شود خاطرنشان کرد: براساس این تصمیم گروه های شغلی 3 و 4 براساس این تصمیم تعطیل می شوند، انتظار این است که شهروندان از نظر رعایت پروتکل ها همراهی کنند تا موج بیماری کنترل شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی کروناویروس استاندار قم محدودیت های کرونایی محدودیت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۱۶۶۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فن دایک جایی نمی‌رود: در دوران گذار، لیورپول را همراهی خواهم کرد

مدافع بلند قامت تیم ملی هلند، بر حسب شرایط فعلی، به کارش در آنفیلد ادامه خواهد داد. 

در حالی که گزارش‌هایی از علاقه بایرن مونیخ به ویرجیل فن دایک، کاپیتان لیورپول حکایت دارند، او از تمدید قراردادش با قرمزها صحبت کرده است.

طرفداری | به گزارش سایت گل، این مدافع هلندی اخیراً به تیم غول‌پیکر فوتبال آلمان، بایرن مونیخ، که به دنبال بازسازی خود بعدِ از دست دادن قهرمانی بوندس‌لیگا برای اولین بار پس از سال ۲۰۱۳ است، لینک شده. فن دایک در صحبت با رسانه‌ها، به خبرنگاران گفت:

فکر می‌کنم چیزی برای بحث کردن وجود ندارد چون خبری نیست. به گمانم، باشگاه خیلی درگیر این است که چه کسی سرمربی جدید خواهد شد و این تمرکز اصلی است. همان‌طور که قبلا گفتم، من از حضور در اینجا خیلی خوشحالم، باشگاه را دوست دارم و شما هم می‌توانید این را ببینید. این باشگاه بخش بزرگی از زندگی من است، و این تنها چیزی است که می‌توانم بگویم. حالا تمرکز روی دو بازی آخر است و سپس باشگاه روی این‌که چه کسی سرمربی جدید خواهد شد، تمرکز می‌کند و یک دوره انتقال بزرگ هم وجود خواهد داشت که من بخشی از آن هستم.

به نظر می‌رسد با توجه به این‌که لیورپول در حال گذر از کلوپ به سوی آرنه اسلوت است، رفتن فن دایک از جمع قرمزپوشان در تابستان پیش رو بسیار بعید است. با این حال، اگر او قرارداد جدیدی در آنفیلد امضا نکند، در سال 2025 می‌تواند به عنوان بازیکن آزاد جدا شود.

از دست ندهید ????????????????????????

بایرلورکوزن رکورد 59 ساله را می‌شکند پاس دیدنی سردار آزمون برابر یوونتوس که با بی‌دقتی گل نشد (فیلم) کلوپ: امیدوارم با هوای بارانی اشک‌هایم را کسی نبیند پالما با ایرانی‌ها فاتح لیگ قهرمانان اروپا شد

دیگر خبرها

  • جلوی بی‌حجابی را با همراهی مردم می‌توان گرفت
  • لزوم آغاز عملیات اجرایی احداث ایستگاه مسافربری بیرجند
  • فن دایک جایی نمی‌رود: در دوران گذار، لیورپول را همراهی خواهم کرد
  • تمرین پاسگاه فرماندهی مرکب صیاد با شرکت و همراهی ۵ کشور برگزار شد
  • آخرین وضعیت اورونوف برای همراهی پرسپوليس
  • پرسپولیس با هواپیما در ساری، اوسمار به نشست نمی‌رسد/ عالیشاه سرخپوشان را همراهی می کند
  • همدلی مدیران سرمایه بزرگی برای قزوین است
  • تشدید سامانه بارشی در آذربایجان شرقی از عصر فردا
  • وضعیت مهاجم استقلال برای همراهی تیمش مشخص شد
  • مهاجم استقلال به بازی با ذوب‌آهن رسید