Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)، در صورتی که نتایج انتخابات تا یک روز پس از برگزاری آن مشخص نشود، احتمالاً «دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا به سخنرانی‌های تبلیغاتی خود در ایالت‌های مختلف ادامه خواهد داد.

به نوشته پایگاه خبری «هیل»، یک مقام ارشد انتخاباتی و دو نفر از دستیاران ترامپ تأیید کردند که از آن‌ها خواسته شده برگزاری مراسم انتخاباتی پس تاریخ برگزاری آن (سه‌شنبه) را رد نکنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این اقدام در واکنش به تلاش دموکرات‌ها برای دریافت آرای پستی تا چند روز پس از موعد برگزاری انتخابات صورت خواهد گرفت که ترامپ به شدت با آن مخالف است.

یکی از دستیاران انتخاباتی ترامپ در این باره گفت: «بحث‌هایی درخصوص فرصت سفر ترامپ و خانواده‌اش [به ایالات کلیدی] در صورت مشخص نشدن نتایج در روز انتخابات وجود دارد اما در حال حاضر مشخص نیست این سفرها به چه نقاطی صورت خواهد گرفت و چند نفر در آن حضور خواهد داشت».

این فرد نزدیک به ترامپ افزود: «اگر روز ۴ نوامبر (چهارشنبه) نتایج انتخابات در میشیگان، کارولینای شمالی، پنسیلوانیا و نوادا مشخص نشده باشد، ممکن است او سری به این ایالات بزند».

در ایالت حساس «مینه‌سوتا» نیز، روز گذشته  دادگاه فدرال با صدور حکمی، برنامه این ایالت تحت کنترل دموکرات‌ها برای دریافت آرای پستی پس از روز انتخابات را غیرقانونی اعلام کرد.

این حکم یک روز پس از آن صادر شد که دیوان عالی آمریکا تمدید مهلت دریافت رأی در دو ایالت کارولینای شمالی و پنسیلوانیا را تأیید کرد.

احتمال ادامه کارزار تبلیغاتی و سخنرانی‌های ترامپ در حالی مطرح می‌شود که نظرسنجی مشترک روزنامه «یواس‌ای تودی» و دانشگاه «سافولک» نشان داده حدود ۶۰ درصد از مردم آمریکا با با برگزاری تجمعات انتخاباتی مخالف هستند.

گفته می‌شود ترامپ قصد دارد در سه روز منتهی به انتخابات ریاست جمهوری آمریکا ۱۴ مراسم مختلف برگزار کند. او سال ۲۰۱۶ نیز پس از پیروزی در انتخابات، به سفرها و سخنرانی‌های خود تحت عنوان «تور قدردانی» ادامه داد.

منبع: فارس
انتهای پیام/

کد خبر: 1079256 برچسب‌ها دونالد ترامپ انتخابات آمریکا

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: دونالد ترامپ انتخابات آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۱۶۶۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمان برگزاری جلسه بعدی حراج حضوری شمش طلا در مرکز مبادله مشخص شد

اصغر بالسینی، سخنگوی مرکز مبادله ارز و طلای ایران در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان گفت: در ۲۰ حراج حضوری شمش طلا در مرکز ارز و طلای ایران طی ۳ ماه، حجم معاملات طلا از مرز ۲،۷ تن گذشت.

او در ادامه اظهار کرد: بیست و یکمین حراج شمش طلا در مرکز مبادله ایران بناست هفته آینده یکشنبه ۹ اردیبهشت ماه برگزار شود زمان جلسه حراج از ساعت ۱۲ تا ۱۶ است و وجه الضمان مبلغ ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال (۳.۵۰۰.۰۰۰.۰۰۰ ریال) به ازای هر قطعه شمش طلای استاندارد است. متقاضیان خرید می‌توانند تا ساعت ۲۴ شنبه هشتم اردیبهشت سال ۱۴۰۳ مبلغ وجه الضمان را پرداخت کنند.

این مقام مسئول در ادامه گفت: حراج حضوری شمش طلا از ۲۷ دی ماه ۱۴۰۲ در مرکز مبادله ایران آغاز و با گذشت ۳ ماه و برگزاری ۲۰ حراج، ۲۷۱۶ کیلوگرم شمش طلای استاندارد با عیار حداقل ۹۹۵ در هزار معامله شد.

بالسینی در نهایت گفت: عرضه شمش طلا در مرکز مبادله ادامه دار خواهد بود و برای تحویل شمش‌ها هیچ مشکلی وجود ندارد.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی بانک و بیمه

دیگر خبرها

  • محتمل‌ترین زمان برای برگزاری انتخابات فدراسیون دوومیدانی
  • استقرار شعب رسیدگی به تخلفات انتخاباتی در مرحله دوم انتخابات مجلس
  • قرعه کشی پخش مناظره‌های انتخاباتی صدا و سیمای اصفهان
  • جو بایدن به زودی می‌میرد | دلیل پیروزی احتمالی ترامپ مشخص شد
  • قرعه کشی پخش مناظره های انتخاباتی صدا و سیمای اصفهان
  • زمان برگزاری جلسه بعدی حراج حضوری شمش طلا در مرکز مبادله مشخص شد
  • رئیس جمهوری با حدود یکصد اتهام
  • تایید اعتبارنامه ۶ منتخب مردم گلستان در مجلس توسط هیأت اجرایی
  • بایدن یا ترامپ؟ / کدام نقاط ابهام، سرنوشت کاخ سفید را غیرقابل پیس‌بینی کرده؟
  • سیاست خارجی ترامپ در صورت پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا